Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc: Niet doen!

3mmc: Niet doen!

153 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#1
whitesugar zei:
Druk op mijn borst heb ik niet zo erg volgensmij maar vernauwing heb ik best wel veel last van ja oplaatst steeds koude voeten en handen dus dat is wel ern nadeel. Maar verder zitten er veel voordelen aan 3mmc vind ik.

En ik heb zelf niet heel veel nodig om mij zo te voelen, en dat gevoel blijft bij mij juist best lang aanhouden voor mijn gevoel.
Klik om te vergroten...

Nou dat is fijn, dat opent de weg naar het af toe gebruiken voor jou in ieder geval meer. Die vaatvernauwing shit neemt voor me gevoel ook echt linear evenredig toe in hevigheid als je het binged. En dan wordt het erg onaangenaam of zelfs zorgwekkend (wellicht ook extra als je lichaam al wat ouder is..?)
Ik vind het eigenlijk dus gewoon een te lekker middel waarbij ik geen maat kan houden en ieder tien minuten als ik bijgedropt heb, eigenlijk meteen alweer bezig ben met de volgende..no bueno.

Maar een fijne bijwerking is vaatvernauwing sowieso zeker niet.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#2
sosaa zei:
Vindt dat je veel te snel conclusies trekt, ik zelf heb regelmatig 3mmc gebruikt op vrijdag of zaterdag en dan ga ik zo met vrienden een hele nacht door en geniet er van. Maar nooit zal ik de volgende dag of überhaupt doordeweeks 3mmc gebruiken. Ene persoon heeft ze gebruik beter in de hand dan de andere.
Klik om te vergroten...
Iedereen weet dat 3 MMC je slapeloos maakt, dus ik heb altijd alprazolam in huis, die neem ik tegen t eind vd avond al. En dan een slaappil voor de nacht, of 1,5. Daarom weet ik ook dat ik op tijd mijn kalmeer tablet neem. Alvast rustig wordt en de drang verdwijnt , die speedy stress verdwijnt , en dan een slaappil. En ik slaap ... oke wel rond 2.00 of 3.00 . Maar slaap dan uit . En nergens last van de dag erna. Elke vendor heeft ook benzo dus misschien een idee ?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
djiego zei:
Nou dat is fijn, dat opent de weg naar het af toe gebruiken voor jou in ieder geval meer. Die vaatvernauwing shit neemt voor me gevoel ook echt linear evenredig toe in hevigheid als je het binged. En dan wordt het erg onaangenaam of zelfs zorgwekkend (wellicht ook extra als je lichaam al wat ouder is..?)
Ik vind het eigenlijk dus gewoon een te lekker middel waarbij ik geen maat kan houden en ieder tien minuten als ik bijgedropt heb, eigenlijk meteen alweer bezig ben met de volgende..no bueno.

Maar een fijne bijwerking is vaatvernauwing sowieso zeker niet.
Klik om te vergroten...
De langste binge die ik op 3mmc gehad heb is 14 uur in totaal, daarna voel ik niet veel meer van dit spul en hou ik dus op.

En iedere 10 minuten? Dit vind ik wel snel. Ik kan soms echt wel 2 uren in een roes zitten (bij bommen dan he). En dan pas denken van oow het gevoel word minder misschien moet ik iets bijnemen. Maar ik zal wel 1 van de weinigen zijn die dit heeft.

Moet zeggen dat ik de laatste keer niet veel voelde van 3mmc maar dat komt door te weinig pauzes tussendoor.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helaas gaat het van het najaar waarschijnlijk weer verboden worden. Je zag het al aankomen met al die negatieve artikelen in de kranten. Je ziet een patroon hoe de overheid en de alcoholindustrie en grootpharma dat aanpakt. En dan nog een aanbieder die gewoon folder voor 3mmc in de bus ging doen. Allemaal een beetje te opvallend. Hier het rapportje van het CAM weer.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#5
whitesugar zei:
De langste binge die ik op 3mmc gehad heb is 14 uur in totaal, daarna voel ik niet veel meer van dit spul en hou ik dus op.

En iedere 10 minuten? Dit vind ik wel snel. Ik kan soms echt wel 2 uren in een roes zitten (bij bommen dan he). En dan pas denken van oow het gevoel word minder misschien moet ik iets bijnemen. Maar ik zal wel 1 van de weinigen zijn die dit heeft.

