Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumservaringen A-pihp

ervaringen A-pihp

88 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vraag me af of @LucidLucy ooit pyro's geplugd heeft ?
C
CeoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
oke dus ik heb vandaag A-pihp besteld om te kijken hoe het is. Dom van mij maar ik besloot dus pas een aantal uur geleden research te doen er naar hierop en reddit, nu dat ik dit allemaal lees ben ik aan het twijfelen of het het nou echt waard is om te doen aangezien ik ben gestopt met 3mmc doordat het me leven een beetje kut maakte, maar ik wil toch wel lichtere dingen proberen af en toe. Ik vind niet heel veel duidelijke antwoorden op mijn vragen dus ik dacht ik doe wel hierin.

is het zo slecht om te gaan snuiven? ik kan niet regelen om te gaan vapen en slikken wil ik niet.

zijn er blijvende effecten ervan die langer duren als een dag?

en hoe slecht het nou eenmaal voor je is, ik heb veel ervaring met 3mmc, 4mmc, 3cmc en 2mmc dus ik weet goed wat cathinones doen maar dit is ook een pyro en daar weet ik dus niet zoveel van. wat voor info je ook hebt aub vertel
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ceox zei:
ik ben gestopt met 3mmc doordat het me leven een beetje kut maakte,
Klik om te vergroten...

Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.

Ja, het is echt zo slecht en het proberen is gezien het risico op verslaving gewoon echt niet waard.
En het is zeker niet lichter dan 3-mmc.

Het is troep. Meer hoef ik je er niet over te vertellen.
C
CeoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Purplext zei:
Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.

Ja, het is echt zo slecht en het proberen is gezien het risico op verslaving gewoon echt niet waard.
En het is zeker niet lichter dan 3-mmc.

Het is troep. Meer hoef ik je er niet over te vertellen.
Klik om te vergroten...
heeft deze site een optie om privé te appen? in iedergeval lees ik dit dus de heletijd maar ik zoek gewoon een goeie rc die beetje oppeppend is en niet al teveel nare effecten geeft na gebruik, heb je er eentje of een paar?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ceox zei:
heeft deze site een optie om privé te appen? in iedergeval lees ik dit dus de heletijd
Klik om te vergroten...
Dat je dit steeds leest, is niet voor niks.
Ceox zei:
maar ik zoek gewoon een goeie rc die beetje oppeppend is en niet al teveel nare effecten geeft na gebruik, heb je er eentje of een paar?
Klik om te vergroten...
Sorry, ik kan je er geen aanraden. Misschien iemand anders hier.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ceox zei:
maar ik wil toch wel lichtere dingen proberen af en toe.
Klik om te vergroten...
Lichter dan 3-mmc? Dan is a-PiHP echt niet je keuze.... Flakka is een beetje de godfather van alle stimulanten (die ik gebruikt heb dan, je weet nooit wat ze over een paar jaar op de markt hebben)

Ceox zei:
is het zo slecht om te gaan snuiven? ik kan niet regelen om te gaan vapen en slikken wil ik niet.
Klik om te vergroten...
Ik heb het één keer gesnoven... Nooit weer gadverdamme dat was ranzig en pijnlijk zeg. Het is op die manier wel minder verslavend, want de werking is echt heel slecht als je het snuift.

Hoezo niet regelen om te gaan vapen? Ach laat ik maar niet uitleggen wat je daarvoor nodig hebt. Vapen is dè ROA, maar gigantisch verslavend. Zelf heb ik het middel geslikt, gesnoven, gerookt en geïnjecteerd. Dus weet er wel het e.e.a. van.

Ceox zei:
zijn er blijvende effecten ervan die langer duren als een dag?
Klik om te vergroten...
Dat ligt eraan hoeveel je gebruikt en hoe psychosegevoelig je bent. En ook hoe snel je dopamine huishouding herstelt. Als ik een terugval van twee of drie dagen heb op a-PiHP, dan moet ik daar ruim 3 weken van bijkomen.

De eerste week ben ik zo kapot en leeg dat ik bijna niets voor elkaar krijg. Een keer stofzuigen en ik ben alweer klaar met de dag. Laat staan werken. Maargoed, dat is volgens mij pas gekomen na mijn ernstige misbruik net pryos.

