#1
ik van de pyros alleen mdphp gedaan geen apihp
kan je dit wel snuiven ? ga ook pluggen proberen
Beiden rommel, maar a-PiHP was in eerste instantie erger.
ik van de pyros alleen mdphp gedaan geen apihp
kan je dit wel snuiven ? ga ook pluggen proberen
Is that even a questionik vraag me af of @LucidLucy ooit pyro's geplugd heeft ?
yes genoeg verhalen gelezen tot aan zelfs IV.en maar niks gelezen nog over pluggen over ik las er toen overheenIs that even a question
Typ de naam in de lid balk en daarna 'pluggen' in de zoekbalk, kleine moeite hihiyes genoeg verhalen gelezen tot aan zelfs IV.en maar niks gelezen nog over pluggen over ik las er toen overheen
Ik moet denken aan die zin uit trainspotting ("No thanks, I'd like to continue by injecting myself intraveneously with hard drugs now please").yes genoeg verhalen gelezen tot aan zelfs IV.en maar niks gelezen nog over pluggen over ik las er toen overheen
das een goede tip , thxTyp de naam in de lid balk en daarna 'pluggen' in de zoekbalk, kleine moeite hihi
Kerel, je brengt je behandeling in gevaar met gebruikenik van de pyros alleen mdphp gedaan geen apihp
kan je dit wel snuiven ? ga ook pluggen proberen
Ssst niet alleen dat. 🤐Kerel, je brengt je behandeling in gevaar met gebruiken![]()
dat weet ikSsst niet alleen dat. 🤐
Je verdient echt zoveel meer Chipje.dat weet ik
heb met antes gesproken dat dit voorlopig de laatste keer is en ik me as maandag/dinsdag weer in gaat zetten voor behandeling.
Neem die hulp/steun asjeblieft aan. Ook van hier opt forum.ik heb eerlijk toegegeven met alles wat ik gebruik tot aan middelen die op lijst 1 van de opiumwet staat
hun antwoord : wij zijn hier om je te helpen we gaan dit dan ook niet melden eventuele politie (waar ik bang voor was ) , maar ik heb wel de flinke waarschuwing en dat (zei mevrouw plop toen ookal) dat de 24 uur van te voren clean zijn geen vrijbrief is om wekelijks tot meerdere keren in de week te gebruiken is en laat dit echt voorlopig echt de laatste keer zijn gebruik niet teveel we zien je graag levend terug
Hebben ze hier ook weer 2 fluoratomen aan geplakt om het nog te kunnen verkopen? Hoe kun je dat doen met een geweten? Ach, ik heb ook domme dingen gedaan niet schijnheilig doen nu.
ik vraag me af of @LucidLucy ooit pyro's geplugd heeft ?
Uit het vuistje hè. Uit het vuistje. 🤌🏻lol onze professor is er ook weer , love it 🤣
Hoop dat het beter gaat spoedig, zelf zat laatst ook diep, life sometimes is a cold hearted bitch with a 14 inch strap on zei Vince Masuka dan poëtisch in Dexter. Maar ik ga weer opwaarts.
tbh nog geen idee nog niet over nagedacht het is dan ook morgenavond pas
Goed om te horen, je hebt het zelf een acronym gegeven, this guy means no BS (ik kan het ook)Het gaat met mij over het algemeen erg goed hoor! Op wat momenten na dan dat ik soms in m'n HALT terecht kom. Maargoed, dat duurt hooguit één of twee uurtjes.
Ik heb wel geleden hoor, hele domme dingen gedaan maar ook narigheid meegemaakt. binnenkort rouw bijeenkomst nabestaanden zelfmoordenaars (raar woord) want het is nooit en kan onmogelijk ooit een misdaad zijn of worden dit verder pak ik dit jaar rust en ben ik soort boer en tuinman bij een oud klooster boerderij achtig voor mensen die problemen ervaren en ik kan niet anders zeggen dan ander levends genezen geneest je zelf automatisch ook.Blij om te horen dat jij ook weer aan de beterende hand bent!
Het ligt aan de persoon en de situatie maar in gevallen als “niet voor mij” handelen we veel vaker vanuit ons instinctieve oerbrein en maken we geen verstandige beslissingen. Dat is de reden dat zoveel mensen verslaafd raken. Omdat HET MIDDEL ze heeft misleid en niet omdat zelf in het eerste geval dom en inzichtloos waren. Ik zou het gewoon niet doen want er is geen meerwaarde en je wilt meer en meer en meer omdat je DENKT dat je dat zelf beslist maar dat heb je pas door als het te laat is en dan zeg je “niet voor mij, maar ik ben nog heel en zonder kleerscheuren hier wedergekeerd dus nog eentje het is niet zo erg als ik dacht”, maar als het het niet waard is doe het niet.Als je iets een tijdje hebt geprobeerd en het werkt niet, dan kan je het nog altijd bestempelen als: 'niet voor mij'.
