#1
nou ik werd op oxycodon toen ik het had voor na operatie echt niet energieker hoor
Ik ben het hier ook wel mee eens eigenlijk. Ik zie beide kanten wel hoor: de zorgen, en de tough love. Maar laat ik het zo zeggen: vanuit de gedragswetenschap is heel duidelijk dat positieve ondersteuning veel beter werkt. Met andere woorden: je kunt iemand beter helpen als je benadrukt wat je wél kunt doen.Hey mensen even serieus he, waarom lopen jullie zo te reageren op perenijsje?
Jullie maken een kwetsbaar persoon die door een zware periode gaat met de grond gelijk
Dat is maanden lang al gedaan, en daar geeft ze nooit een boodschap aan. Dus het houdt een keer op.Ik ben het hier ook wel mee eens eigenlijk. Ik zie beide kanten wel hoor: de zorgen, en de tough love. Maar laat ik het zo zeggen: vanuit de gedragswetenschap is heel duidelijk dat positieve ondersteuning veel beter werkt. Met andere woorden: je kunt iemand beter helpen als je benadrukt wat je wél kunt doen.
Wat dat betreft even een shout out naar @_shikantaza omdat ik vind dat in je reacties de juiste balans te vinden is. Verder noem ik geen namen. Want positieve ondersteuning![]()
Ben ik het ook zeker mee eens! Alleen op een gegeven moment is het ook wel weer even genoeg geweest en dan komen er wat mensen de balans weer een beetje terug in de discussie brengenIn deze situatie mag echt wel benadrukt worden dat dit een absurd slecht idee is. Iets met weer een begin zonder einde.
Snap ook niet hoe iemand energiek kan zijn op Oxy, in het begin voelde ik nog iets van een roesje. Maar nu door medisch gebruik, zeg ik heel eerlijk dat ik het 2/3 maal per dag met volle tegenzin slik. Zeker met dit warme weer valt het niet bepaald goed, en ik voel me eerder uitgeput dan energiek 😂nou ik werd op oxycodon toen ik het had voor na operatie echt niet energieker hoor
Absoluut. Ik vind dat beide benoemd mag worden.Ben ik het ook zeker mee eens! Alleen op een gegeven moment is het ook wel weer even genoeg geweest en dan komen er wat mensen de balans weer een beetje terug in de discussie brengen![]()
Onthoud wel wat dé valkuil is van opioïden....Misbruiken vind ik een groot woord. We hebben 1 avond allebei 2 pilletjes genomen, maar daar voelden we weinig van. Daarna nog 2 avonden (niet alles achter elkaar) allebei 4 pilletjes (2x2) en dat was wel chill. Zijn nou nog 6 pilletjes over. Was wel leuk om eens uit te proberen en was benieuwd of er iets soortgelijks als RC was. Maar als het er niet is ook geen probleem hoor. Dan is het gewoon op=op.
ODSMT het is het actieve metaboliet van tramadol, dat maakt het krachtiger en sneller werkend dan tramadol.We hadden dus een doosje Oxycodon snelwerkend 5mg bemachtigd om uit te proberen, en het is wel chill spul🙈
Maar goed, is er een RC die hier toevallig een beetje op lijkt? Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt? Want weet bijvoorbeeld van O-PCE en 3-MeO dat het ook pijnstillend/opwekkend werkt iig. Maar ik zoek dus niet iets waar je echt van de kaart van raakt zoals dat.
Of bestaat zoiets vergelijkbaars niet als RC?
je informatievoorziening baart me zorgen, vooral hoe lichtzinnig je doet over O-DSMT en de combinatie die je voorstelt. laat me je uit de droom helpen dat combinaties met opioids erg gevaarlijk zijn en ze vooral niet aan anderen aanraden ook al doe je het zelf wel. ik kan aan je bericht al zien dat je weinig kennis en inzicht hebt over dergelijke stoffen, vooral omdat je zegt van de kaart te worden van tyrosine, wat niet eens een drug is, maar een essentieel aminozuur. het bevat van zichzelf geen psychoactieve werking. echter vult het je depletie van je serotonine aan en dat gaf je waarschijnlijk een boost van de drugs die al in je systeem zat. zelfs kratom kan een risico vormen bij hogere dosis en combinatie met andere middelen. zolang je niet weet wat je zegt, zeg dan alsjeblieft nietsIk vond O-DSMT ook een vette. Het is wel vooral een productieve opiaat.
De high euforie is er, maar die is vrij soft vergeleken met morfine ofzo.
Het is niet echt een nod middel, maar het gebeurd random wel.
Toen ik het al een tijd gebruikte en aan een vrij hoge dosis zat en iets belangrijk moest gaan doen.
