#1
Ergens anders aankloppen een idee? Of denk je nog steeds dat je het zelf wel kunt?
Mijn idee was gewoon om weer af en toe terug naar de POH te gaan waar ik ook zat voordat ik werd opgenomen.
Ergens anders aankloppen een idee? Of denk je nog steeds dat je het zelf wel kunt?
Lijkt me verstandig maar niet voldoende als ik dit weer leesMijn idee was gewoon om weer af en toe terug naar de POH te gaan waar ik ook zat voordat ik werd opgenomen.
als ze daar weinig mee kunnen vind ik dat schandalig m.imaar dat junkiehoofd zal ik toch altijd blijven houden. Maar daar kunnen zij verder ook weinig mee.
als ze daar weinig mee kunnen vind ik dat schandalig m.i
je moet ze altijd lijkt me iemand kunnen bereiken wwaarbij je je gedachten vanuit junkie gedeelte kwijt kunt
Het enige wat je doet is aandacht hebben voor drugs. Zou mij kapot schamen terwijl er net iemand overleden is om door te gaan met egoïstisch drugsgebruik dan tijd nemen om te rouwen en steun te geven aan je partner.Ja eerst 1 avond 2x 5 mg en daarna 2avonden 2x10 mg, maar die avonden waren dus niet alledrie achter elkaar.
Niet "daarop" maar "daarna" maar niet direct dus. Er staat toch echt al in de eerdere post "daarna nog 2 avonden (niet achter elkaar)".
En ik doe er toch wat mee? Ik ga toch niks kopen en zeg toch dan is op=op.
En ik wilde sowieso al niet het op illegale wijze gaan zoeken hoor.
Klopt eigenlijk mogen we echt niet klagen over de verslavingszorg in Nederland zeker niet als je het gaat vergelijken met een hoop andere landenWe hebben vrijwel de best verslavingszorg en nazorg
Nee heroine is juist helemaal niet te vergelijken met oxycodon dat is fictie wat je op netflix zietHeroïne is volgens mij je beste keuze, maar best link in verband met verslavingsproblematiek.
Je kunt er wel van af komen. Andere behandeling en weg bij je gebruikende vriend / vrienden. 100% zeker dat je er uit kunt komen als je alles op alles zet.Ja nou ik kan het wel kwijt maar meer kunnen zij er toch niet mee. Ik heb al zoveel behandeling gehad en ik weet alle triggers/valkuilen en hoe ik er dan eigenlijk mee om moet gaan en dat soort dingen wel. Dus ja dan kunnen zij wel zeggen dat ik het niet moet doen, maar uiteindelijk ben ik toch zelf degene die het dan ook niet moet doen. Zij kunnen moeilijk 24/7 bij me zijn en mijn mond of neus dicht houden zodat ik niks neem.
Ook jij kijkt teveel netflixAls je daar aan gaat overleef je het niet.
Dit is wel waarOpiaten zijn zo ongeveer het verslavendst van alles
Iedereen kan zijn verslaving overkomen maar iedereen zijn herstel ziet er anders uit, de ene gaat ook vaker op zn bek als de ander en de ene is harder leers als de anderJe kunt er wel van af komen. Andere behandeling en weg bij je gebruikende vriend / vrienden. 100% zeker dat je er uit kunt komen als je alles op alles zet.
Realistisch zijn op basis van de verhalen die zij keer op keer deelt is niet respectloos.Ook jij kijkt teveel netflix
Dit is wel waar
Iedereen kan zijn verslaving overkomen maar iedereen zijn herstel ziet er anders uit, de ene gaat ook vaker op zn bek als de ander en de ene is harder leers als de ander
Hey mensen even serieus he, waarom lopen jullie zo te reageren op perenijsje?
Jullie maken een kwetsbaar persoon die door een zware periode gaat met de grond gelijk
Respectloos.....
Maar dit is letterlijk wat mensen ook benoemen? Hulp zoeken want alleen gaat het niet. Dat is al heel lang overduidelijk.Ik ben het hier ook wel mee eens eigenlijk. Ik zie beide kanten wel hoor: de zorgen, en de tough love. Maar laat ik het zo zeggen: vanuit de gedragswetenschap is heel duidelijk dat positieve ondersteuning veel beter werkt. Met andere woorden: je kunt iemand beter helpen als je benadrukt wat je wél kunt doen.
Wat dat betreft even een shout out naar @_shikantaza omdat ik vind dat in je reacties de juiste balans te vinden is. Verder noem ik geen namen. Want positieve ondersteuning![]()
Drugs gebruiken zal haar problemen alleen maar groter maken. We sturen deze berichten omdat wij om haar geven.Hey mensen even serieus he, waarom lopen jullie zo te reageren op perenijsje?
Jullie maken een kwetsbaar persoon die door een zware periode gaat met de grond gelijk
Mensen zeggen toch echt dat zij zich moet richten op andere zaken, dan stug door zichzelf wederom destructief op te stellen door wederom te gebruiken in plaats van zichzelf het tegendeel te bewijzen.Hey mensen even serieus he, waarom lopen jullie zo te reageren op perenijsje?
Jullie maken een kwetsbaar persoon die door een zware periode gaat met de grond gelijk
Respectloos.....
Ik ben het hier ook wel mee eens eigenlijk. Ik zie beide kanten wel hoor: de zorgen, en de tough love. Maar laat ik het zo zeggen: vanuit de gedragswetenschap is heel duidelijk dat positieve ondersteuning veel beter werkt. Met andere woorden: je kunt iemand beter helpen als je benadrukt wat je wél kunt doen.Hey mensen even serieus he, waarom lopen jullie zo te reageren op perenijsje?
Jullie maken een kwetsbaar persoon die door een zware periode gaat met de grond gelijk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."