Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe juiste stimulerende Research chemical

De juiste stimulerende Research chemical

85 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste leden,

Er zijn zoveel stoffen aanwezig op de vendor-sites dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben opzoek naar een stimulerende research chemical. Ik hoef geen euforische effecten te ervaren qua een verliefdheidsgevoel. Ik ben opzoek naar een middel waarmee ik op de technofeesten een goeie 6-8 uur flink door kan stampen. 1 tot enkele keren bijdoseren is geen probleem. Samengevat: veel energie, weinig tot geen euforie. Een middel wat ik sporadisch in mijn mdma-pauze kan gebruiken zonder dat het middel enorm op je serotonine-regeling/voorraad zit.

Ik hoor graag jullie antwoorden.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf niet geprobeerd maar volgens mij is 2fma wat je zoekt
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
dutchiedutch zei:
Beste leden,

Er zijn zoveel stoffen aanwezig op de vendor-sites dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben opzoek naar een stimulerende research chemical. Ik hoef geen euforische effecten te ervaren qua een verliefdheidsgevoel. Ik ben opzoek naar een middel waarmee ik op de technofeesten een goeie 6-8 uur flink door kan stampen. 1 tot enkele keren bijdoseren is geen probleem. Samengevat: veel energie, weinig tot geen euforie. Een middel wat ik sporadisch in mijn mdma-pauze kan gebruiken zonder dat het middel enorm op je serotonine-regeling/voorraad zit.

Ik hoor graag jullie antwoorden.
Klik om te vergroten...
Geen RC maar ik vond Dexamfetamine altijd erg fijn hiervoor. Als je dat niet kunt vinden 2-FA. De keren dat ik 2-FMA heb geprobeerd kwam ik er niet bepaald van in een feeststemming :)

Dex: 20-30mg oraal eventueel met een redose na een uur of 4-5.
2-FA een bommetje van 50mg met 1 redose na 3-4 uur.

Dan ging ik vaak wel lekker als ik om middernacht begon en kon ik wonder boven wonder nog wel een beetje slapen vanaf 8-9 uur in de ochtend.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou zeggen, van minder euforisch naar meer euforisch: 2-FA, 2-FMA, 3-FA (allemaal niet bijzonder euforisch, maar 3-FA het meest). Alle drie zijn relatief functionele stimulantia met een relatief lange werkingsduur die niet op serotonine werken.

Sommige mensen zouden 3-FPM misschien ook nog noemen, maar er zijn berichten dat 3-FPM (extra) schadelijk is voor je gezondheid, dus die zou ik laten staan. Methylfenidaat analogen zoals 4F-MPH geven denk ik niet genoeg energie.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb hem zelf niet geprobeerd, maar hoor wel okeje geluiden over 2mmc in mn omgeving. Wellicht het proberen waard, zou het wel bommen ipv snuiven.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Geen RC maar ik vond Dexamfetamine altijd erg fijn hiervoor. Als je dat niet kunt vinden 2-FA. De keren dat ik 2-FMA heb geprobeerd kwam ik er niet bepaald van in een feeststemming :)

Dex: 20-30mg oraal eventueel met een redose na een uur of 4-5.
2-FA een bommetje van 50mg met 1 redose na 3-4 uur.

Dan ging ik vaak wel lekker als ik om middernacht begon en kon ik wonder boven wonder nog wel een beetje slapen vanaf 8-9 uur in de ochtend.
Klik om te vergroten...

Heb mn master gehaald op Dexamfetamine. Wist niet dat je daarmee ook het eind van een technofeest kan halen. Misschien maar goed ook dat ik dat niet wist.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Wat mij betreft is 3-FA nogal ondergewaardeerd.

Het duurt ongeveer evenlang als je wenst, en het geeft een heel 'clean' stimulerend effect. Daarmee bedoel ik dat je jezelf eigenlijk verrassend nuchter voelt, maar dan met wat meer energie.

Pas wel op dat je niet herdoseert. Want je bloeddruk kan flink oplopen en je kan ongewild heel lang wakker blijven.
Klik om te vergroten...
Weet je hoe 3-FA vergeleken met 4F-MPH is?

