Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC dat lijkt op Oxycodon?

RC dat lijkt op Oxycodon?

95 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
We hadden dus een doosje Oxycodon snelwerkend 5mg bemachtigd om uit te proberen, en het is wel chill spul🙈
Maar goed, is er een RC die hier toevallig een beetje op lijkt? Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt? Want weet bijvoorbeeld van O-PCE en 3-MeO dat het ook pijnstillend/opwekkend werkt iig. Maar ik zoek dus niet iets waar je echt van de kaart van raakt zoals dat.
Of bestaat zoiets vergelijkbaars niet als RC?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perenijsje zei:
We hadden dus een doosje Oxycodon snelwerkend 5mg bemachtigd om uit te proberen, en het is wel chill spul🙈
Maar goed, is er een RC die hier toevallig een beetje op lijkt? Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt? Want weet bijvoorbeeld van O-PCE en 3-MeO dat het ook pijnstillend/opwekkend werkt iig. Maar ik zoek dus niet iets waar je echt van de kaart van raakt zoals dat.
Of bestaat zoiets vergelijkbaars niet als RC?
Klik om te vergroten...
Doe nou toch niet. Je bent er net vanaf. Wil je weer terug in de ellende ofzo?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#3
Perenijsje zei:
We hadden dus een doosje Oxycodon snelwerkend 5mg bemachtigd om uit te proberen, en het is wel chill spul🙈
Maar goed, is er een RC die hier toevallig een beetje op lijkt? Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt? Want weet bijvoorbeeld van O-PCE en 3-MeO dat het ook pijnstillend/opwekkend werkt iig. Maar ik zoek dus niet iets waar je echt van de kaart van raakt zoals dat.
Of bestaat zoiets vergelijkbaars niet als RC?
Klik om te vergroten...
Perenijsje, kap maar er mee voordat het te laat is.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt?
Klik om te vergroten...
Nee, je moet het echt in de opiaten zoeken. De enige rc opiaat die op dit moment breed verkrijgbaar is, is O-desmethyltramadol (O-DSMT), maar die is minder leuk dan oxycodon.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Nee, je moet het echt in de opiaten zoeken. De enige rc opiaat die op dit moment breed verkrijgbaar is, is O-desmethyltramadol (O-DSMT), maar die is minder leuk dan oxycodon.
Klik om te vergroten...
of je zoekt het helemaal niet ergens in met wat @Perenijsje heeft meegemaakt (je wou toch proper kunnen rouwen, ?! dat doe je het beste clean ! )
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omg
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Perenijsje zei:
We hadden dus een doosje Oxycodon snelwerkend 5mg bemachtigd om uit te proberen, en het is wel chill spul🙈
Maar goed, is er een RC die hier toevallig een beetje op lijkt? Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt? Want weet bijvoorbeeld van O-PCE en 3-MeO dat het ook pijnstillend/opwekkend werkt iig. Maar ik zoek dus niet iets waar je echt van de kaart van raakt zoals dat.
Of bestaat zoiets vergelijkbaars niet als RC?
Klik om te vergroten...
Je hebt al genoeg problemen buiten drugs om, en met je huidige verslavingen. Ga je nu ook al Oxy misbruiken? Chapeau..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
We hadden dus een doosje Oxycodon snelwerkend 5mg bemachtigd om uit te proberen, en het is wel chill spul🙈
Maar goed, is er een RC die hier toevallig een beetje op lijkt? Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt? Want weet bijvoorbeeld van O-PCE en 3-MeO dat het ook pijnstillend/opwekkend werkt iig. Maar ik zoek dus niet iets waar je echt van de kaart van raakt zoals dat.
Of bestaat zoiets vergelijkbaars niet als RC?
Klik om te vergroten...
OtherShore zei:
Nee, je moet het echt in de opiaten zoeken. De enige rc opiaat die op dit moment breed verkrijgbaar is, is O-desmethyltramadol (O-DSMT), maar die is minder leuk dan oxycodon.
Klik om te vergroten...
Inderdaad.. alle rc opioïden worden heel snel verboden omdat ze zo verslavend zijn en een groot risico op overdosering opleveren.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh peer, zorg nou eens goed voor jezelf😕❤️
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
OtherShore zei:
Nee, je moet het echt in de opiaten zoeken. De enige rc opiaat die op dit moment breed verkrijgbaar is, is O-desmethyltramadol (O-DSMT), maar die is minder leuk dan oxycodon.
Klik om te vergroten...

