Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumservaringen A-pihp

ervaringen A-pihp

88 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
ik van de pyros alleen mdphp gedaan geen apihp

kan je dit wel snuiven ? ga ook pluggen proberen
Klik om te vergroten...

Beiden rommel, maar a-PiHP was in eerste instantie erger.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
ik vraag me af of @LucidLucy ooit pyro's geplugd heeft ?
Klik om te vergroten...
Is that even a question
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jane Margolis zei:
Is that even a question
Klik om te vergroten...
yes genoeg verhalen gelezen tot aan zelfs IV.en maar niks gelezen nog over pluggen over ik las er toen overheen
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
yes genoeg verhalen gelezen tot aan zelfs IV.en maar niks gelezen nog over pluggen over ik las er toen overheen
Klik om te vergroten...
Typ de naam in de lid balk en daarna 'pluggen' in de zoekbalk, kleine moeite hihi
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
yes genoeg verhalen gelezen tot aan zelfs IV.en maar niks gelezen nog over pluggen over ik las er toen overheen
Klik om te vergroten...
Ik moet denken aan die zin uit trainspotting ("No thanks, I'd like to continue by injecting myself intraveneously with hard drugs now please").

En dan zakt ie in het tapijt en toen dacht ik: "hoe kunnen ze OD'en lijken alsof je naar de hemelpoort van Petrus onderweg bent voor een hemelse ontmoeting met god?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jane Margolis zei:
Typ de naam in de lid balk en daarna 'pluggen' in de zoekbalk, kleine moeite hihi
Klik om te vergroten...
das een goede tip , thx
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
ik van de pyros alleen mdphp gedaan geen apihp

kan je dit wel snuiven ? ga ook pluggen proberen
Klik om te vergroten...
Kerel, je brengt je behandeling in gevaar met gebruiken :(
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dupont zei:
Kerel, je brengt je behandeling in gevaar met gebruiken :(
Klik om te vergroten...
Ssst niet alleen dat. 🤐
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
N3K0 zei:
Ssst niet alleen dat. 🤐
Klik om te vergroten...
dat weet ik
heb met antes gesproken dat dit voorlopig de laatste keer is en ik me as maandag/dinsdag weer in gaat zetten voor behandeling
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
dat weet ik
heb met antes gesproken dat dit voorlopig de laatste keer is en ik me as maandag/dinsdag weer in gaat zetten voor behandeling.
Klik om te vergroten...
Je verdient echt zoveel meer Chipje. :redheart:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb eerlijk toegegeven met alles wat ik gebruik tot aan middelen die op lijst 1 van de opiumwet staat
hun antwoord : wij zijn hier om je te helpen we gaan dit dan ook niet melden eventuele politie (waar ik bang voor was ) , maar ik heb wel de flinke waarschuwing en dat (zei mevrouw plop toen ookal) dat de 24 uur van te voren clean zijn geen vrijbrief is om wekelijks tot meerdere keren in de week te gebruiken is en laat dit echt voorlopig echt de laatste keer zijn gebruik niet teveel we zien je graag levend terug
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
ik van de pyros alleen mdphp gedaan geen apihp

kan je dit wel snuiven
Klik om te vergroten...
Md is methylethylenedioxyring dus apihp met een Md ring links.
1700087017996.png
Dat is dus veel erger dan apihp lijkt me zo
Net als 2cb veel sterker en zwaardere halogeen broom bevat ipv 2cc dat lichter en zwakker is
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
ik heb eerlijk toegegeven met alles wat ik gebruik tot aan middelen die op lijst 1 van de opiumwet staat
hun antwoord : wij zijn hier om je te helpen we gaan dit dan ook niet melden eventuele politie (waar ik bang voor was ) , maar ik heb wel de flinke waarschuwing en dat (zei mevrouw plop toen ookal) dat de 24 uur van te voren clean zijn geen vrijbrief is om wekelijks tot meerdere keren in de week te gebruiken is en laat dit echt voorlopig echt de laatste keer zijn gebruik niet teveel we zien je graag levend terug
Klik om te vergroten...
Neem die hulp/steun asjeblieft aan. Ook van hier opt forum.

Everyone wants to see you thrive :redheart:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Hebben ze hier ook weer 2 fluoratomen aan geplakt om het nog te kunnen verkopen? Hoe kun je dat doen met een geweten? Ach, ik heb ook domme dingen gedaan niet schijnheilig doen nu.
Klik om te vergroten...

Gaan we weer... My god hoe vaak moet ik het nog zeggen: dat er ergens een fluor of een chloor atoom bijkomt, wil niet zeggen dat je zomaar 'fluor' of 'chloor' in zuivere vorm binnenkrijgt.

