Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc: Niet doen!

3mmc: Niet doen!

153 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
F
Freddie.FLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spulletje is ook onderweg. 😎
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij de goedkoopste drug als je het uitzet in uren plezier gedeeld door aanschaf prijs:wink: ik vind m gevaarlijk fijn maar gebruik het alleen als ik weet dat ik een hele dag voor mezelf heb. Als je m snuift na je eerste bak koffie smorgens ga je een fijne dag hebben. Meestal heb ik aan 50 mg voldoende. Slikken zul je minimaal 100 mg moeten doen. Maar ik vind veel grotere dosissen op internet. Ik zou met 4 fma echt de 2 a 3 maanden regel hanteren.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
@papahet

Wat is uw lichaamsgewicht? Ik zie je namelijk advies geven aan iemand om meteen maar een bommetje van 250mg te nemen, ook al weet je niks van desbestreffende persoon zijn lichaamsgewicht...

Er is zo weinig bekend over 3mmc, en op veel fora raden ze aan om de verhouding van mdma aan te houden
( 1-1,5mg /kg lichaamsgewicht ).

Ook al lijkt dit u aan de kleine kant, voor anderen kan 250mg gewoon veel te hard zijn. Ik weet dat je de beste bedoelingen hebt maar 3mmc is

- Link spul
- Verslavingsgevoelig

My2cents.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
3-MMC heeft toch niet zo’n lange duur? Denk dat pep voordeliger is als je rekening houdt met de lengte van het effect.

Ik ga dit waarschijnlijk voor de honderdste keer herhalen, maar ik snap niet goed waarom zoveel mensen 3-MMC willen snuiven. Het is kut voor je neus, verslavender dan oraal en bovenal ook: minder leuk. Korter en minder serotonine-effect. Ik heb eens 50 mg gesnoven uit nieuwsgierigheid en kreeg een heel laf, kortdurend oppeppend effect. Dan toch liever 100-200 mg oraal, dat geeft een veel meer volledige ervaring. Maar blijkbaar ervaren sommigen dit anders...
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
@papahet

Wat is uw lichaamsgewicht? Ik zie je namelijk advies geven aan iemand om meteen maar een bommetje van 250mg te nemen, ook al weet je niks van desbestreffende persoon zijn lichaamsgewicht...

Er is zo weinig bekend over 3mmc, en op veel fora raden ze aan om de verhouding van mdma aan te houden
( 1-1,5mg /kg lichaamsgewicht ).

Ook al lijkt dit u aan de kleine kant, voor anderen kan 250mg gewoon veel te hard zijn. Ik weet dat je de beste bedoelingen hebt maar 3mmc is

- Link spul
- Verslavingsgevoelig

My2cents
Klik om te vergroten...

CuriousExplorer zei:
@papahet

Wat is uw lichaamsgewicht? Ik zie je namelijk advies geven aan iemand om meteen maar een bommetje van 250mg te nemen, ook al weet je niks van desbestreffende persoon zijn lichaamsgewicht...

Er is zo weinig bekend over 3mmc, en op veel fora raden ze aan om de verhouding van mdma aan te houden
( 1-1,5mg /kg lichaamsgewicht ).

Ook al lijkt dit u aan de kleine kant, voor anderen kan 250mg gewoon veel te hard zijn. Ik weet dat je de beste bedoelingen hebt maar 3mmc is

- Link spul
- Verslavingsgevoelig

My2cents.
Klik om te vergroten...
Ik wil het er best afgooien of vervangen door wat ik eigenlijk bedoel: ik heb van alles al geprobeerd en afgaande op mijn gewicht zou ik 125 mg max moeten gebruiken. Maar als ik dat doe ga ik net niet spacen. En ga je na 2 uur bijpakken. En als ik 250 mg pak is het ineens goed, heerlijke afterglow en je kunt er weer een maand tegen. Maar ik ben fit en weet waar ik mee bezig ben. Wil mensen niet op verkeerde gedachten brengen. En iedereen reageert anders. Ik ga op 100 mg 4 fma harder en langer dan op 250 mg 3 mmc.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
papahet zei:
Ik wil het er best afgooien of vervangen door wat ik eigenlijk bedoel: ik heb van alles al geprobeerd en afgaande op mijn gewicht zou ik 125 mg max moeten gebruiken. Maar als ik dat doe ga ik net niet spacen. En ga je na 2 uur bijpakken. En als ik 250 mg pak is het ineens goed, heerlijke afterglow en je kunt er weer een maand tegen. Maar ik ben fit en weet waar ik mee bezig ben. Wil mensen niet op verkeerde gedachten brengen. En iedereen reageert anders. Ik ga op 100 mg 4 fma harder en langer dan op 250 mg 3 mmc.
Klik om te vergroten...
Was niet aanvallend bedoeld. Misschien miste ik een paar smiley's...😅

