#1
Druk op mijn borst heb ik niet zo erg volgensmij maar vernauwing heb ik best wel veel last van ja oplaatst steeds koude voeten en handen dus dat is wel ern nadeel. Maar verder zitten er veel voordelen aan 3mmc vind ik.
En ik heb zelf niet heel veel nodig om mij zo te voelen, en dat gevoel blijft bij mij juist best lang aanhouden voor mijn gevoel.
Nou dat is fijn, dat opent de weg naar het af toe gebruiken voor jou in ieder geval meer. Die vaatvernauwing shit neemt voor me gevoel ook echt linear evenredig toe in hevigheid als je het binged. En dan wordt het erg onaangenaam of zelfs zorgwekkend (wellicht ook extra als je lichaam al wat ouder is..?)
Ik vind het eigenlijk dus gewoon een te lekker middel waarbij ik geen maat kan houden en ieder tien minuten als ik bijgedropt heb, eigenlijk meteen alweer bezig ben met de volgende..no bueno.
Maar een fijne bijwerking is vaatvernauwing sowieso zeker niet.