Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb laatst voor t eerst speed genomen en dat is, buiten de soms zeurderige hoofdpijn, heel goed bevallen. Wat mij als eerste opviel is dat mijn doorgaans, zeg maar altijd, hoge ademhaling binnen een kwartier na inname plaats maakte voor een gelukzalige, diepe buikademhaling. En deze buikademhaling hield in totaal zelfs ruim 20 uur stand. Ik heb dezelfde ervaring met xtc (maar dan minder lang) en ik vraag mij af, is er een medicijn of natuurlijk middel wat diezelfde diepe buikademhaling kan bewerkstelligen. Te vaak xtc en/of speed wordt overal afgeraden dus daarom mijn dringende vraag. Groet"
"Blauwe aap, ik heb al honderd miljoen oefeningen gedaan maar niets werkt behalve drugs"
"Blauwe aap, de ademhaling is uiteraard 'slechts' een hele fijne bijwerking en ik geniet volop van alle andere aspecten. Inner search, ik zal Wim Hof eens gaan bestuderen. Alkaloid, Tramadol heb ik al eens gehad maar bij lange na niet te vergelijken met speed."
"Inner search, heel veel dank voor de tip. Na een oefening voel ik mij al beter..."
"Wat mij betreft een hele goede spierontspanner en rustgevend. Ik heb al ruim 20 jaar chronische nekklachten en sinds een aantal jaar vele gewrichtsklachten en een roze pilletje erin en ik voel me urenlang weer een beetje mens."
"Mijn pijnklachten en onrust worden enorm verminderd dankzij dit wondermiddel"
"Het is heel zuiver spul. Ik doe verder niet veel bijzonders."
"Hallo allemaal, ik ben een ervaren speedgebruiker sinds een jaar of twee. In tegenstelling tot wat velen berichten wordt bij mij de werking nooit minder. Ik ben sinds kort gediagnosticeerd met een lichte vorm van neuropathie en de klachten begonnen bij mijn voeten en sinds een halfjaar ook bij mijn handen ( vooral vingertoppen). Ik heb normaal gesproken al vreemde sensaties bij het typen of scrollen op mijn iphone maar de laatste tijd zijn die gevoelens tijdens een speedsessie behoorl heftig. de sensaties bestaan uit extreem zweten, heel warme vingertoppen, tintelingen maar ook een soort van doof gevoel (alsof de vingertoppen wat ten zijn. Soms ervaa ik zelfs fysieke pijn in een vinger die het scherm aanraakt. ik gebruik uiteraard vaak een stylo bij het typen maar dat levert ook steeds minder vaak verlichting op. Heeft iemand hier ervaring mee? Met of zonder gediagnosticeerde neuropathie? Met vriendelijke groet, Roosje"
"Ik en mijn partner hebben ongeveer een jaar geleden speed ontdekt en hoewel hier vaak gewaarschuwd wordt voor het minder worden van het effect, merk ik daar zelf niets van. Hoewel we bijna een keer per week, soms om de week gebruiken. Ik wordt er nog net zo kalm en gel van als een jaar geleden. Mijn ademhaling zit bijna standaard hoog maar zo gauw ik speed gebruik heb ik een zalige diepe buikademhaling en voel ik mij urenlang (soms wel tien uur) heel fijn.. Herkent iemand dit?"
"Oraal! Hoeveel dan?"