En ik snap uw gedachtengang, alleen is 250mg voor de beginnende mensen net teveel / niet het goede advies. 😊
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Was niet aanvallend bedoeld. Misschien miste ik een paar smiley's...😅

En ik snap uw gedachtengang, alleen is 250mg voor de beginnende mensen net teveel / niet het goede advies. 😊
Klik om te vergroten...
Zo interpreteer ik het ook echt niet hoor. En wil al helemaal niet iemands eerste ervaring verpesten... Ik ga bijna op alles met een halve dosering. XTC, Coke, 4 fma. 3 mmc verbaasd me hier dan ook in, en dat ik er zo goed op slaap en dat is ook voor iedereen weer anders. Kzal kijken of ik mijn bericht kan uitbreiden met een waarschuwing.
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat loop je nou te zeuren? Het feit dat jij geen controle er over hebt betekend niet dat dit voor iedereen zo is. 3-MMC is gewoon fijn spul maar je moet wel wat ruggengraat hebben inderdaad. Je kan er makkelijk dagen lang op doorgaan.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Techneut zei:
Wat loop je nou te zeuren? Het feit dat jij geen controle er over hebt betekend niet dat dit voor iedereen zo is. 3-MMC is gewoon fijn spul maar je moet wel wat ruggengraat hebben inderdaad. Je kan er makkelijk dagen lang op doorgaan.
Klik om te vergroten...
Zeuren? Omdat ik zeg dat 250mg als eerste dosis adviseren niet het beste advies is?
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Zeuren? Omdat ik zeg dat 250mg als eerste dosis adviseren niet het beste advies is?
Klik om te vergroten...
Ik heb het niet tegen jou maar tegen TS. :wink:
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sorry maar, ondanks het zware beeld van verdoofd, en de negatieve verhalen hier op DF was ik ook heel huiverig voor 3mmc.
nu ik het in hele kleine doseringen genomen heb, denk ik dat het spulletje lang niet zo verslavend is als de gebruiker het verslavend maakt.
De craving vindt ik persoonlijk reuze meevallen, niet veel verschillen van C cravings.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blyatman zei:
Sorry maar, ondanks het zware beeld van verdoofd, en de negatieve verhalen hier op DF was ik ook heel huiverig voor 3mmc.
nu ik het in hele kleine doseringen genomen heb, denk ik dat het spulletje lang niet zo verslavend is als de gebruiker het verslavend maakt.
De craving vindt ik persoonlijk reuze meevallen, niet veel verschillen van C cravings.
Klik om te vergroten...
In hele kleine dosissen is het dat ook niet.
Het ding ermee is...

- Heb je het liggen is het moeilijk vanaf blijven

- Heb je het niet liggen mis je het niet
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
In hele kleine dosissen is het dat ook niet.
Het ding ermee is...

- Heb je het liggen is het moeilijk vanaf blijven

- Heb je het niet liggen mis je het niet
Klik om te vergroten...
Ja, ligt per persoon wel anders. Ik heb geen moeite met stims in huis maar bijv wel verdovende middelen
S
Shaun12Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Is inderdaad vuil productje heb het zeer moeilijk met 4 mmc kga morge psychiater ervoor
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15

CuriousExplorer zei:
Het ding ermee is...

- Heb je het liggen is het moeilijk vanaf blijven

- Heb je het niet liggen mis je het niet
Klik om te vergroten...
Nou sorry hoor maar, het is uitgewerkt en ga zo lekker het bed in zonder de craving om meer te moeten of willen pakken. Afblijven kan zeker wel, want dat verschilt echt per persoon en persoonlijkheid ook in zekere mate.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Heb je het liggen is het moeilijk vanaf blijven
Klik om te vergroten...

Dat is niet voor iedereen van toepassing. Ik kan er mooi af blijven.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#17
3mmc is lekker
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
🐺PsyTekz zei:
Dat is niet voor iedereen van toepassing. Ik kan er mooi af blijven.
Klik om te vergroten...
Hier net hetzelfde. Ik ben niet zo goed in drugs bewaren zonder er van te snoepen maar 3-mmc is geen probleem. Nasaal is het ondermaats en oraal is het best wel chill maar niet wauw ofzo (vind ik dan).
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goed spul lekker genieten
S
Shaun12Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Blyatman zei:
In hele kleine dosissen is het dat ook niet.

Nou sorry hoor maar, het is uitgewerkt en ga zo lekker het bed in zonder de craving om meer te moeten of willen pakken. Afblijven kan zeker wel, want dat verschilt echt per persoon en persoonlijkheid ook in zekere mate.
Klik om te vergroten...
Probeer eens 3-4 maand alle dagen +-2-3 gram dan kijk je er wel
Anders op

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."