Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumservaringen A-pihp

ervaringen A-pihp

88 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Hebben ze hier ook weer 2 fluoratomen aan geplakt om het nog te kunnen verkopen? Hoe kun je dat doen met een geweten? Ach, ik heb ook domme dingen gedaan niet schijnheilig doen nu.
Klik om te vergroten...

Gaan we weer... My god hoe vaak moet ik het nog zeggen: dat er ergens een fluor of een chloor atoom bijkomt, wil niet zeggen dat je zomaar 'fluor' of 'chloor' in zuivere vorm binnenkrijgt.

Ze passen dit ook toe in de farmacy onder andere om medicatie sneller op de plek te krijgen waar het moet zijn. Door- en door geteste medicatie.

Betekent dat dat 3-cmc of 4f-pihp gezond is? Dat zeg ik niet.

Kan je zomaar aannemen dat een stof per definitie veel ongezonder word omdat er een fluor of een chloor atoom aan vast zit: nee.

Daar is onderzoek voor nodig om dat uit te wijzen. Door te zien hoe de afbraak van die stof gaat in het menselijk lichaam.

En door....

MR_CHIP zei:
ik vraag me af of @LucidLucy ooit pyro's geplugd heeft ?
Klik om te vergroten...

Zeker. Op dagelijkse basis. En ik kan je vertellen, dat gaat echt mega veel zeer doen op termijn. En op een gegeven moment werkte het ook amper meer.

Ik nam a-pihp en a-php in de laatste fase van mijn gebruik op 4 manieren: vapen, pluggen, injecteren en zelfs oraal. Alle ROA's werkten steeds minder goed.

Vapen simpelweg omdat mn longen zo naar de klote waren dat ik nauwelijks lucht kreeg. Ik hapte sommige dagen echt uren achtereen naar adem als een vis op het droge.

Pluggen omdat het echt mega veel zeer deed, ik binnen 5 minuten op de plee zat en het er meteen weer uitvloog (tegen die tijd is het al ingewerkt, maar toch. Een beetje alsof je constant aan de diarree zit zegmaar)

Injecteren omdat het sowieso al lastig was en m'n aders het een voor een opgaven.

En oraal werkt eigenlijk sowieso nauwelijks. Maar ik deed het toch maar gewoon toen de rest steeds minder goed begon te werken.

Ohja, mocht je het in je hoofd halen om te gaan pluggen. Weest voorzichtig met je doseringen!!!!
Voor pluggen geld een beetje hetzelfde als injecteren. Een OD is zo gezet. En die zijn echt geen lachertje op pyro's.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Flakkama
Wat voor muntjes zijn dat? Ik (her)ken ze helemaal niet? AA?
C
CeoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
oke dus ik heb vandaag A-pihp besteld om te kijken hoe het is. Dom van mij maar ik besloot dus pas een aantal uur geleden research te doen er naar hierop en reddit, nu dat ik dit allemaal lees ben ik aan het twijfelen of het het nou echt waard is om te doen aangezien ik ben gestopt met 3mmc doordat het me leven een beetje kut maakte, maar ik wil toch wel lichtere dingen proberen af en toe. Ik vind niet heel veel duidelijke antwoorden op mijn vragen dus ik dacht ik doe wel hierin.

is het zo slecht om te gaan snuiven? ik kan niet regelen om te gaan vapen en slikken wil ik niet.

zijn er blijvende effecten ervan die langer duren als een dag?

en hoe slecht het nou eenmaal voor je is, ik heb veel ervaring met 3mmc, 4mmc, 3cmc en 2mmc dus ik weet goed wat cathinones doen maar dit is ook een pyro en daar weet ik dus niet zoveel van. wat voor info je ook hebt aub vertel
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ceox zei:
ik ben gestopt met 3mmc doordat het me leven een beetje kut maakte,
Klik om te vergroten...

Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.

Ja, het is echt zo slecht en het proberen is gezien het risico op verslaving gewoon echt niet waard.
En het is zeker niet lichter dan 3-mmc.

Het is troep. Meer hoef ik je er niet over te vertellen.
C
CeoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Purplext zei:
Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.

Ja, het is echt zo slecht en het proberen is gezien het risico op verslaving gewoon echt niet waard.
En het is zeker niet lichter dan 3-mmc.

