Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mevrouw Pløp zei: Volgens mij leg ik dat uit in de post die je quote. Je permanente ban op je vorige account heb je gehad wegens aanhoudend spamgedrag. Waar je afgelopen week ook een mooie start mee maakte overigens. Maargoed, je bent nu op de hoogte dat je nooit meer welkom bent hier, dus tot ziens! Klik om te vergroten... En nou gaat hij door onder “happy drugs user” of hoe moet ik dat zien? Als hij een nieuw account aanmaakt met ander e-mail adres weten jullie dat toch niet? Of gaat dat op ip adres zodat jullie hem “in principe” altijd kunnen weren? Just curious.. Ik ben niet “vr gamer” Danny 46 of wie dan ook in zijn naam. Believe me 😂 Zien jullie vermoedelijk ook aan mijn ip."
"annihilation zei: Sta er steeds van te kijken hoe makkelijk mensen pamnetjes enzo pakken. Zit je aan de pep de hele nacht man up en kijk lekker naar je plafond en trek hem gewoon door Klik om te vergroten... Ik ben al een hele tijd zwaar cocaine verslaafd en mijn ervaring leert echt iets anders: beter slapen op benzo’s na uppers dan nachten doortrekken zonder slaap. Slaap is echt het allerbelangrijkste voor het herstel je humeur en eigenlijk alles. Ik ben geen dokter maar wel al jaren ervaringsexpert. Nou juist niet slapen of meerdere nachten doorhalen zonder slaap is veel meer killing voor je lichaam. Heb ook weleens een maat gehad die zei ik durf dat (benzo) niet te nemen met of net na de coke.. Was bang dat dat gevaarlijk was. Zijn goed recht maar hij dronk ondertussen wel een bak bier erbij leeg. Terwijl de coke benzo of speed benzo combi an sich vele malen minder slecht zijn als de coke alcohol combo. Benzo’s zwakken alleen de effecten af. Coke alcohol combo is gewoon 50 x gevaarlijker door de nieuwe stof die zich in het lichaam vormt (cocaethyleen). En dan bedoel ik kans op hartinfarcten hartritmestoornissen herseninfarct enz enz. Kijk risico neem je altijd. Dan moet je niks gebruiken. En raad combigebruik op zich altijd af. Maar liever een benzotje na de upper zonder alcohol dan coke of speed met zwaar veel alcohol. Wat de meeste mensen doen. Je drinkt het dan immers weg als water. Veel verrotter en schadelijker voor je lichaam is mijn ervaring. Daarnaast zie je er met (veel) alcohol en coke samen ook nog is veel slechter uit en ben je de dagen erna zoveel verrotter. Alcohol wordt zo ontiegelijk onderschat door de meesten. En dat heeft natuurlijk met het sociaal geaccepteerde te maken. Maar bij goede coke heb je helemaal geen alcohol nodig. Ik deed het vroeger ook heel veel in de combi nu al hele tijd nagenoeg gestopt met alcohol (zeker tijdens het coke gebruik) en mijn leven is op alle fronten verbeterd. Alleen nu die verdomde coke nog. Veel te lekker! Begin januari afkickkliniek hopelijk gaat dat mijn leven weer een goede richting geven. Het liefst gebruik ik elke dag. En dat doe ik helaas ook heel vaak. Maar het is allemaal korte termijn geluk. Maar ja ik vind het nogmaals zo verdomd lekker."
