Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ga jij doen NA het research chemicals verbod?

Wat ga jij doen NA het research chemicals verbod?

76 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eigenlijk niets. Ik heb jaren stimulanten misbruikt van speed naar 3-FA naar 2-FMA dagenlijks.
Nu al 4 maanden clean!
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weinig, de enige leuke RCs vind ik toch psychedelica, misschien koop ik voor het verbod nog het e.e.a. in om het een keer te proberen, maar er zijn weinig RCs die nog heel interessant lijken. Het origineel is vaak beter en er zit teveel onvoorspelbare troep tussen.

Overigens; interessant om te zien hoe veel mensen zeggen dat ze na het verbod stoppen, als ik een euro had voor elke keer dat iemand voornemens was te stoppen (maar nu nog niet) hoefde ik niet meer te werken. Misschien wat cynisch, maar soms kan de intentie om iets te doen, voelen alsof je het al gedaan hebt, wees dus niet te voorbarig met je inbeelden dat een ban alleen genoeg is om echt vaarwel te zeggen tegen bepaalde stofjes.
Q
QueenirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb al lang een andere vendor gevonden. Verzendt vanuit de hele wereld. Geen douanegezever. Rara? Yeps, de maffia. Zeer professioneel georganiseerd 😀
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Queenir zei:
Ik heb al lang een andere vendor gevonden. Verzendt vanuit de hele wereld. Geen douanegezever. Rara? Yeps, de maffia. Zeer professioneel georganiseerd 😀
Klik om te vergroten...

Kijk je uit?

Heb weer RC's ingeslagen. Ligt nu bij het afhaalpunt.
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ik heb ruim 60 verschillende drugs uitgeprobeerd. Ik vind het goed zo. Bij de meeste middelen dacht ik achteraf "eigenlijk is het origineel beter". Sowieso kon ik steeds minder goed aan mezelf uitleggen waarom ik het eigenlijk zó belangrijk vond om nog een heel nieuwe drug te nemen. Zeker omdat ik daarmee grote risico's nam voor mijn eigen gezondheid.

Ik zal niet zeggen dat ik echt absoluut nooit meer een nieuwe drug zal proberen. Maar de drive om weer grenzen te verleggen is wel verdwenen eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Dit. Alleen 4RMPH vind ik het nog een beetje waard, het verbod zou eigenlijk een goed moment zijn om, na hard drugs en jaren RC’s; dan te stoppen met RC’s. Maar, eigenlijk wil ik dat moment ook weer niet laten bepalen door de politiek. ‘The war on drugs’ (zelfs op wiet) is de meest averechts werkende en dure wetgeving ooit (het gevolg dan). Het kost miljarden, heeft een gigantische onderwereld veroorzaakt, en de Tagh’s van deze wereld groot gemaakt. De drugs, zoals coke zijn er dus ook niet door verdwenen: Enkel populairder; en tegelijkertijd gevaarlijker en uit zicht geraak bij de overheid: Dus juist wie vindt dat het zo slecht en schadelijk is, zou voor reguleren moeten pleiten: En hovendien, je kan geen opiumlijst eh war ons drugs hebben zolang alle ‘argumenten’ tegen alcohol ook gelden:

