Nouja slechte bui... Misschien dan.
Hoop dat het beter gaat spoedig, zelf zat laatst ook diep, life sometimes is a cold hearted bitch with a 14 inch strap on zei Vince Masuka dan poëtisch in Dexter. Maar ik ga weer opwaarts.
Maar ik heb inmiddels al zo vaak die aanname voorbij zien komen chloor of fluor = slecht. Zeker toen 3mmc in de ban ging en 3cmc massaal werd afgekraakt.
En ik heb er al meermaals iets over gezegd op het forum. Maar een paar posts verder lijkt dat volledig niet aangekomen te zijn.
Klopt en ik was er een van en het is waar ik geef toe het is niet oh fluor oh chloor oh broom (hoewel broom er is echt uit een potje lijkt op piss van een een obstipatie heroinejunk dat hij wilt testen op sporen van schade. Ooit gezien? Ik heb het zelfs heel kort mogen ruiken maar echt heel heel kort.
Laten we het er maar op houden dat dit gestapelde micro irritaties zijn die vanzelf een macro irritatie worden.
Herkenbaar. Ik was ook maar wat irritaties kwijt gooien over WEER die tandpasta fluoride shit die ik op mijn tanden smeer (totaal iets anders ik weet het) dat dat ook in meer en meer drugs zit. En chloor? Kijk eens hier James Bond. Q: Kijk. Chloor. Je kan er je badkamer mee reinigen, maar, je kan er ook iemands ogen mee verblinden of een walm creëeren die de vijand ziek zwak en dood kan maken als het je lukt het te mengen met reagenten. Veel succes op je missie ☝️
Het effect veel sterker bedoel je?
Ik heb geen idee. Ik beschik over basale onderzoeksvaardigheden en wat kennis over bepaalde onderwerpen. Maar farmacologie ech chemie horen daar niet bij. Op wat zaken na dan die raakvlakken hebben met m'n werk.
2cb kan echt erg diep en zwaar bodyload heavy en mind fuckery zijn maar chloor phenethylamines én chloor amfetamines (die tweede wel heel stimulerend en lang) maar 2c-c is echt heel erg mild vind ik of ik moet ecut hoog gaan maar mij hebben ze nog niet op weten te staan om het te halen.
Ken er ook wel die het alsnog flikten om te drinken hoor op refusal of antabus. Je moet toch wat hè als diehard verslaafde.
Ik geloof je hoor maar als je echt genoeg dosering disulfram neemt en je drinkt ook al is het miniem dan voel je werkelijk waar alsof je dood aan het gaan bent tenzij ze ENORME zeldzame afwijkende werking katalysators enzymen proteïnes en genen hebt maar dat zou mijn geluk weer zijn als alcoholist. En ik wilde liever doodgaan door een relatief pijnlijke dood dan onvermogen om mijnbouw en geest te kunnen afleiden en verdoven van mijn eigen mislukkende en gefaalde leven (wat het natuurlijk in stand hield maar toch), ik heb dingen gezien die niet mals waren, niet als twee hot jawbreakers vroeger op mijn vierde toen ik jankte na twee minuten in de pittige snaak
Dus ethanol blijft ethanol?
Neenee, haha, eigenlijk moet je het lichaam zien als een fabriek, as you know ofc, waar allemaal dingen worden verbeterd en veranderd zoals serotonine komt uit tryptophan ofzo of 5 hydroxy tryptophan enzo maar soms doet het personeel een dutje (antabuse aka disulfram) en dan verneukt iemand iets want ik dacht dacht eerst dus letterlijk alles in as goes out en steeds word verwerkt met de stoffen eruit gezeefd die je nodig hebt. Maar… Als dat zo was poep ik mijn xtc door, was ik het af en ga ik lekker afteren erna, ik kan gierig zijn maar je eigen verteerde pil nog een keer op strak staan is pas een hippie flip
Nee het medicijn verstoort groter deels acetyldehydohydrogenase, het enzym complex en het proces dus dat alcohol verbreekt tot ik dacht echt eerst ongevaarlijke zuren of zouten ofzoiets maar ook dat de giftige stof acetyldehyde en formaldehyde (even denken nu) die ook ontstaan en je katers geven na het drinken of bijvoorbeeld ziekte gevoelens geven. De acetaldehyde (wat een sappig woord is het ook) blijft weken Max nog in het lichaam aanwezig.
leuk dat je zo veel weet en sorry voor dit hele verhaal just gets me going wanneer anderen over stoffen scheikunde farmacologie elementaire chemie bio chemie analytische chemie en zelf ervaring hebben met gebruik en er open over zijn I just love it
laten we het voortaan hebben over wat zorgen die toevoegingen nou voor wat er met een drug gebeurt en is er een of meerdere dingen die NO GO ZONES zijn (dacht dat iodine bad was die zie je vrijwel nooit, ja 2ci) zeker vanwege Israël en alle conflicten moet de joden koek weg nu ook jood of di-jood of jodide terwijl ik denk Dirkjanium
tot halogeen 👋 🧪🔥
waarom zijn er geen scheikunde fora behalve looney tunes jungle blue light Reddit en psychonautwiki