"Goedenavond Folks, Gisteren voor het eerst 10 pellets van 150 mg 3mmc binnen gekregen. Ik ben heel erg geschrokken van mezelf aangezien ik me echt voor genomen had me aan max 500 600 mg over de hele dag te houden. Zou om 2 uur smiddags beginnen en dan 11 uur stoppen want dag erop werken.🙈 Maaruhhh.... Tja jullie snappen het al wel. Ik heb ze alle 10 op in een tijdsbestek van 14 uur ongeveer. 🤭 Zat ik tegen een overdosis aan kan iemand van jullie mij kan vertellen? Zal toch niet? Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks. Al kunnen pillen er natuurlijk wel anders inhakken en 10 is veel dat weet ik ook. Op jellinek en dergelijke sites staat dat 1,5 x kilo lichaamsgewicht al een hele hoge dosis is in 1 x maar denk dat dat dan ook weer aan de veilige kant ingeschat is. Zijn drugsvoorlichtigingsinstanties en die spelen eerder op safe en kennen toleranties die mensen door andere drugs op hebben gebouwd natuurlijk niet. Ik weet ook niet of die pellets een mindere werking hebben dan bijv. capsules aangezien het echt mijn eerste 3mmc ervaring was. De website mag ik hier natuurlijk niet noemen maar ook daar had ik goed onderzoek naar gedaan en stond goed aangeschreven. Vandaag ontzettend moe (op werk meerdere keren hazenslaapjes) maar verder niet heel veel klachten gelukkig buiten een hardkloppingkje hier en daar tijdens gebruik en wat steekjes in arm lichaam. Maar hoop en ga er vanuit dat dat vooral spieren zijn. Terwijl ik toch niet heb geslapen vannacht en zondag op maandag ook al hele nacht had doorgetrokken op coke. Ik word van die shit gewoon zo teringgeil heerlijk gewoon!! 😍 Dat had ik vroeger met goeie pep ook alleen veel te verrot daarna en nog moeilijker niet kunnen eten en vooral niet slapen tov coke. Crashes duurde ook veel en veel langer. Was zo verrot telkens dus mee gestopt. Dus ben eigenlijk het lekkere geile rush gevoel van pep gaan zoeken in goede coke. En kan je vertellen dat is gelukt alleen is dit weer veel duurder en je moet maar bij blijven pakken wat natuurlijk ook de neus niet ten goede komt helaas. Nogmaals schaam mezelf er heel erg voor (van wtf heb ik gisteren toch weg zitten snoepen 😧) maar op het moment van bijpakken denk je alleen weer aan het pretgevoel en die rush en veel te weinig aan je gezondheid of dat er iets kan gebeuren als je de volgende pil er weer in mikt. Met ecstasy heb ik dit nooit op festivals en weet ik ook altijd maat te houden. 10 pillen kom ik nog niet half bij in de buurt dan. Dus kan iemand mij verklaren waarom ik wel 10 van deze pillen pakken kon? Ik weet overigens wel waar het aan ligt: wil continue dat lekkere en geile gevoel terug. Soort van craving naar neuken met je vriendin of als zij er niet is het web of diverse pornokanalen. Met 10 goede ecstasy 150 mg haal je het ziekenhuis volgens mij niet eens. Al zal het redelijk lange tijdstek van 14 uur ook een rol hebben gespeeld: ik ben toch heel benieuwd naar jullie ervaringen of dat iemand ook al een keer flink doorgetrokken is op 3mmc capsules of pellets.?!? Had mezelf ook goed ingelezen hier en hoorde van de meeste mensen op de forums dat 3mmc niet zo verslavend is in craving als bij pillen of capsules. Maar ik vond het toch best een lekker goedje. Niet echt de extreme geilheid en rush die ik doorgaans van de coke heb die ik gebruik. Met coke zit dat nog dieper vind ik mentaal. De coke is tussen de 83% en 87% sterk (meerdere keren laten testen) dus gewoon echt goed spul. Zo ben ik door de jaren heen ook gaan leren waarderen wat goede coke is dus laatste jaren altijd bij dezelfde dealer en altijd tevreden doorgaans. Dus geen onzin met 3 voor 50 bijv want dan weet je dat er bij voorbaat al bijna een halve gram versnijdingsmiddel en andere rotzooi tussen zit. Drugs is natuurlijk altijd slecht maar kan uit ervaring vertellen dat zuivere coke veel en veel minder bijwerkingen heeft en verrot voor lichaam dan die versneden varianten. Maar het is nondeju wel een duur en verslavend goedje. Laatste tijd weer helemaal uit de hand gelopen periode met uitschieters van 5 tot 7 gram per week. Ga maar uitrekenen. Mijn spaarrrekening kan de maandelijkse uitgaven niet meer bijbenen. Met andere woorden: beetje op zoek naar een goedkoper en net zo leuk alternatief om die heerlijke rushes (en sorry ook op zoek naar die heerlijke onderdompelde geilheid die ik er steeds van krijg ) te blijven voelen. En dat hoopte ik na research dus in 3mmc te vinden aangezien daar veel over een “lichte mdma met vooral coke effecten’ werd gesproken. Na gisteren denk ik: tja het is lekker maar de echte rush van goede coke evenaart het niet helemaal voor mij. Al vond ik het nogmaals wel lekker. Dus twijfel ook heel erg de voordelen af: van die heerlijke maar dure coke en de toch wel (maar niet zo lekkere) 3 mmc. Jullie nog tips mbt tot de hele lekkere geile rush van coke? Een ander goedje miss wat dat ook heeft maar dan niet de nadelen? Haha ik blijf maar wensen en hopen maar je moet ook realistisch zijn: het 1 staat gewoon in verbinding met het ander. Lekkere stofjes even heel veel in de bovenkamer; lekkere stofjes extreem weinig daarna. 🙈 Hebben jullie nog tips voor gebruik en kunnen jullie mij al zeggen of die kater na zo’n 1500 mg aan pillengebruik 3mmc zeker nog gaat komen of dat dit gewoon een heel chill down drugs is als het aankomt op de crashes die volgen op dopamine en serotonine en alles tekort. Dit was een hele lap tekst (sorry daarvoor)!! Maar hopelijk leest het lekker weg en kunnen jullie mij nog mooie tips geven. Dat zou meer dan gewaardeerd worden. Ik ben overigens nieuw hier. Alvast bedankt voor alle reacties en voor nu nog een prettige avond allemaal!! Gr"
"Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks CuriousExplorer zei: Geloof jij echt alles? Er is NIEMAND die 5-10gram 3mmc snuift op een dag. Zelfs 1,5gram is gewoon veel en veel teveel. Iets meer research i.p.v. labrat spelen met uw lichaam. Klik om te vergroten... nee zeker niet maar ken mensen die 5 gram coke per dag weg werken en die staan ook nog steeds overeind. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. En tuurlijk er zijn altijd en overal opscheppers. Ik schrik ook van mun eigen verhaal zo ben ik met pillen varianten doorgaans echt niet. Maar nogmaals wou dat heerlijke en geile gevoel telkens weer voelen en absoluut niet snuiven na die verhalen overal. Vandaar ook de onderwerpregel 3mmc craving pellets. Benieuwd of er meer mensen met dezelfde ervaringen zijn."