Ceox zei:
en hoe slecht het nou eenmaal voor je is, ik heb veel ervaring met 3mmc, 4mmc, 3cmc en 2mmc dus ik weet goed wat cathinones doen maar dit is ook een pyro en daar weet ik dus niet zoveel van. wat voor info je ook hebt aub vertel
Klik om te vergroten...
Pyro's zijn niet te vergelijken met de mmc's. Zie mijn post in je andere topic over de effecten. Of zie mijn topics over mijn a-PiHP verslaving.

Purplext zei:
Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.

Ja, het is echt zo slecht en het proberen is gezien het risico op verslaving gewoon echt niet waard.
En het is zeker niet lichter dan 3-mmc.

Het is troep. Meer hoef ik je er niet over te vertellen.
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen luister hier naar...

Er is maar één ROA voor a-pihp en dat is rechtstreeks door de WC.
C
CeoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Lichter dan 3-mmc? Dan is a-PiHP echt niet je keuze.... Flakka is een beetje de godfather van alle stimulanten (die ik gebruikt heb dan, je weet nooit wat ze over een paar jaar op de markt hebben)


Ik heb het één keer gesnoven... Nooit weer gadverdamme dat was ranzig en pijnlijk zeg. Het is op die manier wel minder verslavend, want de werking is echt heel slecht als je het snuift.

Hoezo niet regelen om te gaan vapen? Ach laat ik maar niet uitleggen wat je daarvoor nodig hebt. Vapen is dè ROA, maar gigantisch verslavend. Zelf heb ik het middel geslikt, gesnoven, gerookt en geïnjecteerd. Dus weet er wel het e.e.a. van.


Dat ligt eraan hoeveel je gebruikt en hoe psychosegevoelig je bent. En ook hoe snel je dopamine huishouding herstelt. Als ik een terugval van twee of drie dagen heb op a-PiHP, dan moet ik daar ruim 3 weken van bijkomen.

De eerste week ben ik zo kapot en leeg dat ik bijna niets voor elkaar krijg. Een keer stofzuigen en ik ben alweer klaar met de dag. Laat staan werken. Maargoed, dat is volgens mij pas gekomen na mijn ernstige misbruik net pryos.


Pyro's zijn niet te vergelijken met de mmc's. Zie mijn post in je andere topic over de effecten. Of zie mijn topics over mijn a-PiHP verslaving.


Ik zou zeggen luister hier naar...

Er is maar één ROA voor a-pihp en dat is rechtstreeks door de WC.
Klik om te vergroten...
ik heb zojuist de kleinste lijntje ooit gedaan, misschien een halve cm dik en misschien een cm lang en ik voel al zoveel, ik heb t al aan iemand verkocht dus ik blijf er vanaf
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snoof het en gebruikte het voor een chemsex date met MDPHP Freebase.

Thuis ging het meteen de kliko in (vlak voor het vuilnis werd opgehaald). MDPHP ook. (NEP per ongeluk ook maar dat viste ik er net op tijd uit. Die vuilnisman zal wel gedacht hebben).

De comedown is de korte high niet waard.
C
CeoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Snoof het en gebruikte het voor een chemsex date met MDPHP Freebase.

Thuis ging het meteen de kliko in (vlak voor het vuilnis werd opgehaald). MDPHP ook. (NEP per ongeluk ook maar dat viste ik er net op tijd uit. Die vuilnisman zal wel gedacht hebben).

De comedown is de korte high niet waard.
Klik om te vergroten...
ja idd, ik had een heel klein beetje gedaan en voelde genoeg heb het daarna weer verkocht voor 3x zoveel
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen ervaring maar even een weergave van wat ik hier overal lees: Begin niet aan een pyro. De nadelen zijn vele male groter dan de voordelen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Purplext zei:
Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.
Klik om te vergroten...
Liever weggooien in het restafval. Dan wordt het verbrandt.

Rioolwater wordt wel gezuiverd voordat het wordt geloosd, maar de waterzuivering is niet berekend op allerlei (nieuwe soorten) drugs. Zo komen er drugs in het oppervlaktewater terecht en dat kan allerlei effecten hebben op ecosystemen. Van garnalen die in de Theems leven is bijvoorbeeld cocaïne gevonden, en het is ook aangetoond dat het gedrag van die garnalen daardoor wordt verstoord (want ze zijn zo stoned als een garnaal).