Moet zeggen dat ik de laatste keer niet veel voelde van 3mmc maar dat komt door te weinig pauzes tussendoor.
Klik om te vergroten...
Naja niet dat ik na 10 minuten dan alweer bijneem maar m'n hoofd is alwel weer bezig met neem ik dan nog een volgende, omdat ik weet dat het maar kort gaat duren. zoiets.. waardoor ik eigenlijk helemaal niet meer geniet, en tegen die tijd doet het inderdaad sowieso niet veel meer..

best jammer eigenlijk, wou dat ik van een paar kon genieten en niet naar zo het gaatje werd gezogen.. prettig dat jij dat minder ervaart :)
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
djiego zei:
Naja niet dat ik na 10 minuten dan alweer bijneem maar m'n hoofd is alwel weer bezig met neem ik dan nog een volgende, omdat ik weet dat het maar kort gaat duren. zoiets.. waardoor ik eigenlijk helemaal niet meer geniet, en tegen die tijd doet het inderdaad sowieso niet veel meer..

best jammer eigenlijk, wou dat ik van een paar kon genieten en niet naar zo het gaatje werd gezogen.. prettig dat jij dat minder ervaart :)
Klik om te vergroten...
misschien dat je tussendoor te korte pauzes hebt? het beste is 2 a 3 maand pauze. voor mij is een maand vaak al genoeg dat ligt eraan hoeveel ik genomen heb. maar goed ik hoor dat er meer mensen die 3mmc niet zo heel lang voelen, dus misschien ben ik een geluksvogel :tonguewink:
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#7
whitesugar zei:
misschien dat je tussendoor te korte pauzes hebt? het beste is 2 a 3 maand pauze. voor mij is een maand vaak al genoeg dat ligt eraan hoeveel ik genomen heb. maar goed ik hoor dat er meer mensen die 3mmc niet zo heel lang voelen, dus misschien ben ik een geluksvogel :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Ik denk het ja. Lucky you :)

Nee ik had dat al meteen vanaf de eerste keer dat ik de rush erg kort vond en dat bijnemen dit elke keer maar kort verlengde. Ik vermoed dat mijn (mis)gebruik in het verleden van veel MDMA/MDA hier een rol in speelt, mijn hoofd is erg ingesteld, tolerant zou je ook kunnen zeggen, op lange diepe rushes dus dan is het al snel te kort of te ondiep, waardoor ik snel ontevreden raak en terug wil naar de top. Wat niet wil zeggen dat ik de rush niet lekker vond, zeker bij de tweede ofzo.. Maar ok. Know your limitations zullen we maar zeggen :innocent:
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
misschien dat je tussendoor te korte pauzes hebt? het beste is 2 a 3 maand pauze. voor mij is een maand vaak al genoeg dat ligt eraan hoeveel ik genomen heb. maar goed ik hoor dat er meer mensen die 3mmc niet zo heel lang voelen, dus misschien ben ik een geluksvogel :tonguewink:
Klik om te vergroten...

moet zeggen dat na een behoorlijk lange periode ik weer eens aan 3mmc gezeten heb. En ik voel het nu langer dan bijvoorbeeld de eerste keer. En ook toch zwoeler dan voorheen. 🤪
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
djiego zei:
Ik denk het ja. Lucky you :)

Nee ik had dat al meteen vanaf de eerste keer dat ik de rush erg kort vond en dat bijnemen dit elke keer maar kort verlengde. Ik vermoed dat mijn (mis)gebruik in het verleden van veel MDMA/MDA hier een rol in speelt, mijn hoofd is erg ingesteld, tolerant zou je ook kunnen zeggen, op lange diepe rushes dus dan is het al snel te kort of te ondiep, waardoor ik snel ontevreden raak en terug wil naar de top. Wat niet wil zeggen dat ik de rush niet lekker vond, zeker bij de tweede ofzo.. Maar ok. Know your limitations zullen we maar zeggen :innocent:
Klik om te vergroten...
Ja dat zou ook een oorzaak kunnen zijn, en ik weet niet hoe je het inneemt, oraal?
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
djiego zei:
Ik denk het ja. Lucky you :)