Ze passen dit ook toe in de farmacy onder andere om medicatie sneller op de plek te krijgen waar het moet zijn. Door- en door geteste medicatie.

Betekent dat dat 3-cmc of 4f-pihp gezond is? Dat zeg ik niet.

Kan je zomaar aannemen dat een stof per definitie veel ongezonder word omdat er een fluor of een chloor atoom aan vast zit: nee.

Daar is onderzoek voor nodig om dat uit te wijzen. Door te zien hoe de afbraak van die stof gaat in het menselijk lichaam.

En door....

MR_CHIP zei:
ik vraag me af of @LucidLucy ooit pyro's geplugd heeft ?
Klik om te vergroten...

Zeker. Op dagelijkse basis. En ik kan je vertellen, dat gaat echt mega veel zeer doen op termijn. En op een gegeven moment werkte het ook amper meer.

Ik nam a-pihp en a-php in de laatste fase van mijn gebruik op 4 manieren: vapen, pluggen, injecteren en zelfs oraal. Alle ROA's werkten steeds minder goed.

Vapen simpelweg omdat mn longen zo naar de klote waren dat ik nauwelijks lucht kreeg. Ik hapte sommige dagen echt uren achtereen naar adem als een vis op het droge.

Pluggen omdat het echt mega veel zeer deed, ik binnen 5 minuten op de plee zat en het er meteen weer uitvloog (tegen die tijd is het al ingewerkt, maar toch. Een beetje alsof je constant aan de diarree zit zegmaar)

Injecteren omdat het sowieso al lastig was en m'n aders het een voor een opgaven.

En oraal werkt eigenlijk sowieso nauwelijks. Maar ik deed het toch maar gewoon toen de rest steeds minder goed begon te werken.

Ohja, mocht je het in je hoofd halen om te gaan pluggen. Weest voorzichtig met je doseringen!!!!
Voor pluggen geld een beetje hetzelfde als injecteren. Een OD is zo gezet. En die zijn echt geen lachertje op pyro's.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
lol onze professor is er ook weer , love it 🤣
Klik om te vergroten...
Uit het vuistje hè. Uit het vuistje. 🤌🏻
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Hoop dat het beter gaat spoedig, zelf zat laatst ook diep, life sometimes is a cold hearted bitch with a 14 inch strap on zei Vince Masuka dan poëtisch in Dexter. Maar ik ga weer opwaarts.
Klik om te vergroten...

Het gaat met mij over het algemeen erg goed hoor! Op wat momenten na dan dat ik soms in m'n HALT terecht kom. Maargoed, dat duurt hooguit één of twee uurtjes.

Blij om te horen dat jij ook weer aan de beterende hand bent!

MR_CHIP zei:
tbh nog geen idee nog niet over nagedacht het is dan ook morgenavond pas
Klik om te vergroten...

'Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.'

Als ik zo vrij mag zijn om mijn kritische kijk erop te geven. In herstel zijn drie punten heel erg belangrijk, dat zijn eerlijkheid, openheid van geest en bereidwillig.

Die eerlijkheid die zit er volgens mij voor een groot deel wel. Voor zover wij hier vanaf afstand kunnen zien.

Die bereidwilligheid die is er met vlagen wel en op bepaalde punten minder. En ik krijg het idee dat die te maken hebben met het volgende:

Openheid van geest: het vermogen om jezelf open te stellen voor nieuwe ideeën en suggesties die soms dus keihard botsen met je eigen ideeën, cultuur en je omgeving.

M.a.w. luisteren naar de suggesties van anderen. Die misschien eerst eens een tijdje uitproberen voordat het wordt afgeschreven als moeilijk, niet voor mij, etc.

Regelmatig zie ik weleens suggesties van mensen voorbijkomen waar je dan vaak een tegenantwoord op hebt. Logisch, want ze botsen met jouw eigen ideeën en kijk op zaken.
En het kan lang duren voor deze suggesties binnen komen en je er iets mee doet. Maar als je het dan doet, blijkt het ineens wèl te werken.

Denk bijvoorbeeld aan het meer open delen met mensen in je omgeving. Je hebt die suggestie best een tijdje afgehouden, maar toen je dan eenmaal ècht begon te doen, ging het een tijdje serieus beter.

@dupont geeft hier eigenlijk indirect al de suggestie om na te denken over wat je voortaan anders gaat doen om niet weer in hetzelfde patroon te belanden.


Mijn suggestie zou zijn: luister goed naar suggesties die worden gegeven door mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt en er uiteindelijk beter uit zijn gekomen. Schrijf de suggesties niet direct af, maar ga er eens één of enkele dagen over nadenken hoe je die kan toepassen. En liefst, probeer het ook eens een paar keer toe te passen en zie wat de uitkomst is. Als je iets een tijdje hebt geprobeerd en het werkt niet, dan kan je het nog altijd bestempelen als: 'niet voor mij'.