Het is troep. Meer hoef ik je er niet over te vertellen.
Klik om te vergroten...
heeft deze site een optie om privé te appen? in iedergeval lees ik dit dus de heletijd maar ik zoek gewoon een goeie rc die beetje oppeppend is en niet al teveel nare effecten geeft na gebruik, heb je er eentje of een paar?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ceox zei:
heeft deze site een optie om privé te appen? in iedergeval lees ik dit dus de heletijd
Klik om te vergroten...
Dat je dit steeds leest, is niet voor niks.
Ceox zei:
maar ik zoek gewoon een goeie rc die beetje oppeppend is en niet al teveel nare effecten geeft na gebruik, heb je er eentje of een paar?
Klik om te vergroten...
Sorry, ik kan je er geen aanraden. Misschien iemand anders hier.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ceox zei:
maar ik wil toch wel lichtere dingen proberen af en toe.
Klik om te vergroten...
Lichter dan 3-mmc? Dan is a-PiHP echt niet je keuze.... Flakka is een beetje de godfather van alle stimulanten (die ik gebruikt heb dan, je weet nooit wat ze over een paar jaar op de markt hebben)

Ceox zei:
is het zo slecht om te gaan snuiven? ik kan niet regelen om te gaan vapen en slikken wil ik niet.
Klik om te vergroten...
Ik heb het één keer gesnoven... Nooit weer gadverdamme dat was ranzig en pijnlijk zeg. Het is op die manier wel minder verslavend, want de werking is echt heel slecht als je het snuift.

Hoezo niet regelen om te gaan vapen? Ach laat ik maar niet uitleggen wat je daarvoor nodig hebt. Vapen is dè ROA, maar gigantisch verslavend. Zelf heb ik het middel geslikt, gesnoven, gerookt en geïnjecteerd. Dus weet er wel het e.e.a. van.

Ceox zei:
zijn er blijvende effecten ervan die langer duren als een dag?
Klik om te vergroten...
Dat ligt eraan hoeveel je gebruikt en hoe psychosegevoelig je bent. En ook hoe snel je dopamine huishouding herstelt. Als ik een terugval van twee of drie dagen heb op a-PiHP, dan moet ik daar ruim 3 weken van bijkomen.

De eerste week ben ik zo kapot en leeg dat ik bijna niets voor elkaar krijg. Een keer stofzuigen en ik ben alweer klaar met de dag. Laat staan werken. Maargoed, dat is volgens mij pas gekomen na mijn ernstige misbruik net pryos.

Ceox zei:
en hoe slecht het nou eenmaal voor je is, ik heb veel ervaring met 3mmc, 4mmc, 3cmc en 2mmc dus ik weet goed wat cathinones doen maar dit is ook een pyro en daar weet ik dus niet zoveel van. wat voor info je ook hebt aub vertel
Klik om te vergroten...
Pyro's zijn niet te vergelijken met de mmc's. Zie mijn post in je andere topic over de effecten. Of zie mijn topics over mijn a-PiHP verslaving.

Purplext zei:
Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.

Ja, het is echt zo slecht en het proberen is gezien het risico op verslaving gewoon echt niet waard.
En het is zeker niet lichter dan 3-mmc.

Het is troep. Meer hoef ik je er niet over te vertellen.
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen luister hier naar...

Er is maar één ROA voor a-pihp en dat is rechtstreeks door de WC.
C
CeoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Lichter dan 3-mmc? Dan is a-PiHP echt niet je keuze.... Flakka is een beetje de godfather van alle stimulanten (die ik gebruikt heb dan, je weet nooit wat ze over een paar jaar op de markt hebben)


Ik heb het één keer gesnoven... Nooit weer gadverdamme dat was ranzig en pijnlijk zeg. Het is op die manier wel minder verslavend, want de werking is echt heel slecht als je het snuift.

Hoezo niet regelen om te gaan vapen? Ach laat ik maar niet uitleggen wat je daarvoor nodig hebt. Vapen is dè ROA, maar gigantisch verslavend. Zelf heb ik het middel geslikt, gesnoven, gerookt en geïnjecteerd. Dus weet er wel het e.e.a. van.


Dat ligt eraan hoeveel je gebruikt en hoe psychosegevoelig je bent. En ook hoe snel je dopamine huishouding herstelt. Als ik een terugval van twee of drie dagen heb op a-PiHP, dan moet ik daar ruim 3 weken van bijkomen.

De eerste week ben ik zo kapot en leeg dat ik bijna niets voor elkaar krijg. Een keer stofzuigen en ik ben alweer klaar met de dag. Laat staan werken. Maargoed, dat is volgens mij pas gekomen na mijn ernstige misbruik net pryos.