Want vroeger rookte ik vaak wiet met een vriend voor een gezellig avondje, maar omdat ik al twee jaar geen wiet meer rook doen we nu soms een tabletje (15 mg) 4F-MPH. Dit bevalt ons best goed, omdat het effect zo subtiel is. We kunnen een hele avond lekker energiek doorpraten, zonder helemaal weg te spacen. En er is ook niet echt een kater (alleen een klein beetje een opgefokt gevoel bij mij erna).

3-FA klinkt dus wel interessant omdat je er dus ook helder op blijft. En misschien is het beter dan 4F-MPH(?) Doel ermee is dus enkel voor chillen/praten.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
OtherShore zei:
Ik zou zeggen, van minder euforisch naar meer euforisch: 2-FA, 2-FMA, 3-FA (allemaal niet bijzonder euforisch, maar 3-FA het meest). Alle drie zijn relatief functionele stimulantia met een relatief lange werkingsduur die niet op serotonine werken.

Sommige mensen zouden 3-FPM misschien ook nog noemen, maar er zijn berichten dat 3-FPM (extra) schadelijk is voor je gezondheid, dus die zou ik laten staan. Methylfenidaat analogen zoals 4F-MPH geven denk ik niet genoeg energie.
Klik om te vergroten...
Heb zelf 3-FA besteld en net binnen. Ik ga het snel researchen. Puur voor het functionele (niet met werk) effect.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Heb zelf 3-FA besteld en net binnen. Ik ga het snel researchen. Puur voor het functionele (niet met werk) effect.
Klik om te vergroten...
Okay, ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Sommige mensen vinden 3-FA net iets te leuk voor puur functioneel gebruik, maar dat lijkt me ook een beetje dosis afhankelijk.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
OtherShore zei:
Okay, ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Sommige mensen vinden 3-FA net iets te leuk voor puur functioneel gebruik, maar dat lijkt me ook een beetje dosis afhankelijk.
Klik om te vergroten...
Ik laat het weten! M’n vrouw heeft vanmorgen 1 pellet van 50mg genomen. Ze gaat/wilt veel klusjes doen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
dutchiedutch zei:
Beste leden,

Er zijn zoveel stoffen aanwezig op de vendor-sites dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben opzoek naar een stimulerende research chemical. Ik hoef geen euforische effecten te ervaren qua een verliefdheidsgevoel. Ik ben opzoek naar een middel waarmee ik op de technofeesten een goeie 6-8 uur flink door kan stampen. 1 tot enkele keren bijdoseren is geen probleem. Samengevat: veel energie, weinig tot geen euforie. Een middel wat ik sporadisch in mijn mdma-pauze kan gebruiken zonder dat het middel enorm op je serotonine-regeling/voorraad zit.

Ik hoor graag jullie antwoorden.
Klik om te vergroten...
Wat mij betreft is 3-FA nogal ondergewaardeerd.

Het duurt ongeveer evenlang als je wenst, en het geeft een heel 'clean' stimulerend effect. Daarmee bedoel ik dat je jezelf eigenlijk verrassend nuchter voelt, maar dan met wat meer energie.

Pas wel op dat je niet herdoseert. Want je bloeddruk kan flink oplopen en je kan ongewild heel lang wakker blijven.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#12
OtherShore zei:
Okay, ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Sommige mensen vinden 3-FA net iets te leuk voor puur functioneel gebruik, maar dat lijkt me ook een beetje dosis afhankelijk.
Klik om te vergroten...
Helemaal eens. Het is in sommige situaties bijna te lekker. Met partner in bed gaan liggen, lekkere muziek en/of erotisch filmpje op... probeer dan maar eens te stoppen met friemelen.