"Krinus zei: Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks nee zeker niet maar ken mensen die 5 gram coke per dag weg werken en die staan ook nog steeds overeind. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. En tuurlijk er zijn altijd en overal opscheppers. Ik schrik ook van mun eigen verhaal zo ben ik met pillen varianten doorgaans echt niet. Maar nogmaals wou dat heerlijke en geile gevoel telkens weer voelen en absoluut niet snuiven na die verhalen overal. Vandaar ook de onderwerpregel 3mmc craving pellets. Benieuwd of er meer mensen net dezelfde ervaringen zijn. Klik om te vergroten... Purplext zei: Ook een soortgelijke stunt uitgehaald vorige week. Nu na 4 dagen iets aan de beterende hand. Vooral moe en brainzapperig hoofd. Slapen, gezond eten, sporten en tijdje niks gebruiken en dan komt het vast wel weer goed. En dat spul niet meer in huis halen! Ik houd me normaal wel aan spelregels met dit soort stoffen, maar cravings als een gek met 3-m... Klik om te vergroten... Oké thanks had jij er bij gedronken of andere drugs nog? Ik alleen water en taxi dus dat zal ook wel goed hebben gedaan. Met bijv 15 bier erbij en dan 10 pillen had ik zomaar om kunnen vallen. Als ik daar over nadenk begint het wel weer te kriebelen. Wil zeker nog niet dood. Maar achteraf is mooi wonen!! Was het maar zo makkelijk. Kijk naar alcohol bijv: daardoor krijg je ook dat FTW gevoel. En van eigenlijk alle harddrugs. Zou soms willen dat ik wat meer grenzen kende en deze ook wat meer zou stellen."
"Krinus zei: Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks nee zeker niet maar ken mensen die 5 gram coke per dag weg werken en die staan ook nog steeds overeind. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. En tuurlijk er zijn altijd en overal opscheppers. Ik schrik ook van mun eigen verhaal zo ben ik met pillen varianten doorgaans echt niet. Maar nogmaals wou dat heerlijke en geile gevoel telkens weer voelen en absoluut niet snuiven na die verhalen overal. Vandaar ook de onderwerpregel 3mmc craving pellets. Benieuwd of er meer mensen net dezelfde ervaringen zijn. Klik om te vergroten... Krinus zei: Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks nee zeker niet maar ken mensen die 5 gram coke per dag weg werken en die staan ook nog steeds overeind. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. En tuurlijk er zijn altijd en overal opscheppers. Ik schrik ook van mun eigen verhaal zo ben ik met pillen varianten doorgaans echt niet. Maar nogmaals wou dat heerlijke en geile gevoel telkens weer voelen en absoluut niet snuiven na die verhalen overal. Vandaar ook de onderwerpregel 3mmc craving pellets. Benieuwd of er meer mensen net dezelfde ervaringen zijn. Klik om te vergroten... dat mijn coke gebruik van de laatste jaren voor de tolerantie heeft gezorgd. Gebruik sweekend ook gemiddeld 2 (soms 3 gram) per dag tot 1,5 tot 2 dagen dan. Geluk bij een ongeluk dus miss wel nu. Heb eigenlijk tot nog toe bijna verder geen klachten en daar sta ik al van te kijken. Maar heb ook nog 1 mg etizolam op vanochtend. Nondeju dat spul werkt echt als een tierelier zeg. Voel me er beter op dan diazepam. Ik ga er mijn best voor doen."
