Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc: Niet doen!

3mmc: Niet doen!

153 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
C
CervenezvireLid
01-01-2024, 00:00
#1
PsyTekz zei:
Speed heeft een maximale zuiverheid van 73% just saying. Alles erboven is dealerpraat.
Klik om te vergroten...
Klopt idd je hebt helemaal gelijk sorry typte 80 moest 70 zijn. Om exact te zijn de keren dat we hebben laten testen zat het tussen de 60 en 70 procent vaak.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wil hier toch even nog kort op reageren @2025. Zuivere 3FA is goed potentieel, driving, en drained je stuk minder hard de dagen erna tov normale speed. Wellicht heeft dit te maken met minder impact op de serotonine levels. De X% zuiverheid van pep/speed discussie is ook achterhaald, je hoeft er maar 'iets' anders bij te gooien, veel mensen zullen niet eens merken, laat staan of je speed 70 if 67% 'zuiver' is. RC's zijn naar mijn ervaring meestal onversneden dan weet je iig waar je aan toe bent.

En 3mmc is idd doorsnuiven tot je sero leeg is, net als ouderwets pillen. Daar is een duidelijk plateau.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
AzraΓ«l zei:
De kater is gelukkig een pak minder dan bij speed of xtc.
Klik om te vergroten...
Dat maakt het mede ook nog extra verslavend neem ik aan...

Met MDMA ben ik het altijd weer even voor een heel lange tijd afgeleerd om het te doen, puur door die kater.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
3-MMC heeft nog het meest weg van cocaΓ―ne, met een subtiel empathisch/cosy/warm serotoninerandje (muziek kan mooier klinken, je voelt je chill en mild euforisch, etc.).

Oraal genomen duurt het een paar uur, gesnoven zakt het veel eerder weg.
Klik om te vergroten...
Op hoge doseringen 3mmc snuiven is niet te vergelijken met cocaΓ―ne, 3mmc is dan vele malen intenser en erg lekker
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moffel100 zei:
Op hoge doseringen 3mmc snuiven is niet te vergelijken met cocaΓ―ne, 3mmc is dan vele malen intenser en erg lekker
Klik om te vergroten...

Ik vind 3-MMC tot nu toe oraal veel meer tot zijn recht komen dan gesnoven. Meer serotonine-gevoel. Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen het zouden willen snuiven.

Ben het met je eens dat 3-MMC erg lekker kan zijn en op hogere dosissen intenser dan cocaΓ―ne, maar dan alsnog vind ik het effect niet zo super heftig. Maar dat vind ik juist ook wel de charme van dit middel. Helaas is dat waarschijnlijk ook een van de redenen waarom het voor veel mensen zo verslavend werkt.
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb uiteindelijk ook eens voor te testen 2 pilletjes van 150mg 3mmc besteld, hoor er zoveel diverse en heel uiteenlopende ervaringen over. Iets tussen coke en xtc, andere zeggen weer tussen speed en xtc en minder euforisch als 4fa. Ik ben sowieso wel iemand die, als het kan zal slikken en niet snuiven. K is het enige wat ik af en toe snuif, en coke, vroeger (einde v mijn schoolperiode) paar x gedaan, maar vond ik te duur voor wat het was, vind ik serieus overgewaardeerd goedje, ten eerste is voor een stimulant heel kort werkend, een uurtje, als je geluk hebt, max 2u en das ni van wow zalig, nee da gaf geen euforie, warme gloed, empathischer,...ik vind coke eerder een koele drug, vergelijk het meer, met als ik veel te veel cafeΓ―nepillen op heb, daar is niks fijn gevoel bij, ma ge kunt doorgaan en sta opgefokt. Soit ik zal mijn eigen ervaring van 3mmc hier wel eens droppen. Cheerz
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Ik vind 3-MMC tot nu toe oraal veel meer tot zijn recht komen dan gesnoven. Meer serotonine-gevoel. Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen het zouden willen snuiven.