Nee ik had dat al meteen vanaf de eerste keer dat ik de rush erg kort vond en dat bijnemen dit elke keer maar kort verlengde. Ik vermoed dat mijn (mis)gebruik in het verleden van veel MDMA/MDA hier een rol in speelt, mijn hoofd is erg ingesteld, tolerant zou je ook kunnen zeggen, op lange diepe rushes dus dan is het al snel te kort of te ondiep, waardoor ik snel ontevreden raak en terug wil naar de top. Wat niet wil zeggen dat ik de rush niet lekker vond, zeker bij de tweede ofzo.. Maar ok. Know your limitations zullen we maar zeggen :innocent:
Klik om te vergroten...
Herken het ook daarom liever 6apb
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#11
whitesugar zei:
Ja dat zou ook een oorzaak kunnen zijn, en ik weet niet hoe je het inneemt, oraal?
Klik om te vergroten...
ja oraal, snuiven zal het overmatig gebruik alleen maar negatief beïnvloeden verwacht ik dus daar begin ik niet aan met dit middel.. neem jij het ook oraal?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
djiego zei:
ja oraal, snuiven zal het overmatig gebruik alleen maar negatief beïnvloeden verwacht ik dus daar begin ik niet aan met dit middel.. neem jij het ook oraal?
Klik om te vergroten...
ja ook oraal vaak, soms snuiven.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#13
whitesugar zei:
ja ook oraal vaak, soms snuiven.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat als ik het weer eens wil doen moet zorgen dat ik precies afgemeten hoeveelheid in huis heb max 2 pellets ofzo, en dan als dat op is de eventuele craving dan opvang met een puntje keta ofzo.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hoopte vurig op een verbod, zodat je het niet meer online kan bestellen.

Maar zelfs nu het legaal is, heeft het zijn plekje veroverd bij het aanbod van dealers.

Dus zou het echt nog wat uitmaken?

Of onderschat ik de hoeveelheid mensen die begonnen zijn aan 3mmc omdat je er met 1 muisklik aan kan komen?

Link 2 min..interview met exgebruiker omdat het verboden gaat worden.
www.ad.nl

Video

Bekijk de laatste nieuwsvideo's en de leukste video series, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
www.ad.nl www.ad.nl
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#15
Megadude zei:
Helaas gaat het van het najaar waarschijnlijk weer verboden worden. Je zag het al aankomen met al die negatieve artikelen in de kranten. Je ziet een patroon hoe de overheid en de alcoholindustrie en grootpharma dat aanpakt. En dan nog een aanbieder die gewoon folder voor 3mmc in de bus ging doen. Allemaal een beetje te opvallend. Hier het rapportje van het CAM weer.
Klik om te vergroten...
staat een heel artikel weer in AD
Ik vind het zeer goed , en ouders/ opvoeders/ familie etc de gevaren laten zien.
Ik neem t soms , ik ben volwassen en bestel 1 gram . Als mijn dochter bij haar vriendje slaapt.
Maar tegenwoordig rustig aan. Stel de telefoon gaat en ik moet naar moeder of dochter in nood. Maar niet iedereen kan maat houden, kost relaties, geld , vrienden . Maakt veel kapot als je er verslaafd aan raakt
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mrloverdj zei:
Ik hoopte vurig op een verbod, zodat je het niet meer online kan bestellen.

Maar zelfs nu het legaal is, heeft het zijn plekje veroverd bij het aanbod van dealers.

Dus zou het echt nog wat uitmaken?

Of onderschat ik de hoeveelheid mensen die begonnen zijn aan 3mmc omdat je er met 1 muisklik aan kan komen?

Link 2 min..interview met exgebruiker omdat het verboden gaat worden.
www.ad.nl

Video

Bekijk de laatste nieuwsvideo's en de leukste video series, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
www.ad.nl www.ad.nl
Klik om te vergroten...
Ging een verbod echt veel uitmaken? Ze verhuizen de productie naar een ander land en ook dat is opgelost....
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#17
FreddieFissa zei:
Alles wat we willen is 12h lang beregeil zijn. 😂

Dat lukt met 3mmc niet, als ik je zo hoor 😁
Klik om te vergroten...
Haha, zeg ja tegen 4 fma :wink:. Ik heb het ook geprobeerd op 2 cb en truffels, maar behalve de slappe lach was sex vooral erg verwarrend. Niet perse beter ofzo, maar anderen denken daar anders over...
F
Freddie.FLid
01-01-2024, 00:00
#18
papahet zei:
Haha, zeg ja tegen 4 fma :wink:. Ik heb het ook geprobeerd op 2 cb en truffels, maar behalve de slappe lach was sex vooral erg verwarrend. Niet perse beter ofzo, maar anderen denken daar anders over...
Klik om te vergroten...

Klinkt alsof ik een nieuwe bestelling moet plaatsen 🤓

Sex op psychedelica, meestal halverwege gaf ik op 😂
F
Freddie.FLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spulletje is ook onderweg. 😎
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij de goedkoopste drug als je het uitzet in uren plezier gedeeld door aanschaf prijs:wink: ik vind m gevaarlijk fijn maar gebruik het alleen als ik weet dat ik een hele dag voor mezelf heb. Als je m snuift na je eerste bak koffie smorgens ga je een fijne dag hebben. Meestal heb ik aan 50 mg voldoende. Slikken zul je minimaal 100 mg moeten doen. Maar ik vind veel grotere dosissen op internet. Ik zou met 4 fma echt de 2 a 3 maanden regel hanteren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."