Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPyrazolam ervaringen gezocht

Pyrazolam ervaringen gezocht

39 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb dit gisteren vr de eerste maal genomen, pellets van 3mg, was eigenlijk zowat de enige benzo rc dat hier nog niet gepasseerd was, enerzijds omdat mn benzo gebruik pak lager ligt en het dan bij Bromazolam hield, omdat dit echt ideaal werkt, 6-8u goeie n diepe slaap en fris wakker.

Ik vond het beduidend minder sederend/slaapopwekkend werken dan vb Bromazolam en vele andere benzo's. Ik had wel een wat milde gelukzalige chille moed, maar omdat het sederende weg bleef, voor mij nogal overbodige benzo, aangezien ik na een (licht euforische), wat zorgeloze ontspannen mood, zeker het sederende wens en ook de hoofdeigenschap moet zijn.

Conclusie, als slaapmiddel, zeer flauwe benzo, maar als je onrustig en/of angstig bent, kan dit msschn wel helpen, zou het dan zelfs gewoon overdag kunnen nemen, dat heb ik met nog geen enkele andere benzo gedaan...dus geeft zn zwakte echt wel aan.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
Heb dit gisteren vr de eerste maal genomen, pellets van 3mg, was eigenlijk zowat de enige benzo rc dat hier nog niet gepasseerd was, enerzijds omdat mn benzo gebruik pak lager ligt en het dan bij Bromazolam hield, omdat dit echt ideaal werkt, 6-8u goeie n diepe slaap en fris wakker.

Ik vond het beduidend minder sederend/slaapopwekkend werken dan vb Bromazolam en vele andere benzo's. Ik had wel een wat milde gelukzalige chille moed, maar omdat het sederende weg bleef, voor mij nogal overbodige benzo, aangezien ik na een (licht euforische), wat zorgeloze ontspannen mood, zeker het sederende wens en ook de hoofdeigenschap moet zijn.

Conclusie, als slaapmiddel, zeer flauwe benzo, maar als je onrustig en/of angstig bent, kan dit msschn wel helpen, zou het dan zelfs gewoon overdag kunnen nemen, dat heb ik met nog geen enkele andere benzo gedaan...dus geeft zn zwakte echt wel aan.
Klik om te vergroten...
Moet na verdere en meerdere ervaringen met Pyrazolam, toch mijn mening duidelijk herzien. Mijn benzo gebruik is sowieso goed onder controle, makkelijk een week of meerdere weken zonder.
En Pyrazolam werkt vrij snel in en vooral sederend, angstremmend en spierontspannend.
Flubromazepam heeft zowat dezelfde effecten, maar inwerking duurt duidelijk langer, maar met lange werkingsduur en hoog gedoseerd, über potent.
H
HydraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pyrazolam eerste keer was wel lekker, tweede keer zeker week later deed 3 mg al niks, moest 6 mg pakken en voelde nog niet veel. Toler? Of slechte batch? Gebruik heel soms, de ene week niks, andere week avondje rust. Broma is lekker, maar echt een killer..
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vind het een fijne rc benzo. Geen angst en geen sedatie.
Kwam er helaas wel pas tijdens sociale interactie achter dat ik er moeilijker door praat met een soort dubbele tong. Ik doseer ze meestal tot 1,5mg (plusminus, ze zijn niet makkelijk te breken).
Toegevoegd: ik krijg er wel kauwgombenen van.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jane Margolis zei:
(ben een verstandelijke gebruiker)
Klik om te vergroten...
Hier zouden mensen een voorbeeld aan kunnen nemen! 😁
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Red pill zei:
Hier zouden mensen een voorbeeld aan kunnen nemen! 😁
Klik om te vergroten...
Echt een pareltje dit, een van mijn weinige grappen die met de tijd steeds hilarischer worden. Trots.
Red pill zei:
🤣🤣🤣🤣🤭
Klik om te vergroten...
Mooi ook hoe jij er elk jaar weer om moet lachen, was het toch nog ergens goed voor 💀
H
HydraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paar dagen terug nog eens Pyrazolam gedaan en ik moet zeggen is een fijne benzo als je paniek aanval hebt, maar echt niet recreatief. Je voelt je niet euforisch of vaag, je bent eigk jezelf, maar gewoon minder zorge aan je kop. En ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb 2 stuks van 3 mg moeten pakken wou ik wat voelen. Dus met andere worden ik ga het weer bestellen voor de dagen waar ik iets moet gaan doen, maar als je beetje wilt chillen en een beetje mellow wilt zijn moet je Bromazolam pakken. Btw dit is geen advies, beste is om niks te pakken, maar als je t toch doet dan weet je tenminste wat je kunt verwachten.
R
Roosje1970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat mij betreft een hele goede spierontspanner en rustgevend. Ik heb al ruim 20 jaar chronische nekklachten en sinds een aantal jaar vele gewrichtsklachten en een roze pilletje erin en ik voel me urenlang weer een beetje mens.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roosje1970 zei:
Wat mij betreft een hele goede spierontspanner en rustgevend. Ik heb al ruim 20 jaar chronische nekklachten en sinds een aantal jaar vele gewrichtsklachten en een roze pilletje erin en ik voel me urenlang weer een beetje mens.
Klik om te vergroten...
Ik heb een vermoeden dat dit al 4 jaar geleden al het geval was.
Pyrazolam is zowat ingeburgerd hier dus de zoekfunctie had genoeg geweest.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roosje1970 zei:
Ik dacht dat dit een forum was waar ervaringen uitgewisseld worden...
Klik om te vergroten...
Dat kan ,wat wil je weten ?
U vraagt en ik draai :)
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
Dat kan ,wat wil je weten ?
U vraagt en ik draai :)
Klik om te vergroten...
En wachtend op een vraag, draai je nog een jointje cali. 😉
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hippie Langwaus zei:
En wachtend op een vraag, draai je nog een jointje cali. 😉
Klik om te vergroten...
Heb er ondertussen al 3 op maar goed dan nog maar eentje ,ik heb tijd zat toch.
Hij moest er 14 dagen over nadenken ?
Dan denk ik dat hij over 14 dagen dit beantwoord :handok:
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sja, als je ze dus neemt terwijl je geen idee hebt wat het is en je steekt er een stuk of vier (of acht, of zestien, dat zullen we nooit weten) in je mond, dan kan je vrouw je met geen moker meer wakker krijgen en staan er plots zes agenten en twee ambulancebroeders in je woonkamer. (Dit overkwam mij vorige maand, toen mijn man dacht: lekker, drugs!).