Ben het met je eens dat 3-MMC erg lekker kan zijn en op hogere dosissen intenser dan cocaΓ―ne, maar dan alsnog vind ik het effect niet zo super heftig. Maar dat vind ik juist ook wel de charme van dit middel. Helaas is dat waarschijnlijk ook een van de redenen waarom het voor veel mensen zo verslavend werkt.het
Klik om te vergroten...
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#8
3 mmc is veel op het nieuws. Voor mij is het fantastisch spul, ik slik ineens 250 mg en mag dan 4 uur intens genieten. Dat doe ik eens per maand. Vaker lukt niet ivm mijn sociale situatie, misschien is dat ook wel mijn redding. Ik heb het gesnoven en dan voelt het als 4 dubbele espresso s en lijkt dan op Coke. Niks aan. Gebruik het met verstand. Ik slik vaak om 9 uur en accepteer dat je dan pas 3 uur gaat slapen. Om 1 uur slik ik veel vitamine C en water, om 2 uur nog wat melatonine. Nog ff masturberen en om 3 uur slapen als een Roosje. Kan ik er weer een maand tegen :wink: ik vind het nog weer beter dan 4 fma, daar ga ik als een dolle op maar slapen ho maar.
F
Freddie.FLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn eerste pakketje 3mmc is onderweg. Ik ben erg benieuwd.

Ondanks de berichten hier, ben ik toch geneigd naar het snuiven van dit goedje, maar wel in combinatie met slikken. Dus eigenlijk het snuiven als aanvulling op..

Met name omdat ik een degenerate fuck ben, maar ook omdat ik las dat het meer 'speedy' zou zijn. Dat trekt me.

Ik was vroeger een aardig feestbeest met behoorlijk wat kerven op mijn stok, dus ben aardig wat gewend.

Iemand hier ervaring mee? Ik zou zeggen 150mg slikken, 50mg snuiven.
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met best wat ervaring durf ik te zeggen: niet snuiven. Heb alles al geprobeerd, alleen snuiven, snuiven icm slikken. 2 x slikken van 125 mg. Maar niets komt (voor mij) in de buurt van 1 x 250 mg, echt niets. Verlengen heeft m.i. geen zin. Dan verleng alleen maar het alerte gevoel, de rush komt niet meer terug. Erger nog: bij 2 x 125 mg kom je net niet aan de rush, en gezien het dan sneller uitwerkt moet je na 2 uur al bijslikken. Als je voor langer wil gaan moet je toch voor amphetamine gaan, dat heeft ook een fors grotere halfwaarde tijd met als nadeel: geen nachtrust.

Na een terechte opmerking een bijvoeging: 250 mg kan veel te veel zijn en is per persoon verschillend. Ik ga al stuiteren op 50 mg 4 fma maar heb van 3 mmc gewoon meer nodig. Probeer eerst de gebruikelijke regel van max 1,5 mg / kilo lichaamsgewicht.
F
Freddie.FLid
01-01-2024, 00:00
#11
papahet zei:
Met best wat ervaring durf ik te zeggen: niet snuiven. Heb alles al geprobeerd, alleen snuiven, snuiven icm slikken. 2 x slikken van 125 mg. Maar niets komt (voor mij) in de buurt van 1 x 250 mg, echt niets. Verlengen heeft m.i. geen zin. Dan verleng alleen maar het alerte gevoel, de rush komt niet meer terug. Erger nog: bij 2 x 125 mg kom je net niet aan de rush, en gezien het dan sneller uitwerkt moet je na 2 uur al bijslikken. Als je voor langer wil gaan moet je toch voor amphetamine gaan, dat heeft ook een fors grotere halfwaarde tijd met als nadeel: geen nachtrust.
Klik om te vergroten...
Voor die ene keer dat ik het nog eens wil gebruiken, maakt het missen van de nachtrust eenmalig niet zo heel veel uit.

Ik had de keuze gemaakt voor 3mmc omdat ik graag een nachtje (12h +/-) wil feesten in de slaapkamer met mn vrouw, zoals we dat vroeger deden. We willen beide het liefste speed, maar sinds we verhuist zijn heb ik daar geen dealer meer voor. Daarom dus dit alternatief.

