Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik eet nooit tijdens 3mmc"
"CuriousExplorer zei: Heb je toch ook als je samen met vrienden stims deelt? - Wie legt de lijntjes nu klaar? - Wie heeft de stash bij zich? - Doen we eens zot qua lijntje? - Laten we eens 2 snuifbuisjes gebruiken - Kun je geblinddoekt snuiven? - Maak een tekening ipv lijnen. Zo veel anekdotes...🤩🤩🤩 Klik om te vergroten... 1gram lijntje"
"Gewoon wiet of hasj. Kan elke dag a mattie"
"geflipt zei: Bij snuiven heb je gewoon meer het gevoel dat het wel degelijk een stim is. Zin om te praten, hypersociaal, drang om dingen te doen, enz... Ik denk dat daar het gevaar bij sommigen loert, want de meeste stims (en snuiven an sich) zijn nu eenmaal vrij verslavend. Als je het oraal inneemt heb je meer die zweverige, licht-entactogene sensatie. Kortom, het gevaar is dan kleiner naar misbruik toe, en je haalt (veel) meer uit je 3mmc... Ik neem ook bommetjes van 250mg, en dat loopt meestal prima. 2 bommetjes, verspreid over een avond, paar jointjes erbij: heerlijk. Blijft (voor mij althans) heel subtiel, maar daarom niet slecht. Klik om te vergroten... 250mg, daar ga je dan wel lekker goed op"
"geflipt zei: Dat valt reuze mee, ben er niet zo gevoelig aan. Pas als ik erbij blow wordt het leuk. Klik om te vergroten... Lekker bonghitje na de 3mmc is ook altijd lekker"
"Wausie33 zei: Vind de cravings van coke erger. 3mmc is even 2u kut daarna gaat t wel weer vind ik. Als ik 3mmc doe slik ik en snuif ik ertussendoor, dan heb ik helemaal geen last van cravings Klik om te vergroten... Coke voel je niets van.."
"Pater Damiaan zei: Hier enkel 3-FEA en 4-FMA geprobeerd. Ze zijn niet slecht, maar ook niet zo bijzonder, vooral als ik vergelijk met gewone amfetamine of methamfetamine. 3-fea en 4-fma voelen wel iets anders, maar hebben beide gemeen dat ze noch functioneel, noch reacreatief zijn. Beste stim voor ooit is a-PVP, overtreft alles, wel redelijk gevaarlijk, compulsief redoseren gebeurt bijna zonder enig besef. Klik om te vergroten... A pvp klinkt leuk. Wat is het preciss"
"Dirkjan zei: A-PVP is alpha-Pyrrolidinovalerophenone, een stimulant van de Cathinone en Pyrrolidinophenone klasse, en het wordt vaak "Flakka" genoemd. Nogal een berucht middel door de vele negatieve nieuwsberichten, vooral in de Verenigde Staten. Maar dat wordt naar mijn idee nogal opgeblazen en overdreven. Je kunt het roken, snuiven of slikken. Klik om te vergroten... Flakka heb ik wel eens over gehoord ja haha.. aan te raden?"
"Dirkjan zei: Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar wat ik hoor is het een vrij kortdurende stimulant die een zeer sterke neiging to bijnemen heeft. Klik om te vergroten... Precies wat ik zoek dus"
"Met een 25kg tank kun je zo de hele avond spacen en krijg je er gratis hersenschade bij"