#1
ik vraag me af of @LucidLucy ooit pyro's geplugd heeft ?
ik ben gestopt met 3mmc doordat het me leven een beetje kut maakte,
heeft deze site een optie om privé te appen? in iedergeval lees ik dit dus de heletijd maar ik zoek gewoon een goeie rc die beetje oppeppend is en niet al teveel nare effecten geeft na gebruik, heb je er eentje of een paar?Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.
Ja, het is echt zo slecht en het proberen is gezien het risico op verslaving gewoon echt niet waard.
En het is zeker niet lichter dan 3-mmc.
Het is troep. Meer hoef ik je er niet over te vertellen.
Dat je dit steeds leest, is niet voor niks.heeft deze site een optie om privé te appen? in iedergeval lees ik dit dus de heletijd
Sorry, ik kan je er geen aanraden. Misschien iemand anders hier.maar ik zoek gewoon een goeie rc die beetje oppeppend is en niet al teveel nare effecten geeft na gebruik, heb je er eentje of een paar?
Lichter dan 3-mmc? Dan is a-PiHP echt niet je keuze.... Flakka is een beetje de godfather van alle stimulanten (die ik gebruikt heb dan, je weet nooit wat ze over een paar jaar op de markt hebben)maar ik wil toch wel lichtere dingen proberen af en toe.
Ik heb het één keer gesnoven... Nooit weer gadverdamme dat was ranzig en pijnlijk zeg. Het is op die manier wel minder verslavend, want de werking is echt heel slecht als je het snuift.is het zo slecht om te gaan snuiven? ik kan niet regelen om te gaan vapen en slikken wil ik niet.
Dat ligt eraan hoeveel je gebruikt en hoe psychosegevoelig je bent. En ook hoe snel je dopamine huishouding herstelt. Als ik een terugval van twee of drie dagen heb op a-PiHP, dan moet ik daar ruim 3 weken van bijkomen.zijn er blijvende effecten ervan die langer duren als een dag?
Pyro's zijn niet te vergelijken met de mmc's. Zie mijn post in je andere topic over de effecten. Of zie mijn topics over mijn a-PiHP verslaving.en hoe slecht het nou eenmaal voor je is, ik heb veel ervaring met 3mmc, 4mmc, 3cmc en 2mmc dus ik weet goed wat cathinones doen maar dit is ook een pyro en daar weet ik dus niet zoveel van. wat voor info je ook hebt aub vertel
Ik zou zeggen luister hier naar...Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.
Ja, het is echt zo slecht en het proberen is gezien het risico op verslaving gewoon echt niet waard.
En het is zeker niet lichter dan 3-mmc.
Het is troep. Meer hoef ik je er niet over te vertellen.
ik heb zojuist de kleinste lijntje ooit gedaan, misschien een halve cm dik en misschien een cm lang en ik voel al zoveel, ik heb t al aan iemand verkocht dus ik blijf er vanafLichter dan 3-mmc? Dan is a-PiHP echt niet je keuze.... Flakka is een beetje de godfather van alle stimulanten (die ik gebruikt heb dan, je weet nooit wat ze over een paar jaar op de markt hebben)
Ik heb het één keer gesnoven... Nooit weer gadverdamme dat was ranzig en pijnlijk zeg. Het is op die manier wel minder verslavend, want de werking is echt heel slecht als je het snuift.
Hoezo niet regelen om te gaan vapen? Ach laat ik maar niet uitleggen wat je daarvoor nodig hebt. Vapen is dè ROA, maar gigantisch verslavend. Zelf heb ik het middel geslikt, gesnoven, gerookt en geïnjecteerd. Dus weet er wel het e.e.a. van.
Dat ligt eraan hoeveel je gebruikt en hoe psychosegevoelig je bent. En ook hoe snel je dopamine huishouding herstelt. Als ik een terugval van twee of drie dagen heb op a-PiHP, dan moet ik daar ruim 3 weken van bijkomen.
De eerste week ben ik zo kapot en leeg dat ik bijna niets voor elkaar krijg. Een keer stofzuigen en ik ben alweer klaar met de dag. Laat staan werken. Maargoed, dat is volgens mij pas gekomen na mijn ernstige misbruik net pryos.
Pyro's zijn niet te vergelijken met de mmc's. Zie mijn post in je andere topic over de effecten. Of zie mijn topics over mijn a-PiHP verslaving.
Ik zou zeggen luister hier naar...
Er is maar één ROA voor a-pihp en dat is rechtstreeks door de WC.
ja idd, ik had een heel klein beetje gedaan en voelde genoeg heb het daarna weer verkocht voor 3x zoveelSnoof het en gebruikte het voor een chemsex date met MDPHP Freebase.
Thuis ging het meteen de kliko in (vlak voor het vuilnis werd opgehaald). MDPHP ook. (NEP per ongeluk ook maar dat viste ik er net op tijd uit. Die vuilnisman zal wel gedacht hebben).
De comedown is de korte high niet waard.
Liever weggooien in het restafval. Dan wordt het verbrandt.Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.
Trust me... Been there, done that. And went back again to do some prullenbak graaien.Mocht je willen voorkomen dat je het zakje drugs weer uit de prullenbak haalt, stop het dan in een leeg drankenkarton ofzo en gooi het ergens in een openbare prullenbak.
Je voelt je naar na gebruik omdat drugs een oppeppend effect hebben.ik zoek gewoon een goeie rc die beetje oppeppend is en niet al teveel nare effecten geeft na gebruik,
Je weet dat ik het beste met je voor heb, en ik wil je zeker niet beledigen, maar deze zin ging ik erg goed op.Er is maar één andere weg naast de WC die voor mij tot noch toe foolproof is geweest. Ondergrondse hondenpoep bakken 😂
Wel een fuck you voor de garnalen in de TheemsDe WC is de makkelijkste, snelste (en als je echt verslaafd bent de veiligste) weg.
Loopt mijn rioolpijp naar Engeland?Wel een fuck you voor de garnalen in de Theems
Ja ik snap je overwegingen @LucidLucy maar ik ging er even van uit dat TS niet zo verslaafd was dat 'ie een uurtje later in de openbare prullenbak stond te graaien om zn pyrro er weer uit te halen.Loopt mijn rioolpijp naar Engeland?
Weer wat geleerd vandaag 😂
Tja goed zal het inderdaad niet zijn. Toen ik voor het eerst ging stoppen met drugs, moest ik van mijn gehele collectie RC's afkomen. Ruim 40 verschillende middelen waarvan ik van de meesten toch een stevige voorraad had. Denk aan 7 gram 3-meo-pce en 1 gram clonazolam.
Adviseerde de psycholoog me om alles door de plee te spoelen. Toen heb ik dat toch echt geweigerd omwille van de effecten op het milieu. Volgens haar was dat mijn verslaving die sprak.
Enfin... Uiteindelijk is het bij de apotheek beland.
Je bent te goed voor deze wereld dat je medeleven hebt voor de garnalen door je drugs niet door de WC te spoelen. Kom je morgen je lintje ophalen? (Geen sarcasme)Wel een fuck you voor de garnalen in de Theems
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."