Op die manier buig je beren op de weg hopelijk om tot kansen. Kansen om er beter uit te komen.

We hebben het beste met je voor kerel! ♥️

En please... Plug die shit nou niet 😥
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Het gaat met mij over het algemeen erg goed hoor! Op wat momenten na dan dat ik soms in m'n HALT terecht kom. Maargoed, dat duurt hooguit één of twee uurtjes.
Klik om te vergroten...
Goed om te horen, je hebt het zelf een acronym gegeven, this guy means no BS (ik kan het ook)
LucidLucy zei:
Blij om te horen dat jij ook weer aan de beterende hand bent!
Klik om te vergroten...
Ik heb wel geleden hoor, hele domme dingen gedaan maar ook narigheid meegemaakt. binnenkort rouw bijeenkomst nabestaanden zelfmoordenaars (raar woord) want het is nooit en kan onmogelijk ooit een misdaad zijn of worden dit verder pak ik dit jaar rust en ben ik soort boer en tuinman bij een oud klooster boerderij achtig voor mensen die problemen ervaren en ik kan niet anders zeggen dan ander levends genezen geneest je zelf automatisch ook.
LucidLucy zei:
Als je iets een tijdje hebt geprobeerd en het werkt niet, dan kan je het nog altijd bestempelen als: 'niet voor mij'.
Klik om te vergroten...
Het ligt aan de persoon en de situatie maar in gevallen als “niet voor mij” handelen we veel vaker vanuit ons instinctieve oerbrein en maken we geen verstandige beslissingen. Dat is de reden dat zoveel mensen verslaafd raken. Omdat HET MIDDEL ze heeft misleid en niet omdat zelf in het eerste geval dom en inzichtloos waren. Ik zou het gewoon niet doen want er is geen meerwaarde en je wilt meer en meer en meer omdat je DENKT dat je dat zelf beslist maar dat heb je pas door als het te laat is en dan zeg je “niet voor mij, maar ik ben nog heel en zonder kleerscheuren hier wedergekeerd dus nog eentje het is niet zo erg als ik dacht”, maar als het het niet waard is doe het niet.

Van bijvoorbeeld ket of iets dergelijks wat een bijzondere ervaring kan geven zou ik oprecht lastig tot een antwoord komen omdat ik dat zelf ook bijna tot verslaving heb opgestofzuigt dus het kan met alle drugs
LucidLucy zei:
Plug die shit nou niet
Klik om te vergroten...
IMG_8986.jpeg

“achteruitgang is geen ingang! Hè! Voor instappen, achter uitstappen!”
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
dit verder pak ik dit jaar rust en ben ik soort boer en tuinman bij een oud klooster boerderij achtig voor mensen die problemen ervaren en ik kan niet anders zeggen dan ander levends genezen geneest je zelf automatisch ook.
Klik om te vergroten...
Dat is zeker zo! Het geeft toch een bepaalde voldoening en zingeving en laat zien dat je waardig bij kan dragen aan de levens van anderen. Wat is er nou mooier dan dat?

Dirkjan zei:
Het ligt aan de persoon en de situatie maar in gevallen als “niet voor mij” handelen we veel vaker vanuit ons instinctieve oerbrein en maken we geen verstandige beslissingen. Dat is de reden dat zoveel mensen verslaafd raken. Omdat HET MIDDEL ze heeft misleid en niet omdat zelf in het eerste geval dom en inzichtloos waren. Ik zou het gewoon niet doen want er is geen meerwaarde en je wilt meer en meer en meer omdat je DENKT dat je dat zelf beslist maar dat heb je pas door als het te laat is en dan zeg je “niet voor mij, maar ik ben nog heel en zonder kleerscheuren hier wedergekeerd dus nog eentje het is niet zo erg als ik dacht”, maar als het het niet waard is doe het niet.
Klik om te vergroten...
Het gaat niet zozeer om gebruiken an sich, maar om het uitproberen van nieuwe dingen.

Verslaafden staan er toch een beetje om bekend dat ze een sterke eigen wil hebben en ervan overtuigd zijn dat ze zelf wel kunnen bepalen wat goed voor ze is. Maarja, als dat echt zo zou zijn, zouden we niet zo in de shit belanden toch?

Alleen al het openstellen voor nieuwe ideeën, nieuwe gewoontes, etc en die ook echt uitproberen maakt een wereld van verschil. Anders blijven we keer op keer hetzelfde proberen. En laat dan nou net ook keer op keer dezelfde uitkomst daarop volgen: insanity.