Pyro's zijn niet te vergelijken met de mmc's. Zie mijn post in je andere topic over de effecten. Of zie mijn topics over mijn a-PiHP verslaving.


Ik zou zeggen luister hier naar...

Er is maar één ROA voor a-pihp en dat is rechtstreeks door de WC.
Klik om te vergroten...
ik heb zojuist de kleinste lijntje ooit gedaan, misschien een halve cm dik en misschien een cm lang en ik voel al zoveel, ik heb t al aan iemand verkocht dus ik blijf er vanaf
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snoof het en gebruikte het voor een chemsex date met MDPHP Freebase.

Thuis ging het meteen de kliko in (vlak voor het vuilnis werd opgehaald). MDPHP ook. (NEP per ongeluk ook maar dat viste ik er net op tijd uit. Die vuilnisman zal wel gedacht hebben).

De comedown is de korte high niet waard.
C
CeoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Snoof het en gebruikte het voor een chemsex date met MDPHP Freebase.

Thuis ging het meteen de kliko in (vlak voor het vuilnis werd opgehaald). MDPHP ook. (NEP per ongeluk ook maar dat viste ik er net op tijd uit. Die vuilnisman zal wel gedacht hebben).

De comedown is de korte high niet waard.
Klik om te vergroten...
ja idd, ik had een heel klein beetje gedaan en voelde genoeg heb het daarna weer verkocht voor 3x zoveel
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen ervaring maar even een weergave van wat ik hier overal lees: Begin niet aan een pyro. De nadelen zijn vele male groter dan de voordelen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
als dosering dacht ik omdat ik mdphp ken aan 20mg in 1ml water of moet dat 2ml zijn las ergens niet teveel water
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Gaan we weer... My god hoe vaak moet ik het nog zeggen: dat er ergens een fluor of een chloor atoom bijkomt, wil niet zeggen dat je zomaar 'fluor' of 'chloor' in zuivere vorm binnenkrijgt.

Ze passen dit ook toe in de farmacy onder andere om medicatie sneller op de plek te krijgen waar het moet zijn. Door- en door geteste medicatie.

Betekent dat dat 3-cmc of 4f-pihp gezond is? Dat zeg ik niet.
Klik om te vergroten...
Je bent in een slechte bui? Helemaal oké. Eigenlijk ging het mij meer om het feit dat ze steeds die nieuwe dingen proberen erdoorheen te pushen om ons mak te krijgen.
Maar ik snap je irritatie maar bedoelde het denk ik dat
LucidLucy zei:
Kan je zomaar aannemen dat een stof per definitie veel ongezonder word omdat er een fluor of een chloor atoom aan vast zit: nee.
Klik om te vergroten...
Waarom is bij 2cb dan veel sterker dan 2cc (chloor) het is een vraag aan jou hè want Wat ik leerde was dat elektronen en hun schillen vaak uitmaakte welke eigenschappen dit element had en dat broom veel zwaarder is dan fluor of chloor maar dat niet zo
LucidLucy zei:
Daar is onderzoek voor nodig om dat uit te wijzen. Door te zien hoe de afbraak van die stof gaat in het menselijk lichaam.

En door....
Klik om te vergroten...
dat klopt
Bij veel stoffen zijn juist de metabolieten die het meeste kapot maken of wat het meeste verricht

ethanol?
acetaldehyde
Geef iemand Antabuse en dit stopt de afbraak waardoor iemand dood en dood ziek voelt
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Gaan we weer... My god hoe vaak moet ik het nog zeggen: dat er ergens een fluor of een chloor atoom bijkomt, wil niet zeggen dat je zomaar 'fluor' of 'chloor' in zuivere vorm binnenkrijgt.

Ze passen dit ook toe in de farmacy onder andere om medicatie sneller op de plek te krijgen waar het moet zijn. Door- en door geteste medicatie.

Betekent dat dat 3-cmc of 4f-pihp gezond is? Dat zeg ik niet.

Kan je zomaar aannemen dat een stof per definitie veel ongezonder word omdat er een fluor of een chloor atoom aan vast zit: nee.
Klik om te vergroten...
Gaan we weer idd.

Als die angst voor een chloor-atoom zo sterk gegrond was, lag er ook geen keukenzout in de supermarkten. En bij deze chems speelt dat nog minder direct.

Wat er bij komt en waar, maakt wel degelijk uit.

Is het een goed plan om zomaar het ene hologeen door een ander halogeen te vervangen: natuurlijk niet !

