#1
Eigenlijk niets. Ik heb jaren stimulanten misbruikt van speed naar 3-FA naar 2-FMA dagenlijks.
Nu al 4 maanden clean!
Nu al 4 maanden clean!
Ik heb al lang een andere vendor gevonden. Verzendt vanuit de hele wereld. Geen douanegezever. Rara? Yeps, de maffia. Zeer professioneel georganiseerd 😀
Dit. Alleen 4RMPH vind ik het nog een beetje waard, het verbod zou eigenlijk een goed moment zijn om, na hard drugs en jaren RC’s; dan te stoppen met RC’s. Maar, eigenlijk wil ik dat moment ook weer niet laten bepalen door de politiek. ‘The war on drugs’ (zelfs op wiet) is de meest averechts werkende en dure wetgeving ooit (het gevolg dan). Het kost miljarden, heeft een gigantische onderwereld veroorzaakt, en de Tagh’s van deze wereld groot gemaakt. De drugs, zoals coke zijn er dus ook niet door verdwenen: Enkel populairder; en tegelijkertijd gevaarlijker en uit zicht geraak bij de overheid: Dus juist wie vindt dat het zo slecht en schadelijk is, zou voor reguleren moeten pleiten: En hovendien, je kan geen opiumlijst eh war ons drugs hebben zolang alle ‘argumenten’ tegen alcohol ook gelden:Ik heb ruim 60 verschillende drugs uitgeprobeerd. Ik vind het goed zo. Bij de meeste middelen dacht ik achteraf "eigenlijk is het origineel beter". Sowieso kon ik steeds minder goed aan mezelf uitleggen waarom ik het eigenlijk zó belangrijk vond om nog een heel nieuwe drug te nemen. Zeker omdat ik daarmee grote risico's nam voor mijn eigen gezondheid.
Ik zal niet zeggen dat ik echt absoluut nooit meer een nieuwe drug zal proberen. Maar de drive om weer grenzen te verleggen is wel verdwenen eigenlijk.
Eerst was het top, toen goed, toen zwak.Eerst was het 4mmc, 3mmc, toen 2mmc, en ze zullen vast wel weer een nieuwere variant erop verzinnen die misschien wel legaal te verkrijgen is. En zoniet zoek ik het gewoon op een buitenlandse website ofzo of via het darkweb.
Schijnt sowieso de beste roa te zijn toch?De volgende generatie MMC kunnen ze steken waar de zon niet schijnt. 😄
I love your sense of humor!Schijnt sowieso de beste roa te zijn toch?
😂😂😂I love your sense of humor!
Alleen jammer dat je geen Belg bent. 😆😜
Wanneer ik ooit opa wordt kunnen mijn kleinkinderen tijdens mijn overlijden deze collectie wel ontdekken in mijn zolder over tig jaar. Zo heb ik bijvoorbeeld ook nog een leuke hoeveelheid DOC en DOB maar nog niet de gelegenheid gevonden om dit te gebruiken. Hopelijk doen mijn kleinkinderen wel genoeg onderzoek
Ik zou het fijn vinden benzo´s achter de hand te hebben
Ze zijn zo schrikbarend duur dat ik het wel zou laten ze weer in grote hoeveelheden tegelijk te slikken
Ja, ik kan me volledig vinden in jouw ervaringen hiermee. Zelf heb ik maar enkele RC's genomen omdat ik gewoon old skool best goed vind. Bijvoorbeeld geen interesse in 3-mmc of zo. Ik ga dan wel gewoon waus aan de mdma, daar heb ik niet vervelende cravings mee (daarom ook liever pep dan coke). Enige uitzondering hierop is voor mij 1p-lsd, die wat slappere uitwerking en lagere dosering per zegeltje (zoals ik ze koop), is eigenlijk wel fijner.Ik heb ruim 60 verschillende drugs uitgeprobeerd. Ik vind het goed zo. Bij de meeste middelen dacht ik achteraf "eigenlijk is het origineel beter". Sowieso kon ik steeds minder goed aan mezelf uitleggen waarom ik het eigenlijk zó belangrijk vond om nog een heel nieuwe drug te nemen. Zeker omdat ik daarmee grote risico's nam voor mijn eigen gezondheid.
Ik zal niet zeggen dat ik echt absoluut nooit meer een nieuwe drug zal proberen. Maar de drive om weer grenzen te verleggen is wel verdwenen eigenlijk.
Blijf weg van dat darkweb. De huidige vendors doen gewoon een extra website open die georganiseerd is zoals die online apotheken waar ze al twintig jaar niks kunnen aan doen en daarmee is de kous wel weer af.Eerst was het 4mmc, 3mmc, toen 2mmc, en ze zullen vast wel weer een nieuwere variant erop verzinnen die misschien wel legaal te verkrijgen is. En zoniet zoek ik het gewoon op een buitenlandse website ofzo of via het darkweb.
Ik gebruik 4f-mph. Als alternatief voor Ritalin wat zonder voorschrift voor mij onbetaalbaar is omdat ik een heel snelle stofwisseling heb en een tekort aan dopamine-aanmaak. Ik heb een gans doosje van die onnozele kortwerkende rilatinepilletjes nodig want die zijn na een uur al uitgewerkt en ik heb ook minstens 50 mg nodig. Dat is dus niet te doen. 4f-mph is de oplossing maar… je weet nooit wat je precies krijgt van die vendors. De ene keer zijn de pillen veel zwaarder dan de andere, of je wordt er gewoon echt ziek van of het poeder is geen poeder maar harde klonten (versneden met rotzooi als cafeïne dus). Terwijl het nochtans als het wel in orde is veel beter is dan Ritalin. Ik word er wanhopig van. Ik heb dat spul nodig tegen zware depressies maar de overheid zorgt ervoor dat de farmaceutische industrie zich kan blijven verrijken met de slechtste en goedkoopste vorm van methylfenidaat die er bestaat terwijl er veel betere vormen zijn maar daar houdt dan weer niemand controle op. In Amerika wordt 4f-mph ernstig overwogen en onderzocht als veel beter alternatief voor Ritalin. Bij ons regeert de farmaceutische industrie. Ik vind dat zo om van te kotsen, die corruptieKijk je uit?
Heb weer RC's ingeslagen. Ligt nu bij het afhaalpunt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."