Plug die shit nou niet

Dat is zeker zo! Het geeft toch een bepaalde voldoening en zingeving en laat zien dat je waardig bij kan dragen aan de levens van anderen. Wat is er nou mooier dan dat?dit verder pak ik dit jaar rust en ben ik soort boer en tuinman bij een oud klooster boerderij achtig voor mensen die problemen ervaren en ik kan niet anders zeggen dan ander levends genezen geneest je zelf automatisch ook.
Het gaat niet zozeer om gebruiken an sich, maar om het uitproberen van nieuwe dingen.Het ligt aan de persoon en de situatie maar in gevallen als “niet voor mij” handelen we veel vaker vanuit ons instinctieve oerbrein en maken we geen verstandige beslissingen. Dat is de reden dat zoveel mensen verslaafd raken. Omdat HET MIDDEL ze heeft misleid en niet omdat zelf in het eerste geval dom en inzichtloos waren. Ik zou het gewoon niet doen want er is geen meerwaarde en je wilt meer en meer en meer omdat je DENKT dat je dat zelf beslist maar dat heb je pas door als het te laat is en dan zeg je “niet voor mij, maar ik ben nog heel en zonder kleerscheuren hier wedergekeerd dus nog eentje het is niet zo erg als ik dacht”, maar als het het niet waard is doe het niet.
Tja mijn visie staat ook compleet los van de middelen hè. Ik zie verslaving als een ziekte in mijn denken.Van bijvoorbeeld ket of iets dergelijks wat een bijzondere ervaring kan geven zou ik oprecht lastig tot een antwoord komen omdat ik dat zelf ook bijna tot verslaving heb opgestofzuigt dus het kan met alle drugs
Ik kan niet ontkennen dat ik ergens wel een tikkeltje benieuwd ben hoe dit stofje in verhouding staat tot a-pihp.
Met sommige drugs vind ik ook dat het probleem er altijd al was. Unpopular opinion: al drinkers have the disease. Als in, om vrij van alcoholisme te zijn, moet ik geloven dat het middel de oorzaak is en dat het geen voordelen heeft en bij alcohol geloof ik dus echt dat dat zo is, maar ik zeg dit nooit in gezelschappen omdat het voor een ander niet uitmaakt want hij of zij is niet verslaafd. Maar ik moet zegmaar voor mezelf bewijzen dat ik niet schuldig ben maar slechts de vlieg in de nectar plant. Ik wist niet beter, TOT nu maar als ik mezelf nu vertel dat ik best kan drinken dan werkt de methode nket meer. Zelfde met blowen, dat is leuk tot je elke dag stoned bent. En roken, never nooit niet want de mantra staat stevig als een huis: smokers need to feed that nicotine craving at certain points in their lives for eternity. I don’t."My problem is not my drinking, my problem is my thinking"
Ja dit vind ik dus met veel middelen zo, alle middelen die niet recreatief maar om te dempen of te verzachten (behalve bij nood operaties etc) dus alcohol GHB benzos heroïne en wiet is dat misschien niet meteen maar wordt sneller loom suf en nietsnutten de hele dag, wat blowen leuk maak en dat is ook het enige is dat je even uit je comfortzone stapt en buiten je wereldje treed maar als dit je normale wereld gaat worden dan worden de leuke effecten (lachkicks, filosofisch, fantasierijk, melig, energiek, tegenovergestelde van wat het eerst deed. Zo was het bij mij. Tot ik van me 14 tot 18 glazig voor me uitstaarde en mezelf niet meer ontwikkelde.En als dit echt zo is, is het slechts een kwestie van tijd voor het met een ander middel ook uit de hand loopt
Zelfde (foutieve) denkwijze, maar een ander middel; levert nog steeds problemen op imo.
De maag is HET orgaan voor opname, daarna de longen, de anus betwijfel ik hoewel het heel goed werkt maar dat doet ook intraveneuze manier en die is zeker weten abnormaal. Disagree about the gleuf though. Ik eer haar en respecteer haar maar zou nooit een vrouw tijdens het eten een paracetamol onder de tafel toedienen. Het voelt… respectloos? Niet als in met je kont haha gay kinderachtig maar de vagina, het heilige waar leven uit komt, idk voelt weird maar dat komt omdat ik er ongemakkelijk van word.Ach, misschien een betere ingang dan de neus, je spier of je aders...
Longen zijn dan misschien een normale ingang, maar zoals die van mij eraan toe waren... Dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Als we het zo gaan bekijken is oraal de enige 'correcte' manier en zouden alleen vrouwen een 'correcte' tweede ingang hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."