Dankjewel maar laat maar zitten dan.

Blyatman zei:
Je hebt al genoeg problemen buiten drugs om, en met je huidige verslavingen. Ga je nu ook al Oxy misbruiken? Chapeau..
Klik om te vergroten...

Misbruiken vind ik een groot woord. We hebben 1 avond allebei 2 pilletjes genomen, maar daar voelden we weinig van. Daarna nog 2 avonden (niet alles achter elkaar) allebei 4 pilletjes (2x2) en dat was wel chill. Zijn nou nog 6 pilletjes over. Was wel leuk om eens uit te proberen en was benieuwd of er iets soortgelijks als RC was. Maar als het er niet is ook geen probleem hoor. Dan is het gewoon op=op.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er zijn er een paar.
Klein probleempje:
De houdbaarheidsdatum van die middelen is langer dan die van de mensen die ze gebruiken. :smirk:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Daar gaan we weer. Had je ambulante verslavingshulp al afgerond of nog niet?

Je junkiebrein neemt je zo weer mee naar de volgende afgrond.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perenijsje zei:
Dankjewel maar laat maar zitten dan.



Misbruiken vind ik een groot woord. We hebben 1 avond allebei 2 pilletjes genomen, maar daar voelden we weinig van. Daarna nog 2 avonden (niet alles achter elkaar) allebei 4 pilletjes (2x2) en dat was wel chill. Zijn nou nog 6 pilletjes over. Was wel leuk om eens uit te proberen en was benieuwd of er iets soortgelijks als RC was. Maar als het er niet is ook geen probleem hoor. Dan is het gewoon op=op.
Klik om te vergroten...
Dus 3 avonden direct achter elkaar? Meteen dosis verhogen, zo gaat het altijd bij jou.


Volgens mij hebben jullie hele andere dingen lopen nu en daar eens op focussen in plaats van drugs gebruiken. Net uit de kliniek, totaal geen rouwverwerking, en meteen weer aan de opiaten. Sorry, je zit het alweer goed te praten, niks geleerd in de kliniek dus.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#14
Relmuis zei:
Er zijn er een paar.
Klein probleempje:
De houdbaarheidsdatum van die middelen is langer dan die van de mensen die ze gebruiken. :smirk:
Klik om te vergroten...
Heb je het over nitazenes?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blyatman zei:
Dus 3 avonden direct achter elkaar? Meteen dosis verhogen, zo gaat het altijd bij jou.


Volgens mij hebben jullie hele andere dingen lopen nu en daar eens op focussen in plaats van drugs gebruiken. Net uit de kliniek, totaal geen rouwverwerking, en meteen weer aan de opiaten. Sorry, je zit het alweer goed te praten, niks geleerd in de kliniek dus.
Klik om te vergroten...

Nee niet direct achter elkaar zoals ik al zei. 3 Avonden verdeeld over een kleine 2 weken.

Mevrouw Pløp zei:
Daar gaan we weer. Had je ambulante verslavingshulp al afgerond of nog niet?

Je junkiebrein neemt je zo weer mee naar de volgende afgrond.
Klik om te vergroten...

Volgende week dinsdag laatste gesprek.

Maar goed, bedankt voor jullie reacties en dan doen we verder gewoon niks ermee in die richting. Is ook geen ramp hoor. En verder gelukkig ook totaal geen trek in andere drugs nu👍
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perenijsje zei:
Nee niet direct achter elkaar zoals ik al zei. 3 Avonden verdeeld over een kleine 2 weken.



Volgende week dinsdag laatste gesprek.

Maar goed, bedankt voor jullie reacties en dan doen we verder gewoon niks ermee in die richting. Is ook geen ramp hoor. En verder gelukkig ook totaal geen trek in andere drugs nu👍
Klik om te vergroten...
Eerst is het 1 avond, en 2 avonden daarop weer. En miraculeuze wijze zitten er 2 volle weken tussen.

nogmaals, doe vooral niks met wat iedereen zegt. Ook niet komen klagen dan wanneer je wederom in de problemen zit n.a.v. gebruik / m.b.t. drugs.