ik gq dus waarschijnlijk (nog) niet stoppen met RC’s, om het verbod, maar (bijna uit principe) (na bijna jaren terug naar ‘de straatdealer’ voor 4-FMH. Zolang the war on drugs alleen principieel en kan ik dat ook..
Er valt een markt weg, waar veel vraag naar is. Daar zou een nieuw (zwarte) markt komen, of dan niet een markt met vervangeners.
En dat is niet om stoer te doen of iets doen omdat het verboden is: de meeste wetten (en beleid hierop zijn goed en nodig en (deels) effectief. Deze is puur symbolisch en veroorzaakt/vertootp het probleem wr wat juist het doel het gene wat die Reguleren duwe:
;
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn main drugs zijn momenteel O-Dsmt en benzo's, dus voor mij veranderd er weinig.
Ik ben klaar met stims...
Af en toe een 2cb FLY of een 1p-LSD tripje vind ik wel leuk, zit er aan te denken wat voorraad hiervan in te slaan.
Maar voor de rest boeit deze ban mij weinig
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier wilde vriendlief vanwege het verbod een voorraad 4F-MPH hebben omdat hij dat met zijn ADHD chill vindt om soms wat rustiger van te worden. Dus ik had tijd terug paar gram besteld. Maar toen had hij het gewoon in 1 nacht opgesnoven🙈
Ik nog een keer 3.5 gram besteld. Maar hij vindt het toch te gevaarlijk om in huis te hebben. Dus hij heeft het toen nog 1x gebruikt en de rest heb ik voor hem door de wc gespoeld👍
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerst was het 4mmc, 3mmc, toen 2mmc, en ze zullen vast wel weer een nieuwere variant erop verzinnen die misschien wel legaal te verkrijgen is. En zoniet zoek ik het gewoon op een buitenlandse website ofzo of via het darkweb.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Astronaut zei:
Eerst was het 4mmc, 3mmc, toen 2mmc, en ze zullen vast wel weer een nieuwere variant erop verzinnen die misschien wel legaal te verkrijgen is. En zoniet zoek ik het gewoon op een buitenlandse website ofzo of via het darkweb.
Klik om te vergroten...
Eerst was het top, toen goed, toen zwak.


De volgende generatie MMC kunnen ze steken waar de zon niet schijnt. 😄
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
De volgende generatie MMC kunnen ze steken waar de zon niet schijnt. 😄
Klik om te vergroten...
Schijnt sowieso de beste roa te zijn toch?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Schijnt sowieso de beste roa te zijn toch?
Klik om te vergroten...
I love your sense of humor!


Alleen jammer dat je geen Belg bent. 😆😜
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
I love your sense of humor!


Alleen jammer dat je geen Belg bent. 😆😜
Klik om te vergroten...
😂😂😂
Niet zo racistisch doen joh!😜😘
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik bestel al twee jaar geen benzo's meer maar vind het wel een prettig idee dat het KAN. Vorige week wat research gedaan en t is zo schrikbarend duur geworden dat ik ze er niet meer doorheen zou jagen zoals in t verleden. Alleen even die klap waardoor je weer een nacht slaapt. Zonder dat je 30 x GGZ hoeft te bellen en dan het deksel op je neus krijgt.... eigen regie.

Ik ben twee keer echt psychotisch geweest en met een paar pammen en een goede nacht slaap ben ik er vrij snel weer uit. Liever dat dan die akelige antipsychotica.

Dus antwoord is dat ik zal gaan zoeken naar iets wat wel te koop is.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paracetamolletje zei:
Wanneer ik ooit opa wordt kunnen mijn kleinkinderen tijdens mijn overlijden deze collectie wel ontdekken in mijn zolder over tig jaar. Zo heb ik bijvoorbeeld ook nog een leuke hoeveelheid DOC en DOB maar nog niet de gelegenheid gevonden om dit te gebruiken. Hopelijk doen mijn kleinkinderen wel genoeg onderzoek
Klik om te vergroten...

- wat is dat Mama?
- Oh dat zijn nog drugs van opa van vroeger. Iedereen was daar héél hypocriet over maar ze gebruikten ze bijna allemaal. Deze zullen wel niet zo goed zijn geweest. Wil je nog een injectie met fentanyl voor je naar de padvinderij gaat?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alinde zei:
Ik zou het fijn vinden benzo´s achter de hand te hebben
Klik om te vergroten...

Wil je clean blijven én ben je verslavingsgevoelig zou ik niet aan de rc's beginnen.

Alinde zei:
Ze zijn zo schrikbarend duur dat ik het wel zou laten ze weer in grote hoeveelheden tegelijk te slikken
Klik om te vergroten...