Commerciële vervangers van een op een gegeven moment verboden middel zijn nooit eerste keus !
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het wachten is uiteraard op een (vooralsnog onmogelijk) H2O-4mc
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
BelowTheFlow zei:
keukenzout
Klik om te vergroten...
Maar keukenzout is een perfecte rangschikking van natrium en chloor in een kristalstructuur wat volgens mij niet het geval is bij alle chemicaliën die bijvoorbeeld een halogeen element bevatten.
BelowTheFlow zei:
H2O-4mc
Klik om te vergroten...
elementen als zuurstof en waterstof reageren ontzettend snel en krachtig met heel veel elementen, metalen non metalen edele metalen gassen alles dus denk niet dat dat lukt haha
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
BelowTheFlow zei:
Het wachten is uiteraard op een (vooralsnog onmogelijk) H2O-4mc
Klik om te vergroten...
Maar mocht het je lukken, inpakken en zuurstof apart verpakken, vloeibare staat en waterstofbruggen zonder extra vanderwaals krachten.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Je bent in een slechte bui? Helemaal oké. Eigenlijk ging het mij meer om het feit dat ze steeds die nieuwe dingen proberen erdoorheen te pushen om ons mak te krijgen.
Maar ik snap je irritatie maar bedoelde het denk ik dat
Klik om te vergroten...
Nouja slechte bui... Misschien dan.

Maar ik heb inmiddels al zo vaak die aanname voorbij zien komen chloor of fluor = slecht. Zeker toen 3mmc in de ban ging en 3cmc massaal werd afgekraakt.

En ik heb er al meermaals iets over gezegd op het forum. Maar een paar posts verder lijkt dat volledig niet aangekomen te zijn.

Gaat zeker niet alleen over jou hoor, maak je niet druk 😂

Laten we het er maar op houden dat dit gestapelde micro irritaties zijn die vanzelf een macro irritatie worden.

Dirkjan zei:
Waarom is bij 2cb dan veel sterker dan 2cc (chloor) het is een vraag aan jou hè want Wat ik leerde was dat elektronen en hun schillen vaak uitmaakte welke eigenschappen dit element had en dat broom veel zwaarder is dan fluor of chloor maar dat niet zo
Klik om te vergroten...
Het effect veel sterker bedoel je?
Ik heb geen idee. Ik beschik over basale onderzoeksvaardigheden en wat kennis over bepaalde onderwerpen. Maar farmacologie ech chemie horen daar niet bij. Op wat zaken na dan die raakvlakken hebben met m'n werk.

Dirkjan zei:
dat klopt
Bij veel stoffen zijn juist de metabolieten die het meeste kapot maken of wat het meeste verricht

ethanol?
acetaldehyde
Geef iemand Antabuse en dit stopt de afbraak waardoor iemand dood en dood ziek voelt
Klik om te vergroten...
Maar wacht... Dit stopt de afbraak? Dus ethanol blijft ethanol? Dan zou je zeggen, dat is makkelijk bezopen raken 😂

Ken er ook wel die het alsnog flikten om te drinken hoor op refusal of antabus. Je moet toch wat hè als diehard verslaafde.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Maar mocht het je lukken, inpakken en zuurstof apart verpakken, vloeibare staat en waterstofbruggen zonder extra vanderwaals krachten.
Klik om te vergroten...
Over 278 jaar: Nobelprijs voor de ontdekker van de UnterDerFlow Kraften !

Just kidding way behind my grave.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Nouja slechte bui... Misschien dan.
Klik om te vergroten...
Hoop dat het beter gaat spoedig, zelf zat laatst ook diep, life sometimes is a cold hearted bitch with a 14 inch strap on zei Vince Masuka dan poëtisch in Dexter. Maar ik ga weer opwaarts.
LucidLucy zei:
Maar ik heb inmiddels al zo vaak die aanname voorbij zien komen chloor of fluor = slecht. Zeker toen 3mmc in de ban ging en 3cmc massaal werd afgekraakt.