zou maar ver weg van Oxy blijven, en ik spreek uit ervaring helaas.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blyatman zei:
Altijd? Schei uit 😂 ben meer dan een jaar weg geweest. Precies hierom eigenlijk want Perenijsje haalde zelf uit en de gene met minder nuance is altijd de sjaak. ✌🏻 plus ik zei zelf al “Spyro kan prima voor haar zelf opnomen” maar ze heeft het niet alleen tegen haar maar ook tegen mij met haar hypocriete gedrag. Oh en vertel dit ook tegen Perenijsje wil je, zij was het persoon die mij desalniettemin zelf aan te vallen maar daar lees je als moderator uiteraard overheen. Plus misschien het verleden lekker laten waar het is? Iets van ruim meer dan een jaar er bij te halen is behoorlijk sneu. Maar enfin al goed, geniet van je dag ☀️
Klik om te vergroten...
Perenijsje haalde niet uit, ze maakte een terechte opmerking. Dat dat op jou als een aanval over kwam is toch echt aan jou.

Je hebt blijkbaar de waarschuwing van @Roze Olifant ook niet bepaald begrepen. En nee, we laten het verleden niet waar het is, waarschuwingen en bans uit het verleden wegen we zeer zeker mee. Dat je in het verleden meermaals waarschuwingen en bans hebt gehad voor precies dit gedrag, steeds aanvallend reageren, duid namelijk op een patroon.
Blyatman zei:
En wat doe jij nu hier dan? Exact het zelfde.
behoorlijk hypocriet om iemand te willen aanspreken over dit als je zelf denigrerend en belerend overkomt. Je kan ook gewoon je mond houden in plaats van zo bekritiserend te doen tegen iemand waar je nooit interactie mee gehad hebt.

mooi hoe je mij ergens op wilt attenderen, maar je precies het zelfde vertoond waar je dus over klaagt.

😂 hilariteit is dit.
Klik om te vergroten...
Iemand ergens op aanspreken is niet hetzelfde als iemand aanvallen, belerend doen of denigrerend doen. Wat mij betreft is het wel klaar met dit gedrag van je, maar ik laat het verder aan @Roze Olifant
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Perenijsje haalde niet uit, ze maakte een terechte opmerking. Dat dat op jou als een aanval over kwam is toch echt aan jou.

Je hebt blijkbaar de waarschuwing van @Roze Olifant ook niet bepaald begrepen. En nee, we laten het verleden niet waar het is, waarschuwingen en bans uit het verleden wegen we zeer zeker mee. Dat je in het verleden meermaals waarschuwingen en bans hebt gehad voor precies dit gedrag, steeds aanvallend reageren.

Iemand ergens op aanspreken is niet hetzelfde als iemand aanvallen, belerend doen of denigrerend doen. Wat mij betreft is het wel klaar met dit gedrag van je, maar ik laat het verder aan @Roze Olifant
Klik om te vergroten...
Er wordt altijd gemeten met 2 maatstaven hier.
Al helemaal door jou dat is maar weer te zien.

En als je durft te beweren dat zij niet uithaalde, nou dan weet ik niet wat jij ziet want zeker niet wat anderen wel zien. oh ja zeker er zijn genoeg anderen die namelijk gezegd hebben dat zij zelf begon met uithalen en ook een dag later zelfs nog met sneren. Maar dat heb je zeker niet gezien? Je hebt zeker niet gezien hoe zij zelf de raarste dingen zei naar mij toe? Vast niet. Zo werkt het altijd hier op verdrugsd forum.

Wat mij betreft is het ook wel klaar dat moderators zoals jij, altijd zelfs als ik langer dan een jaar hier weg ben, direct op mijn huid zitten. 😉
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blyatman zei:
Wat mij betreft is het ook wel klaar dat moderators zoals jij, altijd zelfs als ik langer dan een jaar hier weg ben, direct op mijn huid zitten. 😉
Klik om te vergroten...

Oké, zijn we het daar over eens: dat we er klaar mee zijn.

Dan ontvang je bij deze een ban van een maand voor dit onnozele irritante gedrag van je. Met hierbij de duidelijke toevoeging dat er na die maand niet meer door ons gewaarschuwd wordt. Als je dan weer de fout ingaat met weer precies ditzelfde gedrag waar we al bekend mee waren in het verleden en waar je nu AGAIN praktisch je intrede mee doet op het forum, dan is het meteen een permanente ban. Want dan is het dus echt klaar-klaar, als in definitief-klaar.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe gaat het nu met @Perenijsje ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."