"Purplext zei: Ik had er wel bij alcohol bij, maar 1 consumptie, drank smaakte niet meer na inslaan. Verder wiet bij gerookt en etizolam genomen om te slapen. Ik had de pellets en daarnaast gesnoven 🙄 Ik was al moe vanwege nieuwjaar met 3-m en ketamine, dus dit was een genadeklap (3 gram 3-m in 4 dagen...) Ik moet altijd overdrijven voordat ik er genoeg van heb. Mentale kater valt me heel erg mee, hoop voor jou ook. Denk dat je nog wel deels onder invloed bent nu. Bij mij kwam de klap pas na een dag stoppen. Klik om te vergroten... Wij hebben raakvlakken mbt tot je grenzen en overdrijven hoor ik al wel!! 🙈 mentale valt mee? Das mooi om te horen man. Denk dat dat komt omdat het weinig inspeelt op serotonine die 3mmc. Dopamine en norandrealine worden ook veel makkelijker weer aangevuld in je bovenkamer. Coke doet ook bijna niks met serotonine gelukkig. En die overheerlijke geilheid waar ik me dan in onderdompel komt 100% door een overkill aan dopamine. Dopamine to the next level up is goud!!! 😍"
"Natozlato zei: Als die van de brug springen, doe jij het dan ook? Het forum staat vol met verhalen van mensen die er geen maat mee weten te houden. En sjezus wat een lap tekst zeg 😂 dit is nuchter geschreven? Klik om te vergroten... Hahahaha ja dit is echt nuchter geschreven. Denk niet dat de etizolam zo lang doorwerkt (vanochtend om 7 uur gepakt de laatste pellet 150 mg 5 uur snachts ofzo) maar het werkt wel goed haha. Heb echt bijna geen klachten en daar sta ik tot nog toe van te kijken met deze hoeveelheid. Wel zwaar oververmoeid maar ga zo vroeg naar bed dat doet altijd wonderen. Maar mijn ervaring met benzo’s is dat het heel goed helpt net na gebruik maar dat dit de kater uitstelt met een dag of 2 dagen dus zal mezelf morgen wel goed depri en kut voelen denk. 😣 Ennuh... je opmerking over die coke slaat nergens op met die brug. Ik zeg alleen dat ik dat constateer om me heen. En ben zelf ook niet altijd een lieverdje geweest maar niet in die mate. Vaak dikke ongezonde mensen (veel roken en vet freten).. Die hebben ook veel nodig zou je zeggen. Ze zeggen nergens last van te hebben dag erna. Tja je hebt altijd baas boven baas. Al vraag ik af hoe je dit op kunt pakken. Ik zou er niet trots op zijn. Maar feit is wel dat ze nog steeds overeind staan."
"Rivalrie zei: Tering.... 800 tot 1200 euro per maand alleen al aan coke. Ben wel nieuwsgierig hoe jij dit betaald.... Klik om te vergroten... 3 gram max is xxx euro per weekend (betaal reken maar uit per gram). Mag dit niet noemen begrijp ik. Dus xxx bij mij. Ik heb voor en tussen kerst en oud en nieuw enzo idd xxxx euro in 2,5 week opgemaakt en daar doelde ik in mijn verbaal op. Vind ik ook veel te veel. Ik gebruikte dan ook overdag om dag nachtritme niet in de war te schoppen. Scheelt heel veel in katers als je snachts gewoon slaapt. Probleem is wel dat ik me de dag erop na coke weer goed voelde wat ging halen om die lekkere geile rush weer te kunnen voelen. Heb overigens wel een prima baan ook. En nieuwsgierig mag je zijn als ik niet wil antwoorden dan ziede dat vanzelf wel whahaha"
"CuriousExplorer zei: 3mmc is iets heel anders dan coke. Ik herhaal : NIEMAND heeft ook 5-10 gram van dat spul gesnoven op een dag. Lichamelijk ook waarschijnlijk niet eens mogelijk gezien de vasoconstrictie. En geloof me, ik heb tonnen ervaring met het grote broertje van dit spul (4mmc) Klik om te vergroten... Ja dat klopt dat heb ik nu ook ervaren. Al vind ik het er wel wat van weg hebben in onderdelen. Nee en aangaande dat lichamelijke: denk dat je helemaal gelijk hebt. Kan je lichaam toch gewoon niet aan zoveel. Maar je hebt overdrijvers maar ook gekken en GEKKEN dat bedoelde ik ermee te zeggen. Sommige mensen slaan in het extreme door en uiteindelijk kom je je eigen dan toch wel tegen. Maar dat is zo moeilijk tijdens gebruik denk je FTW zeker als je cravings en verslavingsgevoelig bent voor bepaalde middelen. Thanks voor de info iig en fijne avond!"