#1
Spulletje is ook onderweg. 😎
@papahet
Wat is uw lichaamsgewicht? Ik zie je namelijk advies geven aan iemand om meteen maar een bommetje van 250mg te nemen, ook al weet je niks van desbestreffende persoon zijn lichaamsgewicht...
Er is zo weinig bekend over 3mmc, en op veel fora raden ze aan om de verhouding van mdma aan te houden
( 1-1,5mg /kg lichaamsgewicht ).
Ook al lijkt dit u aan de kleine kant, voor anderen kan 250mg gewoon veel te hard zijn. Ik weet dat je de beste bedoelingen hebt maar 3mmc is
- Link spul
- Verslavingsgevoelig
My2cents
Ik wil het er best afgooien of vervangen door wat ik eigenlijk bedoel: ik heb van alles al geprobeerd en afgaande op mijn gewicht zou ik 125 mg max moeten gebruiken. Maar als ik dat doe ga ik net niet spacen. En ga je na 2 uur bijpakken. En als ik 250 mg pak is het ineens goed, heerlijke afterglow en je kunt er weer een maand tegen. Maar ik ben fit en weet waar ik mee bezig ben. Wil mensen niet op verkeerde gedachten brengen. En iedereen reageert anders. Ik ga op 100 mg 4 fma harder en langer dan op 250 mg 3 mmc.@papahet
Wat is uw lichaamsgewicht? Ik zie je namelijk advies geven aan iemand om meteen maar een bommetje van 250mg te nemen, ook al weet je niks van desbestreffende persoon zijn lichaamsgewicht...
Er is zo weinig bekend over 3mmc, en op veel fora raden ze aan om de verhouding van mdma aan te houden
( 1-1,5mg /kg lichaamsgewicht ).
Ook al lijkt dit u aan de kleine kant, voor anderen kan 250mg gewoon veel te hard zijn. Ik weet dat je de beste bedoelingen hebt maar 3mmc is
- Link spul
- Verslavingsgevoelig
My2cents.
Was niet aanvallend bedoeld. Misschien miste ik een paar smiley's...😅Ik wil het er best afgooien of vervangen door wat ik eigenlijk bedoel: ik heb van alles al geprobeerd en afgaande op mijn gewicht zou ik 125 mg max moeten gebruiken. Maar als ik dat doe ga ik net niet spacen. En ga je na 2 uur bijpakken. En als ik 250 mg pak is het ineens goed, heerlijke afterglow en je kunt er weer een maand tegen. Maar ik ben fit en weet waar ik mee bezig ben. Wil mensen niet op verkeerde gedachten brengen. En iedereen reageert anders. Ik ga op 100 mg 4 fma harder en langer dan op 250 mg 3 mmc.
Zo interpreteer ik het ook echt niet hoor. En wil al helemaal niet iemands eerste ervaring verpesten... Ik ga bijna op alles met een halve dosering. XTC, Coke, 4 fma. 3 mmc verbaasd me hier dan ook in, en dat ik er zo goed op slaap en dat is ook voor iedereen weer anders. Kzal kijken of ik mijn bericht kan uitbreiden met een waarschuwing.Was niet aanvallend bedoeld. Misschien miste ik een paar smiley's...😅
En ik snap uw gedachtengang, alleen is 250mg voor de beginnende mensen net teveel / niet het goede advies. 😊
Zeuren? Omdat ik zeg dat 250mg als eerste dosis adviseren niet het beste advies is?Wat loop je nou te zeuren? Het feit dat jij geen controle er over hebt betekend niet dat dit voor iedereen zo is. 3-MMC is gewoon fijn spul maar je moet wel wat ruggengraat hebben inderdaad. Je kan er makkelijk dagen lang op doorgaan.
Ik heb het niet tegen jou maar tegen TS.Zeuren? Omdat ik zeg dat 250mg als eerste dosis adviseren niet het beste advies is?
In hele kleine dosissen is het dat ook niet.Sorry maar, ondanks het zware beeld van verdoofd, en de negatieve verhalen hier op DF was ik ook heel huiverig voor 3mmc.
nu ik het in hele kleine doseringen genomen heb, denk ik dat het spulletje lang niet zo verslavend is als de gebruiker het verslavend maakt.
De craving vindt ik persoonlijk reuze meevallen, niet veel verschillen van C cravings.
Ja, ligt per persoon wel anders. Ik heb geen moeite met stims in huis maar bijv wel verdovende middelenIn hele kleine dosissen is het dat ook niet.
Het ding ermee is...
- Heb je het liggen is het moeilijk vanaf blijven
- Heb je het niet liggen mis je het niet
Nou sorry hoor maar, het is uitgewerkt en ga zo lekker het bed in zonder de craving om meer te moeten of willen pakken. Afblijven kan zeker wel, want dat verschilt echt per persoon en persoonlijkheid ook in zekere mate.Het ding ermee is...
- Heb je het liggen is het moeilijk vanaf blijven
- Heb je het niet liggen mis je het niet
Heb je het liggen is het moeilijk vanaf blijven
Hier net hetzelfde. Ik ben niet zo goed in drugs bewaren zonder er van te snoepen maar 3-mmc is geen probleem. Nasaal is het ondermaats en oraal is het best wel chill maar niet wauw ofzo (vind ik dan).Dat is niet voor iedereen van toepassing. Ik kan er mooi af blijven.
Probeer eens 3-4 maand alle dagen +-2-3 gram dan kijk je er welIn hele kleine dosissen is het dat ook niet.
Nou sorry hoor maar, het is uitgewerkt en ga zo lekker het bed in zonder de craving om meer te moeten of willen pakken. Afblijven kan zeker wel, want dat verschilt echt per persoon en persoonlijkheid ook in zekere mate.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."