Klussen...komop @Zeehond, dat doe je lekker in je eigen tijd (of beter, laat het doen). Echt zonde van de 3-FA.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#13
OtherShore zei:
Okay, ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Sommige mensen vinden 3-FA net iets te leuk voor puur functioneel gebruik, maar dat lijkt me ook een beetje dosis afhankelijk.
Klik om te vergroten...
Dit is ook het geval met methamphetamine, op lage dosis is het functioneel maar op hoge dosis is het snel te euforisch om bruikbaar te zijn.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Ja, het kan soms een beetje net niet/net wel zijn. Klein beetje meer nemen dan? :wink:

Het maakt voor mij enorm uit in welk humeur ik al ben en in welk gezelschap. Met mijn best buddy liggen we meestal in de eerste 5 minuten dat we elkaar zien al krom van het lachen (nuchter of niet), dus zet dat gelijk de toon. De 4F-MPH zorgt er dan voor dat we net die energie hebben om lekker opgewerkt te kunnen blijven de hele avond. (echt heerlijk ten opzichte van onze wiet avondjes die we jarenlang deden hiervoor en dan na een tijdje helemaal wazig werden en gesprekken niet meer goed liepen)

Heb het (4F-MPH) ook weleens in mijn eentje gedaan wanneer ik al gewoon niet in zo'n goed humeur was of niet lekker in mijn vel zat. Het haalt je daar niet magischerwijs uit in mijn ervaring.

Het lijkt bij mij trouwens wel op dopamine te werken (dat doet het officieel ook), maar dan heel subtiel dus. In plaats van 15 mg 22,5 mg maakt de kans dat er lichte euforie is veel groter.
Klik om te vergroten...

Hoe neem je die 15 a 22,5 mg dan, nasaal?

Ik heb geen ervaring ben genoemde stoffen, maar moet zeggen dat het wel interessant klinkt.

Maar net als @Mindless ben ik ook erg gevoelig voor stimms. Neem wel aan dat 3FA iets heel anders is dan 4FA want wat ik daarvan herinner ging ik daar toch best hard op.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoningToto zei:
Hoe neem je die 15 a 22,5 mg dan, nasaal?

Ik heb geen ervaring ben genoemde stoffen, maar moet zeggen dat het wel interessant klinkt.

Maar net als @Mindless ben ik ook erg gevoelig voor stimms. Neem wel aan dat 3FA iets heel anders is dan 4FA want wat ik daarvan herinner ging ik daar toch best hard op.
Klik om te vergroten...
Gewoon tabletten van 15 mg per stuk die je ook makkelijk door de helft kunt breken met een breuklijn.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeehond zei:
Ik ook.
Ik zit ff rustig, voelt heel druk.
Wat lichte kaakspanning ook.
Het is niet zo subtiel als bijvoorbeeld Phenibut, maar dat werkt ook heel anders.

M’n vrouw nam iets eerder dan ik en voelt hetzelfde als ik. Haar hartslag is wel hoger.
Klik om te vergroten...

Benieuwd hoe jullie je morgen voelen. Aangezien ik geen speed meer doe vanwege de kater zou iets wat milders voor zo nu en dan wel leuk kunnen zijn.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Het voelt nu wel uitgewerkt. Heb me niet op een kater ingesteld, maar zal het laten weten.
Klik om te vergroten...
KoningToto zei:
Benieuwd hoe jullie je morgen voelen. Aangezien ik geen speed meer doe vanwege de kater zou iets wat milders voor zo nu en dan wel leuk kunnen zijn.
Klik om te vergroten...


Katers van amfetamines komt denk ik meer door combineren met bijvoorbeeld drank en niet slapen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoningToto zei:
Benieuwd hoe jullie je morgen voelen. Aangezien ik geen speed meer doe vanwege de kater zou iets wat milders voor zo nu en dan wel leuk kunnen zijn.
Klik om te vergroten...
Het voelt nu wel uitgewerkt. Heb me niet op een kater ingesteld, maar zal het laten weten.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Koffieb00n zei:
Wat is er dan anders dan bijv reguliere pep?
Klik om te vergroten...
ik vind zowel 2fa als zeer zeker 3fa wel euforischer dan speed
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
4-FMPH, voor mij absoluut de beste! Je functioneert er ‘normaal’ op, je krijgt er geen kater van en zeker als je AD(H)D hebt echt een prima RC.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."