Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc oraal doseren

3mmc oraal doseren

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#1
RhythmoftheNight zei:
Ik zou er niet aan beginnen als je verslavingsgevoelig bent. Je hebt best wel cravings met 3MMC en het werkt vrij kort. Ik zou eerder voor 6 APB kiezen.
Klik om te vergroten...
De cravings zijn berucht ja (hoor ik). Nou ben ik gelukkig (bewezen) niet verslavingsgevoelig dus daar verwacht ik geen problemen. Doe het vooral uit interesse/nieuwsgierigheid. En natuurlijk om een top festival te hebben :)

Van 6-APB weet ik nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Paar keer gedaan, maar leek het telkens net niet. Ga ik volgend seizoen zeker nog een kans geven, maar dan zonder te veel verwachtingen van te voren.
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Van 3-MMC pakte ik meestal 200 milligram eens in de 3 tot 4 uur en dat was ruim voldoende. Doseringen van 300 milligram, daar word je wel wous van. Zeker voor vrouwen zou ik wel lager aanbevelen. 150mg geeft je ook al een energie boost. Sowieso met nieuwe drugs altijd even voorzichtig beginnen want je weet niet hoe je erop reageert.
Klik om te vergroten...
Tx.
Dan wordt het 150 + 150 na 3 tot 4 uur. Aan de conservatieve kant want idd, weet nog niet hoe ik hier op reageer. Ben benieuwd!
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op huisfeestjes:
150 mg met een redose van 75 na een uurtje of twee.
Die redose voelt vrij mild.
Ik ga een keer 150 + 150 proberen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
DerHopmeister zei:
De cravings zijn berucht ja (hoor ik). Nou ben ik gelukkig (bewezen) niet verslavingsgevoelig dus daar verwacht ik geen problemen.
Klik om te vergroten...
Dit was mijn grootste valkuil. Ik had mijn gebruik vsn alcohol, wiet en sigaretten altijd onder controle en kon stoppen wanneer ik wilde. Maar toen kwam er Coke in beeld en dat ging helemaal mis. Pas op :)
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Van 3-MMC pakte ik meestal 200 milligram eens in de 3 tot 4 uur en dat was ruim voldoende. Doseringen van 300 milligram, daar word je wel wous van. Zeker voor vrouwen zou ik wel lager aanbevelen. 150mg geeft je ook al een energie boost. Sowieso met nieuwe drugs altijd even voorzichtig beginnen want je weet niet hoe je erop reageert.
Klik om te vergroten...
Ligt ook aan de kwaliteit, ver voor de ban 150mg pellets waren hemels, vlak voor de ban 200mg pellets deden weinig, misschien was het voor de verkoop gemixt met 2mmc oid
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hebbenze? zei:
Ligt ook aan de kwaliteit, ver voor de ban 150mg pellets waren hemels, vlak voor de ban 200mg pellets deden weinig, misschien was het voor de verkoop gemixt met 2mmc oid
Klik om te vergroten...
3-MMC is hygroscopisch (het trekt water aan). Dus als het lang wordt bewaard dan kan er steeds meer vocht in het poeder trekken, waardoor het zwaarder wordt en per gram minder sterk.
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
3-MMC is hygroscopisch (het trekt water aan). Dus als het lang wordt bewaard dan kan er steeds meer vocht in het poeder trekken, waardoor het zwaarder wordt en per gram minder sterk.
Klik om te vergroten...
Nou voelt m'n EasyVac Pro waar ik alles wat even bewaard moet worden luchtdicht mee verpak toch weer wat minder overdreven :wink:
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#8
DerHopmeister zei:
Nou ben ik gelukkig (bewezen) niet verslavingsgevoelig dus daar verwacht ik geen problemen.
Klik om te vergroten...

Jij bent geen mens? :thinking:
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Dit was mijn grootste valkuil. Ik had mijn gebruik vsn alcohol, wiet en sigaretten altijd onder controle en kon stoppen wanneer ik wilde. Maar toen kwam er Coke in beeld en dat ging helemaal mis. Pas op :)
Klik om te vergroten...
Damn. Niet best. Bij mij werkt m'n 'mindcontrol' (ratio bepaald, niet het verlangen) vooralsnog goed. Als het dan lukt ergens af te blijven dan geeft dat een superieur gevoel van 'zie je wel, ik kan het'. Het helpt wel als je een feestje in het verschiet hebt waar je van jezelf weer mag, ook al is dat nog ver weg. Vergelijkbaar met voorpret voor een vakantie. Klinkt als een topic voor een eigen post om eens te zien hoe iedereen met zijn zelfbeheersing om gaat en wat wel en niet werkt.
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Guapo Temudgin zei:
Jij bent geen mens? :thinking:
Klik om te vergroten...
Daar hebben sommige twijfels bij ja! :tilttearlaugh:
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
3-MMC is hygroscopisch (het trekt water aan). Dus als het lang wordt bewaard dan kan er steeds meer vocht in het poeder trekken, waardoor het zwaarder wordt en per gram minder sterk.
Klik om te vergroten...
I know, dit waren echter goed hardgedrukte pellets. Maar t effect was saai en euforieloos ten opzichte van de destijds roze bitcoins
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hebbenze? zei:
I know, dit waren echter goed hardgedrukte pellets. Maar t effect was saai en euforieloos ten opzichte van de destijds roze bitcoins
Klik om te vergroten...
ja nouja je moet er ook maar op vertrouwen dat er in die pillen zit wat ze zeggen dat erin zit he..
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
ja nouja je moet er ook maar op vertrouwen dat er in die pillen zit wat ze zeggen dat erin zit he..
Klik om te vergroten...
Dat bedoelde ik er ook mee te zeggen😆
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hebbenze? zei:
I know, dit waren echter goed hardgedrukte pellets. Maar t effect was saai en euforieloos ten opzichte van de destijds roze bitcoins
Klik om te vergroten...
Ik heb nog steeds die bitcoins liggen. Denk dat ik er nog 20 heb. Met afstand mn favoriet.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#15
225mg om te beginnen en 150 als redose na 2 uurtjes werkt hier perfect (man).
L
Levensgenieter23Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Begin er niet aan. Kan beter een pilletje gebruiken
b
bvdzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo allemaal,


Ik heb al vele topics gelezen over dit onderwerp maar nog niet helemaal het antwoord op mijn vraag kunnen vinden;

Mijn vriendin en ik willen graag 3mmc proberen op een festival. Beide ervaring met een hoop andere drug soorten en sinds dat 4fa/fmp verdwenen is opzoek naar een "vervanger" daarvoor. Zodoende bij 3mmc uitgekomen.

We willen het graag oraal doseren en nemen onze drug vaak rond 15.00 a 16.00 op de dag van festival.

Vriendin 70kg en 1,70 lang. Ik 1,90 lang en 85kg. Wat zou voor ons een goede start dosering zijn om het goed te voelen? maar ram van de kaart zijn hoeft niet van ons.

Bijpakken is natuurlijk "slechter" maar we willen wel tot het einde van 't festival plezier ervan hebben.

Graag jullie advies!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe weet je dat het 3-mmc is? Heb je het laten testen?
b
bvdzLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Hoe weet je dat het 3-mmc is? Heb je het laten testen?
Klik om te vergroten...
We hebben de 3mmc nog niet gekocht. Maar het zal getest worden voor gebruik :wink:
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zelf doseer ik meestal oraal 275mg, voor de eerste keer leun ik eerder richting 200mg om de effecten aan te voelen. Daarna kan je altijd nog bijnemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."