Had ik een tabletje tyrosine genomen. En OMG ik was compleet van de planeet.
Zooo fucking high, lek opium, morfine, lekker gaan overgeven en een paar costuums onderzweten.
Maar eigenlijk, is het een vrij sterk opiaat en zijn de bijwerkingen mild, je bent relatief helder, je bent relatief energiek, je wordt niet misselijk, je hebt zelden jeuk. Je krijgt niet zo vlug hoofdpijn.
Ik had eens gewenning aan een andere en dat was met overgeven enzovoort.
Vond ik echt veel erger dan met O-DSM.
Maar de afkick is nog altijd afschuwelijk.
Gewoon een stuk beter te doen dan van morfine.
Zou het eigenlijk niet doen. Buiten een keertje misschien.
Maar dit zijn allemaal niet de drugs die je leven beter kunnen maken.
Oxymorphone is wat je moet hebben. Trailertrash oxy, As If!
Doe dan eens Kratom. En voor iets echt waus, O PCE of 3 Meo of anders LSD.
Kratom doet mij redelijk denken aan ODsM light, ook functioneel en impact is niet super zwaar. Maar op de sterkste strains kan je ook wel eens random plots goed nodden. En weinig risicos.
omdat ik je advies levensgevaarlijk beschouwNou nou nou, waarom zo aanvallend
Nou nou nou, waarom zo aanvallendje informatievoorziening baart me zorgen, vooral hoe lichtzinnig je doet over O-DSMT en de combinatie die je voorstelt. laat me je uit de droom helpen dat combinaties met opioids erg gevaarlijk zijn en ze vooral niet aan anderen aanraden ook al doe je het zelf wel. ik kan aan je bericht al zien dat je weinig kennis en inzicht hebt over dergelijke stoffen, vooral omdat je zegt van de kaart te worden van tyrosine, wat niet eens een drug is, maar een essentieel aminozuur. het bevat van zichzelf geen psychoactieve werking. echter vult het je depletie van je serotonine aan en dat gaf je waarschijnlijk een boost van de drugs die al in je systeem zat. zelfs kratom kan een risico vormen bij hogere dosis en combinatie met andere middelen. zolang je niet weet wat je zegt, zeg dan alsjeblieft niets
Doe nou toch niet. Je bent er net vanaf. Wil je weer terug in de ellende ofzo?We hadden dus een doosje Oxycodon snelwerkend 5mg bemachtigd om uit te proberen, en het is wel chill spul🙈
Maar goed, is er een RC die hier toevallig een beetje op lijkt? Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt? Want weet bijvoorbeeld van O-PCE en 3-MeO dat het ook pijnstillend/opwekkend werkt iig. Maar ik zoek dus niet iets waar je echt van de kaart van raakt zoals dat.
Of bestaat zoiets vergelijkbaars niet als RC?
Perenijsje, kap maar er mee voordat het te laat is.We hadden dus een doosje Oxycodon snelwerkend 5mg bemachtigd om uit te proberen, en het is wel chill spul🙈
Maar goed, is er een RC die hier toevallig een beetje op lijkt? Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt? Want weet bijvoorbeeld van O-PCE en 3-MeO dat het ook pijnstillend/opwekkend werkt iig. Maar ik zoek dus niet iets waar je echt van de kaart van raakt zoals dat.
Of bestaat zoiets vergelijkbaars niet als RC?
Nee, je moet het echt in de opiaten zoeken. De enige rc opiaat die op dit moment breed verkrijgbaar is, is O-desmethyltramadol (O-DSMT), maar die is minder leuk dan oxycodon.Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt?
of je zoekt het helemaal niet ergens in met wat @Perenijsje heeft meegemaakt (je wou toch proper kunnen rouwen, ?! dat doe je het beste clean ! )Nee, je moet het echt in de opiaten zoeken. De enige rc opiaat die op dit moment breed verkrijgbaar is, is O-desmethyltramadol (O-DSMT), maar die is minder leuk dan oxycodon.
Je hebt al genoeg problemen buiten drugs om, en met je huidige verslavingen. Ga je nu ook al Oxy misbruiken? Chapeau..We hadden dus een doosje Oxycodon snelwerkend 5mg bemachtigd om uit te proberen, en het is wel chill spul🙈
Maar goed, is er een RC die hier toevallig een beetje op lijkt? Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt? Want weet bijvoorbeeld van O-PCE en 3-MeO dat het ook pijnstillend/opwekkend werkt iig. Maar ik zoek dus niet iets waar je echt van de kaart van raakt zoals dat.
Of bestaat zoiets vergelijkbaars niet als RC?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."