Dirkjan zei:
Van bijvoorbeeld ket of iets dergelijks wat een bijzondere ervaring kan geven zou ik oprecht lastig tot een antwoord komen omdat ik dat zelf ook bijna tot verslaving heb opgestofzuigt dus het kan met alle drugs
Klik om te vergroten...
Tja mijn visie staat ook compleet los van de middelen hè. Ik zie verslaving als een ziekte in mijn denken.

"My problem is not my drinking, my problem is my thinking"

En als dit echt zo is, is het slechts een kwestie van tijd voor het met een ander middel ook uit de hand loopt :shrugman:
Zelfde (foutieve) denkwijze, maar een ander middel; levert nog steeds problemen op imo.

Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 55259

“achteruitgang is geen ingang! Hè! Voor instappen, achter uitstappen!”
Klik om te vergroten...

Ach, misschien een betere ingang dan de neus, je spier of je aders...
Longen zijn dan misschien een normale ingang, maar zoals die van mij eraan toe waren... Dat kan ook niet de bedoeling zijn.

Als we het zo gaan bekijken is oraal de enige 'correcte' manier en zouden alleen vrouwen een 'correcte' tweede ingang hebben.
M
MomaLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Ik kan niet ontkennen dat ik ergens wel een tikkeltje benieuwd ben hoe dit stofje in verhouding staat tot a-pihp.
Klik om te vergroten...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
"My problem is not my drinking, my problem is my thinking"
Klik om te vergroten...
Met sommige drugs vind ik ook dat het probleem er altijd al was. Unpopular opinion: al drinkers have the disease. Als in, om vrij van alcoholisme te zijn, moet ik geloven dat het middel de oorzaak is en dat het geen voordelen heeft en bij alcohol geloof ik dus echt dat dat zo is, maar ik zeg dit nooit in gezelschappen omdat het voor een ander niet uitmaakt want hij of zij is niet verslaafd. Maar ik moet zegmaar voor mezelf bewijzen dat ik niet schuldig ben maar slechts de vlieg in de nectar plant. Ik wist niet beter, TOT nu maar als ik mezelf nu vertel dat ik best kan drinken dan werkt de methode nket meer. Zelfde met blowen, dat is leuk tot je elke dag stoned bent. En roken, never nooit niet want de mantra staat stevig als een huis: smokers need to feed that nicotine craving at certain points in their lives for eternity. I don’t.

En ketamine heb ik tot rollebollend toe gedaan en besefte: de wereld wordt eenvoudiger omdat je zelf minder capabel bent. DAT is de truuk. Maar ik ging het doen om het te vasthouden en dan besef je dat je er nooit aankomt, je grijpt net mis. Daarom KUNNEN dissos ontzettend verslavend zijn als je niet weet dat het gewoon een moment is en niet een verbetering van het nu. Een reis, naar een onbekende stemming die ongevaarlijk is maar wel nieuw is onvoorspelbaar.
LucidLucy zei:
En als dit echt zo is, is het slechts een kwestie van tijd voor het met een ander middel ook uit de hand loopt :shrugman:
Zelfde (foutieve) denkwijze, maar een ander middel; levert nog steeds problemen op imo.
Klik om te vergroten...
Ja dit vind ik dus met veel middelen zo, alle middelen die niet recreatief maar om te dempen of te verzachten (behalve bij nood operaties etc) dus alcohol GHB benzos heroïne en wiet is dat misschien niet meteen maar wordt sneller loom suf en nietsnutten de hele dag, wat blowen leuk maak en dat is ook het enige is dat je even uit je comfortzone stapt en buiten je wereldje treed maar als dit je normale wereld gaat worden dan worden de leuke effecten (lachkicks, filosofisch, fantasierijk, melig, energiek, tegenovergestelde van wat het eerst deed. Zo was het bij mij. Tot ik van me 14 tot 18 glazig voor me uitstaarde en mezelf niet meer ontwikkelde.
LucidLucy zei:
Ach, misschien een betere ingang dan de neus, je spier of je aders...
Longen zijn dan misschien een normale ingang, maar zoals die van mij eraan toe waren... Dat kan ook niet de bedoeling zijn.

Als we het zo gaan bekijken is oraal de enige 'correcte' manier en zouden alleen vrouwen een 'correcte' tweede ingang hebben.
Klik om te vergroten...
De maag is HET orgaan voor opname, daarna de longen, de anus betwijfel ik hoewel het heel goed werkt maar dat doet ook intraveneuze manier en die is zeker weten abnormaal. Disagree about the gleuf though. Ik eer haar en respecteer haar maar zou nooit een vrouw tijdens het eten een paracetamol onder de tafel toedienen. Het voelt… respectloos? Niet als in met je kont haha gay kinderachtig maar de vagina, het heilige waar leven uit komt, idk voelt weird maar dat komt omdat ik er ongemakkelijk van word.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."