Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc: Niet doen!

3mmc: Niet doen!

153 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
🐺PsyTekz zei:
Dat is niet voor iedereen van toepassing. Ik kan er mooi af blijven.
Klik om te vergroten...
Hier net hetzelfde. Ik ben niet zo goed in drugs bewaren zonder er van te snoepen maar 3-mmc is geen probleem. Nasaal is het ondermaats en oraal is het best wel chill maar niet wauw ofzo (vind ik dan).
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed spul lekker genieten
S
Shaun12Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
In hele kleine dosissen is het dat ook niet.

Nou sorry hoor maar, het is uitgewerkt en ga zo lekker het bed in zonder de craving om meer te moeten of willen pakken. Afblijven kan zeker wel, want dat verschilt echt per persoon en persoonlijkheid ook in zekere mate.
Klik om te vergroten...
Probeer eens 3-4 maand alle dagen +-2-3 gram dan kijk je er wel
Anders op
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Ja, snuiven is vaak verslavender. Maar bij sommige stoffen is snuiven nog wel prettig en geeft het het beste effect (ben zelf geen echte snuiver en prefereer oraal, maar met coke bijvoorbeeld doen ik het wel). Bij 3-MMC snap ik alleen echt de meerwaarde van snuiven niet. Er zijn alleen maar nadelen.
Klik om te vergroten...
Hier ben ik inmiddels ook achter, ga dit spulletje nooit meer snuiven maar enkel nog oraal.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Techneut zei:
Hier ben ik inmiddels ook achter, ga dit spulletje nooit meer snuiven maar enkel nog oraal.
Klik om te vergroten...
Heeft mij ook veel te lang geduurd voor ik dit realiseerde. Oraal weinig drang om bij te pakken, geen last van de neus, lijkt euforischer en haast geen last van hartkloppingen of druk op de borst (bij snuiven had ik hier erg veel last van, heb AVNRT).
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
straatpiraat zei:
Heeft mij ook veel te lang geduurd voor ik dit realiseerde. Oraal weinig drang om bij te pakken, geen last van de neus, lijkt euforischer en haast geen last van hartkloppingen of druk op de borst (bij snuiven had ik hier erg veel last van, heb AVNRT).
Klik om te vergroten...
Als je telkens bommetjes dropt kan ik goed geloven dat je weinig drang hebt om bij te nemen. No offence, maar x aantal keren 300mg droppen of evenveel mg snuiven maakt qua lichamelijke schade geen verschil
( doel op uw hartkloppingen )

It's just an illusion.

Imo.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Als je telkens bommetjes dropt kan ik goed geloven dat je weinig drang hebt om bij te nemen. No offence, maar x aantal keren 300mg droppen of evenveel mg snuiven maakt qua lichamelijke schade geen verschil
( doel op uw hartkloppingen )

It's just an illusion.

Imo.
Klik om te vergroten...
De hartslag is absoluut geen illusie. Ik heb AVNRT, bij snuiven slaat mijn hart gelijk op hol terwijl het bij slikken nauwelijks terug komt.
Qua schade daarentegen zal het wel weinig uit maken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
straatpiraat zei:
De hartslag is absoluut geen illusie. Ik heb AVNRT, bij snuiven slaat mijn hart gelijk op hol terwijl het bij slikken nauwelijks terug komt.
Qua schade daarentegen zal het wel weinig uit maken.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook bij snuiven als het opkomt en tijdens comedown dat die tikker goed tekeer gaat. Binnen 3 maanden es oraal proberen zien wat het dan doet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laramonjour zei:
2x 3mmc gesnoven en moest beide keren overgeven, was zo ranzig 🤮
Klik om te vergroten...
Ik vind er echt precies niets vies aan?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Shaun12 zei:
Probeer eens 3-4 maand alle dagen +-2-3 gram dan kijk je er wel
Anders op
Klik om te vergroten...
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#11
2x 3mmc gesnoven en moest beide keren overgeven, was zo ranzig 🤮
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben je een kneus en heb je last van de neus,
Maar wil je geen stims tussen uw bips,
Lees zeker onze tips.😂
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
🐺PsyTekz zei:
Dan komt een liefhebber wel met een tegenzet zoals 3-mja.
Klik om te vergroten...
3mmyespls
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Laramonjour zei:
Hoor ik vaker, maar zodra het in mijn keel komt begin ik te kokken en komt alles eruit
Klik om te vergroten...
Heb ik met speed....

*Of een grote piemol....



*grapje. 😅
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Ik vind er echt precies niets vies aan?
Klik om te vergroten...
Hoor ik vaker, maar zodra het in mijn keel komt begin ik te kokken en komt alles eruit
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Heb ik met speed....

*Of een grote piemol....



*grapje. 😅
Klik om te vergroten...
Oh ja dan moet ik ook kokken lol zelfs met tandenpoetsen gebeurt het soms
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Laramonjour zei:
Oh ja dan moet ik ook kokken lol zelfs met tandenpoetsen gebeurt het soms
Klik om te vergroten...
Je tong poetsen... 😯😯 dat is echt erg
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Je tong poetsen... 😯😯 dat is echt erg
Klik om te vergroten...
Ja!!! Heb zelfs 1x een heel klein beetje overgegeven daardoor, ik kan echt niks hebben 🤣
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laramonjour zei:
Oh ja dan moet ik ook kokken lol zelfs met tandenpoetsen gebeurt het soms
Klik om te vergroten...
Fruitsnoepje in je mond terwijl je snuift.

Bedank me later. 🤪
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Hmmm deze is slim.

Ik denk dat ik een boek ga schrijven met "Opa's tips bij het gebruiken van druks"
Klik om te vergroten...
Waarom word ik opa genoemd?🤔
Ben jonger dan u 😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."