#1
Weet je hoe 3-FA vergeleken met 4F-MPH is?Wat mij betreft is 3-FA nogal ondergewaardeerd.
Het duurt ongeveer evenlang als je wenst, en het geeft een heel 'clean' stimulerend effect. Daarmee bedoel ik dat je jezelf eigenlijk verrassend nuchter voelt, maar dan met wat meer energie.
Pas wel op dat je niet herdoseert. Want je bloeddruk kan flink oplopen en je kan ongewild heel lang wakker blijven.
Want vroeger rookte ik vaak wiet met een vriend voor een gezellig avondje, maar omdat ik al twee jaar geen wiet meer rook doen we nu soms een tabletje (15 mg) 4F-MPH. Dit bevalt ons best goed, omdat het effect zo subtiel is. We kunnen een hele avond lekker energiek doorpraten, zonder helemaal weg te spacen. En er is ook niet echt een kater (alleen een klein beetje een opgefokt gevoel bij mij erna).
3-FA klinkt dus wel interessant omdat je er dus ook helder op blijft. En misschien is het beter dan 4F-MPH(?) Doel ermee is dus enkel voor chillen/praten.