Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumservaringen A-pihp

ervaringen A-pihp

88 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ik snap de grap niet
Klik om te vergroten...

Dan was het een slechte grap, helaas.
Was wel een beetje mijn bedoeling om lichtelijk off-topic te gaan. Juist omdat er minder gevaarlijke alternatieven zijn.

Als de zon jouw lichaam in een donkere schaduw zet ???
Dan is dat maar hooguit de helft van jouw lichaam.
De andere helft staat in de volle zon (wel smeren factor 50) en zorgt voor de benodigde schaduw aan de andere kant !
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
BelowTheFlow zei:
Over 278 jaar: Nobelprijs voor de ontdekker van de UnterDerFlow Kraften !

Just kidding way behind my grave.
Klik om te vergroten...
Ik snap de grap niet en ik voel me zo dom en in de weg. Als hij kon zou de zon de hele dag mijn lichaam in de donkere schaduw zetten. Daar zitten de mensen die leven van moeders en kinderen met zakken wit brood om ons als eendjes te voeren,
Sorry off-topic ja veel ervaring met a-pihp. Altijd snuiven, vapen kan ik niet. EƩn keer gloeiende damp in mijn slokdarm gezogen geen idee hoe dat deed enorm pijn maar dat was apvp of flakka
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
BelowTheFlow zei:
Dan was het een slechte grap, helaas.
Was wel een beetje mijn bedoeling om lichtelijk off-topic te gaan. Juist omdat er minder gevaarlijke alternatieven zijn.
Klik om te vergroten...
Slechte grappen kunnen alleen maar beter worden he. Anders zijn het slechts woorden. Maar humor Ʃn een poging daartoe is altijd welkom hier.
BelowTheFlow zei:
Als de zon jouw lichaam in een donkere schaduw zet ???
Dan is dat maar hooguit de helft van jouw lichaam.
De andere helft staat in de volle zon (wel smeren factor 50) en zorgt voor de benodigde schaduw aan de andere kant !
Klik om te vergroten...
Waarom de helft? De zon schijnt niet op mij dat was het punt. Ik weerkaats licht.

Srsly. Vroeger haatte ik gesmeerd worden met crĆØme maar ik heb slechte huid dus verbrand snel. Mijn moeder gaf het op. Toen was mij nickname geboren op de camping.

De vlaggenmast.

ik was 4 en ik heb asperger.

Wil ik echt normaal onverbrand zee en strand bestormen in midden zomer in landen rond de evenaar dan kan ik dat alleen in een ridder harnas. Ik lijk niet ziek maar witte kleding is mijn net te licht zodat ik lijk alsof ik naakt ben.

Goed. A-pihp. Hoe word jij meestal gepihpt? Ik heb serieus vaak overwogen om vroeger naar de hoeren te gaan onder invloed maar denk dat ik mijn geld zou verspillen aan te ruige impulsieve seks want dan wil je meer en meer en meer en ze zitttn zaten ongeveer 10 minuten van mijn huis toen šŸ˜’
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
A-pihp kan je snuiven. Erg verslavend en niet de moeite waard. Ook zeer schadelijk door de lange koolstofketen en de pyrodine ring (@Neo-Shulginist tam tam ik trommel je op is die ring en die langere keten de oorzaak van extra nevenschade itt pharmaceutical grade a laboratorium schone amfetamine? Of is dat gokken tot je neus verstopt zit?)
Klik om te vergroten...
Volgens mij kun je dat niet zo algemeen stellen. Het hangt heel erg af van het afbraakproces en welke metabolieten daarbij ontstaan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
ik heb eerlijk toegegeven met alles wat ik gebruik tot aan middelen die op lijst 1 van de opiumwet staat
hun antwoord : wij zijn hier om je te helpen we gaan dit dan ook niet melden eventuele politie (waar ik bang voor was ) , maar ik heb wel de flinke waarschuwing en dat (zei mevrouw plop toen ookal) dat de 24 uur van te voren clean zijn geen vrijbrief is om wekelijks tot meerdere keren in de week te gebruiken is en laat dit echt voorlopig echt de laatste keer zijn gebruik niet teveel we zien je graag levend terug
Klik om te vergroten...
Ze zijn veel te lief voor je. Wat ga je anders doen om het de laatste keer te laten zijn?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Ze zijn veel te lief voor je. Wat ga je anders doen om het de laatste keer te laten zijn?
Klik om te vergroten...
tbh nog geen idee nog niet over nagedacht het is dan ook morgenavond pas
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
organofosforverbindingen zoals VX en Sarin.
Klik om te vergroten...