En ik heb er al meermaals iets over gezegd op het forum. Maar een paar posts verder lijkt dat volledig niet aangekomen te zijn.
Klik om te vergroten...
Klopt en ik was er een van en het is waar ik geef toe het is niet oh fluor oh chloor oh broom (hoewel broom er is echt uit een potje lijkt op piss van een een obstipatie heroinejunk dat hij wilt testen op sporen van schade. Ooit gezien? Ik heb het zelfs heel kort mogen ruiken maar echt heel heel kort.
LucidLucy zei:
Laten we het er maar op houden dat dit gestapelde micro irritaties zijn die vanzelf een macro irritatie worden.
Klik om te vergroten...
Herkenbaar. Ik was ook maar wat irritaties kwijt gooien over WEER die tandpasta fluoride shit die ik op mijn tanden smeer (totaal iets anders ik weet het) dat dat ook in meer en meer drugs zit. En chloor? Kijk eens hier James Bond. Q: Kijk. Chloor. Je kan er je badkamer mee reinigen, maar, je kan er ook iemands ogen mee verblinden of een walm creëeren die de vijand ziek zwak en dood kan maken als het je lukt het te mengen met reagenten. Veel succes op je missie ☝️
LucidLucy zei:
Het effect veel sterker bedoel je?
Ik heb geen idee. Ik beschik over basale onderzoeksvaardigheden en wat kennis over bepaalde onderwerpen. Maar farmacologie ech chemie horen daar niet bij. Op wat zaken na dan die raakvlakken hebben met m'n werk.
Klik om te vergroten...
2cb kan echt erg diep en zwaar bodyload heavy en mind fuckery zijn maar chloor phenethylamines én chloor amfetamines (die tweede wel heel stimulerend en lang) maar 2c-c is echt heel erg mild vind ik of ik moet ecut hoog gaan maar mij hebben ze nog niet op weten te staan om het te halen.
LucidLucy zei:
Ken er ook wel die het alsnog flikten om te drinken hoor op refusal of antabus. Je moet toch wat hè als diehard verslaafde.
Klik om te vergroten...
Ik geloof je hoor maar als je echt genoeg dosering disulfram neemt en je drinkt ook al is het miniem dan voel je werkelijk waar alsof je dood aan het gaan bent tenzij ze ENORME zeldzame afwijkende werking katalysators enzymen proteïnes en genen hebt maar dat zou mijn geluk weer zijn als alcoholist. En ik wilde liever doodgaan door een relatief pijnlijke dood dan onvermogen om mijnbouw en geest te kunnen afleiden en verdoven van mijn eigen mislukkende en gefaalde leven (wat het natuurlijk in stand hield maar toch), ik heb dingen gezien die niet mals waren, niet als twee hot jawbreakers vroeger op mijn vierde toen ik jankte na twee minuten in de pittige snaak
LucidLucy zei:
Dus ethanol blijft ethanol?
Klik om te vergroten...
Neenee, haha, eigenlijk moet je het lichaam zien als een fabriek, as you know ofc, waar allemaal dingen worden verbeterd en veranderd zoals serotonine komt uit tryptophan ofzo of 5 hydroxy tryptophan enzo maar soms doet het personeel een dutje (antabuse aka disulfram) en dan verneukt iemand iets want ik dacht dacht eerst dus letterlijk alles in as goes out en steeds word verwerkt met de stoffen eruit gezeefd die je nodig hebt. Maar… Als dat zo was poep ik mijn xtc door, was ik het af en ga ik lekker afteren erna, ik kan gierig zijn maar je eigen verteerde pil nog een keer op strak staan is pas een hippie flip

Nee het medicijn verstoort groter deels acetyldehydohydrogenase, het enzym complex en het proces dus dat alcohol verbreekt tot ik dacht echt eerst ongevaarlijke zuren of zouten ofzoiets maar ook dat de giftige stof acetyldehyde en formaldehyde (even denken nu) die ook ontstaan en je katers geven na het drinken of bijvoorbeeld ziekte gevoelens geven. De acetaldehyde (wat een sappig woord is het ook) blijft weken Max nog in het lichaam aanwezig.

leuk dat je zo veel weet en sorry voor dit hele verhaal just gets me going wanneer anderen over stoffen scheikunde farmacologie elementaire chemie bio chemie analytische chemie en zelf ervaring hebben met gebruik en er open over zijn I just love it

laten we het voortaan hebben over wat zorgen die toevoegingen nou voor wat er met een drug gebeurt en is er een of meerdere dingen die NO GO ZONES zijn (dacht dat iodine bad was die zie je vrijwel nooit, ja 2ci) zeker vanwege Israël en alle conflicten moet de joden koek weg nu ook jood of di-jood of jodide terwijl ik denk Dirkjanium

tot halogeen 👋 🧪🔥

waarom zijn er geen scheikunde fora behalve looney tunes jungle blue light Reddit en psychonautwiki

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."