#1
Ja ik ga nooit meer nep doen. Not my thing.Doe kalm.
Ja ik ga nooit meer nep doen. Not my thing.Doe kalm.
0mg. Gegarandeerd vrij van alle bijwerkingen!Maar wat is de ideale dosis met zo weinig mogelijk bijwerkingen? Aub? Oraal wel
The never ending storyGast…
Dat is geen antwoord op mijn vraag ik vraag en verantwoordelijk antwoord een serieuz antwoord wat zijn de dosering oraal voor niet te veel af te zien?The never ending story
Morgen denk ik!Heb nog een dikke gram maar dat zal niet voor de komende weken zijn.
O moet ik er zelf wat inklappen met alle risico's van dien. Ik vraag raad voor het iets of wat safe te houden de laatste snuif was 5uur geleden in theorie zou ik toch nog 1 laatste bommetje kunnen nemen?Dat is geen antwoord op mijn vraag ik vraag en verantwoordelijk antwoord een serieuz antwoord wat zijn de dosering oraal voor niet te veel af te zien?
lolHeb nog een dikke gram maar dat zal niet voor de komende weken zijn.
Je luistert toch niet naar goedbedoelde adviezenO moet ik er zelf wat inklappen met alle risico's van dien. Ik vraag raad voor het iets of wat safe te houden de laatste snuif was 5uur geleden in theorie zou ik toch nog 1 laatste bommetje kunnen nemen?
Boehoehoe ik ben zo zielig!O moet ik er zelf wat inklappen met alle risico's van dien. Ik vraag raad voor het iets of wat safe te houden de laatste snuif was 5uur geleden in theorie zou ik toch nog 1 laatste bommetje kunnen nemen?
Ik heb geen ervaring met stimulanten whatsoever, dus ik kan je daar geen advies over geven. Het enige advies wat ik je kan geven en waarvan je zelf ook weet dat dat het meest verstandige zou zijn is 'gooi het weg'.Dat is geen antwoord op mijn vraag ik vraag en verantwoordelijk antwoord een serieuz antwoord wat zijn de dosering oraal voor niet te veel af te zien?
Je moet helemaal niets. En in theorie kan alles. Nogmaals, succes. Je luistert toch nergens naar.O moet ik er zelf wat inklappen met alle risico's van dien. Ik vraag raad voor het iets of wat safe te houden de laatste snuif was 5uur geleden in theorie zou ik toch nog 1 laatste bommetje kunnen nemen?
ja #stoppenHeb mij 1 pil diazepam genomen. Want heb telkens een volledig black out er van sinds kort? Vroeger nooit gehad nu telkens ik een benzo neem heb ik prijs! Loop ik raar te doen en van alles te vertellen en begin dan allerlei dingen op te eten zoals droog brood Enzo. Dus ik heb geprobeerd met 1 pil diazepam voor mijn hart en angstgevoelens tot rust te laten komen? Iemand tips ?
Je begrijpt het niet ik wil gewoon testen of het oraal beter effect heeft en dan stop ik. Ik denk toch 0,060 Mg dat wel redelijk safe ga zijn ?ja #stoppen
Je begrijpt het niet ik wil gewoon testen of het oraal beter effect heeft en dan stop ik. Ik denk toch dat 0,060 Mg wel redelijk veilja #stoppen
Ik ben een recreatieve gebruiker... MAAR Als ik dan toch gebruik overdrijf ik altijd maar dit is niet dagelijks of wekelijks 1 keer per maand ofzo... Ik ben aan totaal niks verslaafd en kan overal afblijven maar eens ik toch begin ben ik niet meer te stoppen....
Ook niet verslaafd aan DF?Ik ben een recreatieve gebruiker... MAAR Als ik dan toch gebruik overdrijf ik altijd maar dit is niet dagelijks of wekelijks 1 keer per maand ofzo... Ik ben aan totaal niks verslaafd en kan overal afblijven maar eens ik toch begin ben ik niet meer te stoppen....
Precies wat verslaving is.eens ik toch begin ben ik niet meer te stoppen....
Waar moet ik anders mijn vragen stellen? Ben blij dat zo iets bestaat.Ook niet verslaafd aan DF?
waar anders moet je het brengen x)Bedankt voor het vervuilen van het milieu.
Het beste dat jij kunt doen is gaan luisteren. Die vragen van jou brengen je naar de afgrond.Waar moet ik anders mijn vragen stellen? Ben blij dat zo iets bestaat.
UPDATE: KATER VALT REUZE MEE!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."