Kortom kindertjes: wees voorzichtig met die kleine roze fuckertjes. :upsidedown:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jazz35 zei:
Sja, als je ze dus neemt terwijl je geen idee hebt wat het is en je steekt er een stuk of vier (of acht, of zestien, dat zullen we nooit weten) in je mond, dan kan je vrouw je met geen moker meer wakker krijgen en staan er plots zes agenten en twee ambulancebroeders in je woonkamer. (Dit overkwam mij vorige maand, toen mijn man dacht: lekker, drugs!).

Kortom kindertjes: wees voorzichtig met die kleine roze fuckertjes. :upsidedown:
Klik om te vergroten...

Dit had ik dus met Bromazolam, maar mijn moeder was er de tweede keer op verdacht.

@Jazz35, Tel je je pillen niet?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Dit had ik dus met Bromazolam, maar mijn moeder was er de twee keer op verdacht.

@Jazz35, Tel je je pillen niet?
Klik om te vergroten...
Mijn man was dit.... Die neemt het niet zo nauw met tellen. 😬 Gelukkig alle benzo's het huis uit nu!! 🙏
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jazz35 zei:
Mijn man was dit.... Die neemt het niet zo nauw met tellen. 😬 Gelukkig alle benzo's het huis uit nu!! 🙏
Klik om te vergroten...

Als jij weet hoeveel er nog waren...
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Casrus zei:
Als jij weet hoeveel er nog waren...
Klik om te vergroten...
Ik had die shit ooit gekocht en nooit gebruikt. Wist niet eens meer dat dat zakje nog in mijn sokkenla lag. 🥹
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jazz35 zei:
Sja, als je ze dus neemt terwijl je geen idee hebt wat het is en je steekt er een stuk of vier (of acht, of zestien, dat zullen we nooit weten) in je mond, dan kan je vrouw je met geen moker meer wakker krijgen en staan er plots zes agenten en twee ambulancebroeders in je woonkamer. (Dit overkwam mij vorige maand, toen mijn man dacht: lekker, drugs!).

Kortom kindertjes: wees voorzichtig met die kleine roze fuckertjes. :upsidedown:
Klik om te vergroten...

Oja klopt, je man had zich toen vergapen aan de pyrazolam. Is eigenlijk niet sederend toch? Maar goed bij grote hoeveelheden vast wel
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Oja klopt, je man had zich toen vergapen aan de pyrazolam. Is eigenlijk niet sederend toch? Maar goed bij grote hoeveelheden vast wel
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk ga je wel nokkie ja.
R
Roosje1970Lid
01-01-2024, 00:00
#20

Soulassasins, jij geeft aan dat 'de zoekfunctie' genoeg was geweest maar ik geef vervolgens aan dat dit toch een forum is waar men ervaringen deelt? Wat heeft een zoekfunctie dan voor zijn. Ik deel gewoon mijn ervaringen.​

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."