Duur vind ik juist niet.
Wel duur voor de gezondheid van de mens
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Ik heb ruim 60 verschillende drugs uitgeprobeerd. Ik vind het goed zo. Bij de meeste middelen dacht ik achteraf "eigenlijk is het origineel beter". Sowieso kon ik steeds minder goed aan mezelf uitleggen waarom ik het eigenlijk zó belangrijk vond om nog een heel nieuwe drug te nemen. Zeker omdat ik daarmee grote risico's nam voor mijn eigen gezondheid.

Ik zal niet zeggen dat ik echt absoluut nooit meer een nieuwe drug zal proberen. Maar de drive om weer grenzen te verleggen is wel verdwenen eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Ja, ik kan me volledig vinden in jouw ervaringen hiermee. Zelf heb ik maar enkele RC's genomen omdat ik gewoon old skool best goed vind. Bijvoorbeeld geen interesse in 3-mmc of zo. Ik ga dan wel gewoon waus aan de mdma, daar heb ik niet vervelende cravings mee (daarom ook liever pep dan coke). Enige uitzondering hierop is voor mij 1p-lsd, die wat slappere uitwerking en lagere dosering per zegeltje (zoals ik ze koop), is eigenlijk wel fijner.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon verder met leven
Q
QueenirLid
01-01-2024, 00:00
#18
Astronaut zei:
Eerst was het 4mmc, 3mmc, toen 2mmc, en ze zullen vast wel weer een nieuwere variant erop verzinnen die misschien wel legaal te verkrijgen is. En zoniet zoek ik het gewoon op een buitenlandse website ofzo of via het darkweb.
Klik om te vergroten...
Blijf weg van dat darkweb. De huidige vendors doen gewoon een extra website open die georganiseerd is zoals die online apotheken waar ze al twintig jaar niks kunnen aan doen en daarmee is de kous wel weer af.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga uit voorzorg wel wat RC's inslaan na de feestdagen.
De soorten die verboden gaan worden (3FA, 4F-MPH, 4MPD, NEP) als eerste.

Daarna volgen 1P-LSD en 6APB, ben nog volop in onderzoek met deze twee.
En waarschijnlijk wat disso's, tryptamines en benzo's inslaan voor de zekerheid. De 3MMC, etizolam, flualprazolam etc. ban ging sneller dan ik had gedacht en heb toen mis gegrepen. Dit keer dan maar een kleine voorraad aanleggen.
Q
QueenirLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Kijk je uit?

Heb weer RC's ingeslagen. Ligt nu bij het afhaalpunt.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik 4f-mph. Als alternatief voor Ritalin wat zonder voorschrift voor mij onbetaalbaar is omdat ik een heel snelle stofwisseling heb en een tekort aan dopamine-aanmaak. Ik heb een gans doosje van die onnozele kortwerkende rilatinepilletjes nodig want die zijn na een uur al uitgewerkt en ik heb ook minstens 50 mg nodig. Dat is dus niet te doen. 4f-mph is de oplossing maar… je weet nooit wat je precies krijgt van die vendors. De ene keer zijn de pillen veel zwaarder dan de andere, of je wordt er gewoon echt ziek van of het poeder is geen poeder maar harde klonten (versneden met rotzooi als cafeïne dus). Terwijl het nochtans als het wel in orde is veel beter is dan Ritalin. Ik word er wanhopig van. Ik heb dat spul nodig tegen zware depressies maar de overheid zorgt ervoor dat de farmaceutische industrie zich kan blijven verrijken met de slechtste en goedkoopste vorm van methylfenidaat die er bestaat terwijl er veel betere vormen zijn maar daar houdt dan weer niemand controle op. In Amerika wordt 4f-mph ernstig overwogen en onderzocht als veel beter alternatief voor Ritalin. Bij ons regeert de farmaceutische industrie. Ik vind dat zo om van te kotsen, die corruptie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."