#1
De cravings zijn berucht ja (hoor ik). Nou ben ik gelukkig (bewezen) niet verslavingsgevoelig dus daar verwacht ik geen problemen. Doe het vooral uit interesse/nieuwsgierigheid. En natuurlijk om een top festival te hebbenIk zou er niet aan beginnen als je verslavingsgevoelig bent. Je hebt best wel cravings met 3MMC en het werkt vrij kort. Ik zou eerder voor 6 APB kiezen.
Van 6-APB weet ik nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Paar keer gedaan, maar leek het telkens net niet. Ga ik volgend seizoen zeker nog een kans geven, maar dan zonder te veel verwachtingen van te voren.