Wacht al op het trip rapport.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het een stuk of 10 keer besteld, nooit gevaped maar altijd gesnoven. Blijf uit de buurt van je laptop want je gaat gegarandeerd porno kijken tot de vroege vogeltjes fluiten, en je bent nooit satisfied.
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vis a vis
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Vissen hebben wel gevoel, weet je hoe erg je ze hiermee kwetst?
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het advis, was niet niet netjes maar heb het luid en duidelijk gevangen. Blijkbaar nooit geleerd op school, daar lieten ze ons maar wat zwemmen. Was tijdens een overgang naar een nieuwe stroming, heel Rivierenland had er last van maar dat zou niet kuit moeten maken, ze wisten het van te voorn. Schub onder de kont, vin ik.

Now we know, and knowing is half the battle! Thanks, GI-DJAN!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
OctoFerrum zei:
Of neem je me in de paling?
Klik om te vergroten...
Jij bent knettergek en mist een hoop chromosomen maar hier moest ik hardop om lachen.

neem je me in de paling…. Classic 🤣🤣🤣
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Of neem je me in de paling?
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Jij bent knettergek en mist een hoop chromosomen maar hier moest ik hardop om lachen.

neem je me in de paling…. Classic 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Mamma zegt dat ik speciaal ben en dat er meerdere pappa's nodig zijn geweest om mij te maken.

En ik meen dat een extra chromosoom bij mensen een naar een Aziatisch volk/land vernoemde aandoening veroorzaakt, maar door minder (Minder! Minder! - geen politiek verband) ben ik niet bekend. We hebben er minder dan paarden. Weliswaar een edel dier maar nog steeds een stuk biefstuk als wij dat wensen. En lijm, om te snuiven.

Maar alle gekheid op een stokje (hmm, shiskebab!)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
best wat ervaring met mdphp pellets dan wel
kijken hoe dit spul qua sterkte is tov mdphp
4F-PIHP
snuiven
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
best wat ervaring met mdphp pellets dan wel
kijken hoe dit spul qua sterkte is tov mdphp
4F-PIHP
snuiven
Klik om te vergroten...

Ik kan niet ontkennen dat ik ergens wel een tikkeltje benieuwd ben hoe dit stofje in verhouding staat tot a-pihp.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
4F-PIHP
Klik om te vergroten...
Hebben ze hier ook weer 2 fluoratomen aan geplakt om het nog te kunnen verkopen? Hoe kun je dat doen met een geweten? Ach, ik heb ook domme dingen gedaan niet schijnheilig doen nu.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Hebben ze hier ook weer 2 fluoratomen aan geplakt om het nog te kunnen verkopen? Hoe kun je dat doen met een geweten? Ach, ik heb ook domme dingen gedaan niet schijnheilig doen nu.
Klik om te vergroten...
2 fluor atomen aan amfetamine plakken was anders een gruwelijk goed ideešŸ˜
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Ik kan niet ontkennen dat ik ergens wel een tikkeltje benieuwd ben hoe dit stofje in verhouding staat tot a-pihp.
Klik om te vergroten...
ik van de pyros alleen mdphp gedaan geen apihp

kan je dit wel snuiven ? ga ook pluggen proberen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hebbenzekezine? zei:
2 fluor atomen aan amfetamine plakken was anders een gruwelijk goed ideešŸ˜
Klik om te vergroten...
Dat is een ontzettend dom idee en je mag blij zijn dat ze dat niet met broom of methoxy of dimethoxy doen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
ik van de pyros alleen mdphp gedaan geen apihp

kan je dit wel snuiven ? ga ook pluggen proberen
Klik om te vergroten...
A-pihp kan je snuiven. Erg verslavend en niet de moeite waard. Ook zeer schadelijk door de lange koolstofketen en de pyrodine ring (@Neo-Shulginist tam tam ik trommel je op is die ring en die langere keten de oorzaak van extra nevenschade itt pharmaceutical grade a laboratorium schone amfetamine? Of is dat gokken tot je neus verstopt zit?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."