#1
Hier net hetzelfde. Ik ben niet zo goed in drugs bewaren zonder er van te snoepen maar 3-mmc is geen probleem. Nasaal is het ondermaats en oraal is het best wel chill maar niet wauw ofzo (vind ik dan).Dat is niet voor iedereen van toepassing. Ik kan er mooi af blijven.