Maar als ik jou zo hoor, lijkt het idd minder geschikt. Zo ben je de tweede al πŸ€“ misschien dan toch iets te voorbarig besteld.

Moet er wel bij zeggen, het euforische zoeken we niet zo zeer. Ik wil zo dicht mogelijk bij pep komen.. Bij gebrek aan beter
F
Freddie.FLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alles wat we willen is 12h lang beregeil zijn. πŸ˜‚

Dat lukt met 3mmc niet, als ik je zo hoor 😁
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oops, ga dan voor 4 fma, veel meer peppie. Eerlijk gezegd krijg ik geen stijve na 250 mg 3 mmc, wel heel geil. En dan stoom ik af in de afterglow, kun je ook heerlijk slapen. Bij 125 mg lukt een stijve nog wel. Sorry voor de details maar voor wat jij wil lijkt 4 fma me beter. Ook een goedkope RC by the way
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nabrandertje: onze smartshop heeft 4 fma en 3 mmc nog liggen. Ik mag geen namen noemen maar als het perse vanavond moet gebeuren zijn er nog opties :wink:
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#15
FreddieFissa zei:
Alles wat we willen is 12h lang beregeil zijn. πŸ˜‚

Dat lukt met 3mmc niet, als ik je zo hoor 😁
Klik om te vergroten...
Haha, zeg ja tegen 4 fma :wink:. Ik heb het ook geprobeerd op 2 cb en truffels, maar behalve de slappe lach was sex vooral erg verwarrend. Niet perse beter ofzo, maar anderen denken daar anders over...
F
Freddie.FLid
01-01-2024, 00:00
#16
papahet zei:
Haha, zeg ja tegen 4 fma :wink:. Ik heb het ook geprobeerd op 2 cb en truffels, maar behalve de slappe lach was sex vooral erg verwarrend. Niet perse beter ofzo, maar anderen denken daar anders over...
Klik om te vergroten...

Klinkt alsof ik een nieuwe bestelling moet plaatsen πŸ€“

Sex op psychedelica, meestal halverwege gaf ik op πŸ˜‚
F
Freddie.FLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spulletje is ook onderweg. 😎
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij de goedkoopste drug als je het uitzet in uren plezier gedeeld door aanschaf prijs:wink: ik vind m gevaarlijk fijn maar gebruik het alleen als ik weet dat ik een hele dag voor mezelf heb. Als je m snuift na je eerste bak koffie smorgens ga je een fijne dag hebben. Meestal heb ik aan 50 mg voldoende. Slikken zul je minimaal 100 mg moeten doen. Maar ik vind veel grotere dosissen op internet. Ik zou met 4 fma echt de 2 a 3 maanden regel hanteren.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
@papahet

Wat is uw lichaamsgewicht? Ik zie je namelijk advies geven aan iemand om meteen maar een bommetje van 250mg te nemen, ook al weet je niks van desbestreffende persoon zijn lichaamsgewicht...

Er is zo weinig bekend over 3mmc, en op veel fora raden ze aan om de verhouding van mdma aan te houden
( 1-1,5mg /kg lichaamsgewicht ).

Ook al lijkt dit u aan de kleine kant, voor anderen kan 250mg gewoon veel te hard zijn. Ik weet dat je de beste bedoelingen hebt maar 3mmc is

- Link spul
- Verslavingsgevoelig

My2cents.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
3-MMC heeft toch niet zo’n lange duur? Denk dat pep voordeliger is als je rekening houdt met de lengte van het effect.

Ik ga dit waarschijnlijk voor de honderdste keer herhalen, maar ik snap niet goed waarom zoveel mensen 3-MMC willen snuiven. Het is kut voor je neus, verslavender dan oraal en bovenal ook: minder leuk. Korter en minder serotonine-effect. Ik heb eens 50 mg gesnoven uit nieuwsgierigheid en kreeg een heel laf, kortdurend oppeppend effect. Dan toch liever 100-200 mg oraal, dat geeft een veel meer volledige ervaring. Maar blijkbaar ervaren sommigen dit anders...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."