Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou dit ook graag willen wetenā¦."
"Dollie_13 zei: Nee hoor, nu is het JUIST volop in trek, want dingen doen of nemen wat niet mag volgens de wet... dat blijft toch voor meeste mensen stiekem wel leuk. Nou moet ik zeggen, er zijn een paar vendors gestopt met de verkoop, maa ik zeg het je eerlijk, ik rook het nog steeds, zoveel moeilijker is het niet geworden. En als je blijft zoeken naar dingen, vind je het toch wel. Weet je wat ze eigenlijk verboden zouden moeten maken? Altijd maar dat gezeik en ge-etter op bepaalde drugs. En als antwoord uiteindelijk op je stelling: de verkoop gaat volop door en is nog net zoals voor het verbod in ging. Neem gewoon andere als het je smaak niet is of als je het niet aan kan. . ZO MOEILIJK HOEFT HET ALLEMAAL NIET TE ZIJN, MENSEN!! Klik om te vergroten... Show me the way Als je me begrijptā¦.."
"LucidLucy zei: Ik kan niet ontkennen dat ik ergens wel een tikkeltje benieuwd ben hoe dit stofje in verhouding staat tot a-pihp. Klik om te vergroten..."
"Zweevteev zei: Hallootjes, Ik heb gelezen op Psychonautwiki dat er over 3-FA gezegd wordt dat mensen dat heel erg vergelijkbaar vonden met methamfetamine qua effect, maar is dit ook zo? En zo ja, op wat voor manier dan? Klik om te vergroten..."
"Zojuist nieuwsgierig als ik ben, 4f-pihp ontvangenā¦. Heeft iemand hier al ervaringen mee ?"
"Ikwordtnietoud zei: Ik ga deze halen denk ik, alleen is het net paardenspul? Heb ik nodig voor mijn gevoel Klik om te vergroten... Ik ben zo juist Bromozolan begonnen. De temazepam van dehhuisarts werkt slechts 4 u bij mij. Met deze slaappil kun je. Wakker. Worden, maar naar behoefte snel ook doorslapen! Prima ervaringā¦."
"_shikantaza zei: Prima ervaring tot je er vanaf wil en jedoor een hel moetomdat je huisarts er niks vanaf weet en je dus veel te lang en veel te veel en vaak genomen hebt. š¤¦āāļø Klik om te vergroten... Ach ja, ik gebruik temazepam al 20 jaarā¦ā¦. Huisarts zag wel dat insomnia een vervelende kameraad van mij wasā¦."
"Vraag beste forum,, welk van de Rcās wordt je het geilst van ? Een goede kennis vertelde mij dat ā vroeger, als je op straat een pakjespeed kocht, het een lange tijd pure pervetine was ! Voor hem destijds, was dit het summum ! Mijn vriendin en ik willen graag jullie mening omtrent anno nuā¦.."
"Snuffelaar zei: Geen persoonlijke ervaring mee. Toch wil ik je waarschuwen om dit product niet te vapen door de fluor die er in zit. Bij te hoge temperaturen kan dit giftig zijn. @Dirkjan misschien? Bekijk bijlage 57510 Klik om te vergroten..."
"Dirkjan zei: Wat probeer je hier in godsnaam mee te zeggen? oh, kleine tip, spreek uit uit ervaring: laptopje wegleggen (porn binge). Ook geen escort of vriendin/scharrel in de buurt. Je hoofd veranderd in een seks paleis. Klik om te vergroten... Nu, 3 weken gevaped, tolerante zo hoog dat ik er niets meer van merk, ligt doelloos te zijn, zo kan het dus ook uitpakken !"