Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is inderdaad vuil productje heb het zeer moeilijk met 4 mmc kga morge psychiater ervoor"
"Blyatman zei: In hele kleine dosissen is het dat ook niet. Nou sorry hoor maar, het is uitgewerkt en ga zo lekker het bed in zonder de craving om meer te moeten of willen pakken. Afblijven kan zeker wel, want dat verschilt echt per persoon en persoonlijkheid ook in zekere mate. Klik om te vergroten... Probeer eens 3-4 maand alle dagen +-2-3 gram dan kijk je er wel Anders op"
"Blyatman zei: Ehm, sorry maar dan zorg je er zelf voor ala je daarna extreem verslaafd bent maar de grootte vraag is: waarom zou ik dat überhaupt willen?? 🤣 Klik om te vergroten... Probleemen thuis situatie enz..."
"Blyatman zei: Een psychiater gaat je hierbij niet helpen, hooguit om uit te zoeken welke onderliggende issues je hebt waarom je gebruik zo hoog is. Een afkick kliniek is hierbij de beste keuze, dat zal je psychiater ook gaan adviseren. Een psychiater is namelijk geen verslavingszorg. Klik om te vergroten... Heb je jammer genoeg gelijk in wat niet mogelijk is voor mij ..."
"De Dunne zei: Waarom niet dan? Klik om te vergroten... Veel te veel werk zijn weken dat ik geen half dagje rust heb werk voor een baas en ben zelfstandig bovenop"
"Blyatman zei: Ik wil je niet tegen de schenen schoppen, maar hoe wil je én je thuissituatie tackelen, en je gebruik en dan jezelf een dikke burn-out in werken? Werk is werk, ja dat is belangrijk maar wat belangrijker is, is om jezelf prioriteiten te geven. Klik om te vergroten... Ben nu al 24 u clean heb wandelingje gedaan met men vriendin koffietje gedronken kga het zo probeere 😊"
"Was inderdaad egt dom Lukte me goed maar men vrienden zijn het beginne gebruike en kon het egt ni laten ..."
"Wat ik wel egt merk ik eet egt wel niet normaal veel heb al 4-5 keer gegeten 🤣"
"CuriousExplorer zei: Snap ik wel hoor. Ik was net als u...Elk weekend. Nu slaag ik er op eigen houtje in om zomaar 2 maanden geen te kunnen gebruiken. Heck, zelfs al mijn drugsgebruik is enorm geminderd. Wat ik kon, kan jij ook. Klik om te vergroten... Knap gedaan man en ben er aan bezig doe men best thanks voor de info"
"Ktril wel wa en ben draaierig maar voor derest gaat het wel paranoia ook wel"