Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"geen benzo ervaring verder .. er zat 24 uur tussen redose"
"3cmc is denk ik 20% van je 3mmc je voelt t wel maar heel erg op de achtergrond geen cravings gehad heel raar echt 0! 3mmc heb ik altijd dagen lang cravings 3cmc is een hele flauwe high het voelt niet goed genoeg er mist dan wat ( de euforie en stimulatie van 3mmc ) heb wel 10 gram op 1 avond maar ik kreeg maar het effect is het niet mijn hele neus is kapot en die buikpijn is een hel ik geef me geld liever uit aan 3x zo duurdere 3mmc"
"bij mij werkte het eerst 1 a 2 uur bij snuiven is gebruikelijk vgm maar nu werkt het 5 a 10 minuten????"
"KetamineKrazy zei: ik gebruik het nu elk weekend, ik vind het echt top spul maar het is hardstikke en hardstikke slecht voor je, ik merk ook dat ik nu dat ik me heel bangig voel ofzo en heel depressief, maar toch blijf ikt elk weekend kopen ik weet ook niet waarom het voelt gewoon zo goed en ja ben er ook niet trots op hoor echt niet. Klik om te vergroten... hoe hou je het doordeweeks vol??"
"A PIHP"
"bromazolam⦠zo fijn 2 gedaan in het weekend( 2,5 mg pp ) en kan nog steeds niet slapen heel onrustig kies t zelfs boven snuiven het geeft zo fijn gevoel dit kan je geen medicatie noemen ik vind zelfs euphorischer dan 3mmc waar ik zoveel van hou(de) socializen ging zo makkelijk alles was oke en alles was een vibe maar heeeel erg verslavend na 2 pilletjes gevaarlijk dit!!"
"Vchip zei: Pyrazolam zorgt voornamelijk voor een lichamelijke sedatie. je lichaam voelt heel ontspannen aan, maar geestelijk doet het niet veel met je. Dit is meer een middel dat thuis hoort in de medische wereld ofzo, maar niet om je lekker te voelen. hoop hetzelfde te kunnen bereiken met "progressive muscle relaxation" en zelfmassage. Op youtube vind je guides voor dit. Heb de youtube guides geconvert naar mp3;s en op zo'n usb stick gezet. Dit steek ik in een goedkope action speaker en die speel ik snachts heel langzaam voor mijzelf af en dan volg ik zo de instructies af.... heb het nog niet gedaan, maar dit ga ik wel doen voortaan. pyrazolam is een hele lichamelijke benzo. Bromazolam vond ik persoonlijk wel erg, heel erg lekker. Maar heb eerst 3mg gebruikt en later 9mg. Zonder enige benzo tolerantie. Ben dagenlang gevoeld alsof ik in disneyland leefde. Dit was echt mijn lekkerste benzo ervaring ever. Flubromazopam vond ik ook erg lekker, maar is moeilijk/niet te verkrijgen. Alternatief flubromazoLam heb ik niet gebruikt. Keerzijde van dit verhaal is dat ik letterlijk 4dagen lang wakker ben geweest toen ik geen bromazolam had gebruikt. op dag vijf heb ik een micro-slaap gehad. Hierbij ben ik iet van 20 minuten even heel heftig gaan dromen. Op dag zes gebeurde hetzelfde. Ben benieuwd of ik vanavond kan slapen.... Slaap is erg belangrijk. Denk maar niet dat het mij nu nog lukt om productief te zijn. Ik dwaal snel af in gedachten. Voel me mentaal randpsychotisch. Ben ontzettend blij dat er microslaap plaatsvind. Het beste wat ik kan doen is mij zoveel mogelijk afsluiten van prikkels, en met geluidsremmende oordoppen in in een donkere kamer liggen. Maar ik ben verslaafd aan muziek en internet en films ... muwhahaha My name is Johnny knoxville and welcome to jackass Klik om te vergroten... kunt u uitleggen met dat disneyland gevoel?"
"heel dromerig wereld was roze .. wel heel sederend en hele kutte ontwenningsverschijnselen ( een te fijne drug ) love it maar ik maak er geen gewoonte van ik heb nog nooit zo geschrokken hoe je na 2 pilletjes dit kan krijgen"