Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag allemaal, Zijn er mensen die ervaring hebben met de 4fa testen van "dope or nope"? Zijn deze "betrouwbaar" in aanduiden of je met 4fa te maken hebt? Wij hebben hier zo test gebruikt om vermoedelijk 4fa poeder mee te testen maar de test slaat pik zwart uit, wat zou duiden op een ander middel als ik het goed begrijp. Zullen we het toch eerst langs het lab moeten brengen ben ik bang.. Alvast bedankt voor de reacties!"
"Zeehond zei: Gisteren op ADE Dockyard Warehouse nog een variant geprobeerd op m’n eerste ervaring. Nu 75mg 4-fma genomen en 75mg 5-mapb. Het was duidelijk dat de 4-fma nu minder nadrukkelijk aanwezig was, een betere samensmelting met de 5-mapb wat zorgde voor een ‘waus’ gevoel zonder het extreme knuffelachtige van Mdma. Veel energie en uren kunnen dansen met een grote lach op m’n gezicht. Heb na zo’n 2 uur nog wel 50mg 4-fma en 25mg 5-mapb bijgenomen en geen moment het gevoel gehad dat het effect afnam. Was prima voor 5-6 uur feest plus after thuis. M’n vrouw had nu mijn eerste experiment gedaan, dus 100mg 4-fma en 50mg 5-mapb. Zij vond het ook heel veel leuker dan alleen 4-fma, dus de 5-mapb voegde ook voor haar zeker iets toe, beetje waus en minder scherp. Ik deel alleen m’n ervaring, ik weet dat combineren niet slim is en dat je dit beter niet kunt doen. Dit is dus geen advies aan anderen! Klik om te vergroten... Een wat ouder topic maar ben toch nieuwschierig of je nog meer met deze combo geëxperimenteerd hebt? Wij hebben het ook op de plank liggen voor dit weekend en twijfelen een beetje over de dosis. Sinds een jaar gebruiken we 4fma. Gaan hooguit 2x pj naar een feestje dus echt vaak doen we het niet. We missen de euforie een beetje die je bij 4fa/fmp wel had of bij Mdma. We pakken dan meestal 200mg 4fma en pakken niet bij. We denken aan: jouw eerste ervaring qua dosis óf 150mg 4fma en 50mg 5-mapb en dan een redose van 50mg 4fma & 25mg 5mapb."
"Zeehond zei: En hoe is het bevallen? Klik om te vergroten... We hebben vd zomer na mijn vraag 150mg 4fma en 50mg 5 mapb + redose 50 4fma en 25 mapb gedaan. Dat was erg leuk maar de 5 mapb was weinig merkbaar tot de redose. In oktober hebben we hetzelfde aan 4fma gedaan maar gelijk 75mg 5 mapb gepakt met een redose van 25mg 5mapb en dit was perfect. Misschien niet heel gezond maar aangezien we dit max 2x per jaar doen is het voor ons te verantwoorden."
"Hallo allemaal, Ik heb al vele topics gelezen over dit onderwerp maar nog niet helemaal het antwoord op mijn vraag kunnen vinden; Mijn vriendin en ik willen graag 3mmc proberen op een festival. Beide ervaring met een hoop andere drug soorten en sinds dat 4fa/fmp verdwenen is opzoek naar een "vervanger" daarvoor. Zodoende bij 3mmc uitgekomen. We willen het graag oraal doseren en nemen onze drug vaak rond 15.00 a 16.00 op de dag van festival. Vriendin 70kg en 1,70 lang. Ik 1,90 lang en 85kg. Wat zou voor ons een goede start dosering zijn om het goed te voelen? maar ram van de kaart zijn hoeft niet van ons. Bijpakken is natuurlijk "slechter" maar we willen wel tot het einde van 't festival plezier ervan hebben. Graag jullie advies!"
"HappyMind zei: Hoe weet je dat het 3-mmc is? Heb je het laten testen? Klik om te vergroten... We hebben de 3mmc nog niet gekocht. Maar het zal getest worden voor gebruik"