Mocht je willen voorkomen dat je het zakje drugs weer uit de prullenbak haalt, stop het dan in een leeg drankenkarton ofzo en gooi het ergens in een openbare prullenbak.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Mocht je willen voorkomen dat je het zakje drugs weer uit de prullenbak haalt, stop het dan in een leeg drankenkarton ofzo en gooi het ergens in een openbare prullenbak.
Klik om te vergroten...
Trust me... Been there, done that. And went back again to do some prullenbak graaien.

Rioolput, ook geprobeerd. Wederom alles eraan gedaan om het weer naar boven te vissen. En met succes!

De WC is de makkelijkste, snelste (en als je echt verslaafd bent de veiligste) weg.

Wil je het écht goed doen, dan bel je asap iemand op en vraag je diegene of die je kan helpen het weg te doen. Dat brengt diegene of jullie samen het naar de apotheek. Heb je én snel gehandeld en kom je er niet onderuit, en het wordt netjes verwerkt.

Er is maar één andere weg naast de WC die voor mij tot noch toe foolproof is geweest. Ondergrondse hondenpoep bakken 😂
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ceox zei:
ik zoek gewoon een goeie rc die beetje oppeppend is en niet al teveel nare effecten geeft na gebruik,
Klik om te vergroten...
Je voelt je naar na gebruik omdat drugs een oppeppend effect hebben.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Er is maar één andere weg naast de WC die voor mij tot noch toe foolproof is geweest. Ondergrondse hondenpoep bakken 😂
Klik om te vergroten...
Je weet dat ik het beste met je voor heb, en ik wil je zeker niet beledigen, maar deze zin ging ik erg goed op.

Fijn dat je met alles wat je meegemaakt hebt/meemaakt alsnog mensen aan het lachen kan krijgen. Medaile 🏅
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik liet het meestal gewoon verdampen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
De WC is de makkelijkste, snelste (en als je echt verslaafd bent de veiligste) weg.
Klik om te vergroten...
Wel een fuck you voor de garnalen in de Theems
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Wel een fuck you voor de garnalen in de Theems
Klik om te vergroten...
Loopt mijn rioolpijp naar Engeland?
Weer wat geleerd vandaag 😂

Tja goed zal het inderdaad niet zijn. Toen ik voor het eerst ging stoppen met drugs, moest ik van mijn gehele collectie RC's afkomen. Ruim 40 verschillende middelen waarvan ik van de meesten toch een stevige voorraad had. Denk aan 7 gram 3-meo-pce en 1 gram clonazolam.

Adviseerde de psycholoog me om alles door de plee te spoelen. Toen heb ik dat toch echt geweigerd omwille van de effecten op het milieu. Volgens haar was dat mijn verslaving die sprak.

Enfin... Uiteindelijk is het bij de apotheek beland.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Loopt mijn rioolpijp naar Engeland?
Weer wat geleerd vandaag 😂

Tja goed zal het inderdaad niet zijn. Toen ik voor het eerst ging stoppen met drugs, moest ik van mijn gehele collectie RC's afkomen. Ruim 40 verschillende middelen waarvan ik van de meesten toch een stevige voorraad had. Denk aan 7 gram 3-meo-pce en 1 gram clonazolam.

Adviseerde de psycholoog me om alles door de plee te spoelen. Toen heb ik dat toch echt geweigerd omwille van de effecten op het milieu. Volgens haar was dat mijn verslaving die sprak.

Enfin... Uiteindelijk is het bij de apotheek beland.
Klik om te vergroten...
Ja ik snap je overwegingen @LucidLucy maar ik ging er even van uit dat TS niet zo verslaafd was dat 'ie een uurtje later in de openbare prullenbak stond te graaien om zn pyrro er weer uit te halen.

Inleveren bij de apotheek is eigenlijk nog wel een betere optie. Moet je wel cojones voor hebben 💪
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Wel een fuck you voor de garnalen in de Theems
Klik om te vergroten...
Je bent te goed voor deze wereld dat je medeleven hebt voor de garnalen door je drugs niet door de WC te spoelen. Kom je morgen je lintje ophalen? (Geen sarcasme)
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Flakkama
Wat voor muntjes zijn dat? Ik (her)ken ze helemaal niet? AA?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."