Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc: Niet doen!

3mmc: Niet doen!

153 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
F
Freddie.FLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik blijf hier overal over 3mmc lezen, als je het snuift werkt het verslavender..
Is dat niet altijd zo, bij middeltjes die je hoort te snuiven?
De handeling an sich is toch ook een verslavende handeling?

Of iets met die honden van pavlov, ik ben ff de juiste term kwijt🤓
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shaun12 zei:
Probeer eens 3-4 maand alle dagen +-2-3 gram dan kijk je er wel
Anders op
Klik om te vergroten...
Ehm, sorry maar dan zorg je er zelf voor ala je daarna extreem verslaafd bent maar de grootte vraag is: waarom zou ik dat überhaupt willen?? 🤣
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shaun12 zei:
Is inderdaad vuil productje heb het zeer moeilijk met 4 mmc kga morge psychiater ervoor
Klik om te vergroten...
Een psychiater gaat je hierbij niet helpen, hooguit om uit te zoeken welke onderliggende issues je hebt waarom je gebruik zo hoog is. Een afkick kliniek is hierbij de beste keuze, dat zal je psychiater ook gaan adviseren. Een psychiater is namelijk geen verslavingszorg.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan me ook niet vinden in alle horror-verhalen rondom 3-MMC. Ik kan het gemakkelijk in huis hebben liggen zonder er behoefte aan te hebben. Heb gewoon het idee dat sommige mensen niet verantwoord met drugs kunnen omgaan en dat dit juist bij 3-MMC aan het licht komt. Als je namelijk ook maar een klein beetje op internet je huiswerk had gedaan voordat je dit middel neemt, had je meteen kunnen lezen dat bij snuiven de cravings enorm zijn, dat het erg pijnlijk is aan de neus en veel minder euforisch dan oraal. Voor mij een reden om het nooit te snuiven. Oraal heb je daar allemaal geen last van. Hooguit dat je niet kan slapen, maar dat heb je met alle uppers.

Dus zeg het in dit topic ook nog maar een keer: wees verstandig en neem het oraal. Dan heb je alle ellende rondom cravings helemaal niet.

Ik vind het zo zonde dat elke keer leuke stofjes verboden worden doordat een groep gebruikers niet goed geïnformeerd eraan begint en dan zichzelf niet in de hand heeft. Zag je met 4-FA ook. Terwijl ik 4-FA juist zo heerlijk vond omdat het wat milder en minder waus aanvoelde dan MDMA. Maar vervolgens gaan mensen toch dat randje opzoeken, veel te veel gebruiken om “hard te gaan”, krijgen daardoor hartklachten en hersenproblemen, et voila, stofje illegaal.

Zelfde gebeurt nu met 3-MMC. Het is gewoon een stofje dat je moet waarderen om zijn subtiliteit. Als je “hard wil gaan” kan je beter speed of MDMA nemen.
F
Freddie.FLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zinnentuimel zei:
Heb gewoon het idee dat sommige mensen niet verantwoord met drugs kunnen omgaan en dat dit juist bij 3-MMC aan het licht komt.
Klik om te vergroten...
Preach 🙌
S
Shaun12Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Ehm, sorry maar dan zorg je er zelf voor ala je daarna extreem verslaafd bent maar de grootte vraag is: waarom zou ik dat überhaupt willen?? 🤣
Klik om te vergroten...
Probleemen thuis situatie enz...
S
Shaun12Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Een psychiater gaat je hierbij niet helpen, hooguit om uit te zoeken welke onderliggende issues je hebt waarom je gebruik zo hoog is. Een afkick kliniek is hierbij de beste keuze, dat zal je psychiater ook gaan adviseren. Een psychiater is namelijk geen verslavingszorg.
Klik om te vergroten...
Heb je jammer genoeg gelijk in wat niet mogelijk is voor mij ...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
FreddieFissa zei:
Ik blijf hier overal over 3mmc lezen, als je het snuift werkt het verslavender..
Is dat niet altijd zo, bij middeltjes die je hoort te snuiven?
De handeling an sich is toch ook een verslavende handeling?

Of iets met die honden van pavlov, ik ben ff de juiste term kwijt🤓
Klik om te vergroten...

Ja, snuiven is vaak verslavender. Maar bij sommige stoffen is snuiven nog wel prettig en geeft het het beste effect (ben zelf geen echte snuiver en prefereer oraal, maar met coke bijvoorbeeld doen ik het wel). Bij 3-MMC snap ik alleen echt de meerwaarde van snuiven niet. Er zijn alleen maar nadelen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shaun12 zei:
Heb je jammer genoeg gelijk in wat niet mogelijk is voor mij ...
Klik om te vergroten...
Waarom niet dan?
S
Shaun12Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Waarom niet dan?
Klik om te vergroten...
Veel te veel werk zijn weken dat ik geen half dagje rust heb werk voor een baas en ben zelfstandig bovenop
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Laramonjour zei:
Oh ja dan moet ik ook kokken lol zelfs met tandenpoetsen gebeurt het soms
Klik om te vergroten...
Je tong poetsen... 😯😯 dat is echt erg
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Je tong poetsen... 😯😯 dat is echt erg
Klik om te vergroten...
Ja!!! Heb zelfs 1x een heel klein beetje overgegeven daardoor, ik kan echt niks hebben 🤣
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Laramonjour zei:
Oh ja dan moet ik ook kokken lol zelfs met tandenpoetsen gebeurt het soms
Klik om te vergroten...
Fruitsnoepje in je mond terwijl je snuift.

Bedank me later. 🤪
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Hmmm deze is slim.

Ik denk dat ik een boek ga schrijven met "Opa's tips bij het gebruiken van druks"
Klik om te vergroten...
Waarom word ik opa genoemd?🤔
Ben jonger dan u 😜
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Fruitsnoepje in je mond terwijl je snuift.

Bedank me later. 🤪
Klik om te vergroten...
Ik durf het niet meer 🤧
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Fruitsnoepje in je mond terwijl je snuift.

Bedank me later. 🤪
Klik om te vergroten...
Hmmm deze is slim.

Ik denk dat ik een boek ga schrijven met "Opa's tips bij het gebruiken van druks"
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Laramonjour zei:
Ik durf het niet meer 🤧
Klik om te vergroten...
Nochtans een pro tip van een ervaren ex 3mmc gebruiker. Had dit ook.


* Voordeel bij 3mmc is dat je dit enkel de eerste lijntjes hebt, erna niet meer.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar ik waardeee het compliment 😄
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Beter zeik in je mond dan een gram 3mmc in je kont
Klik om te vergroten...
Wat zijn jullie heerlijk bezig
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Waarom word ik opa genoemd?🤔
Ben jonger dan u 😜
Klik om te vergroten...
Ik refereer naar mezelf

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."