Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Morgen heb ik een feestje in het dorp. Ik drink dus niet meer en wil me toch een beetje vermaken tussen al die dronkenlappen. Speed/3mmc vind ik wat te heftig dus wil lage dosering 2fa doen. Welke dosis zal ik pakken? Ik heb 4 oxazepam om in te slapen, hoe hoog kan ik gaan met 2fa doseren?"
"De Dunne zei: Volgens deze site werkt het heel kort dus heb je als je het niet te gek maakt en op tijd stopt geen oxa of benzo nodig om te slapen. Zelf geen ervaring mee hoor maar de doseringen staan in de link. 2-FA 2-Fluoroamphetamine (also known as 2-FA) is a novel stimulant substance of the amphetamine class. It is a structural analog of amphetamine and is presumed to possess a similar mechanism of action, promoting the release of dopamine and norepinephrine in the brain. psychonautwiki.org Klik om te vergroten... Optijd stoppen/niet gek gaan vind ik af en toe lastig;p daarom wat noodmiddelen geregeld"
"2f is een beetje 3fa light. Beetje als speed maar meer richting de dexamfeteminekant"
"vader zei: Ik weet uit het verleden dat er voor coke receptjes zijn om hem na het versnijden weer mooi brokkelig c.q. flakey te maken. Wat ik van een bepaalde vendor weet is dat men met een grote zak brokken/ kristallen altijd een restant poeder (kapotte kristallen) overhoud, en dat deze apart verkocht wordt omdat mensen gingen klagen dat de kristallen versneden waren, omdat men het poeder aanzag als versnijdmiddel. Waar ik zelf wel huiverig voor ben, dat nu het eind in zicht is van legale verkoop van 3-MMC (en alle cathinones?) wellicht de (wat meer shady) vendors ook af willen van de veel giftigere 3-Cxx en 4-Cxx varianten, (iig de chloro en para-chloro varianten met 4-CMA achtige neurotoxiteit). En dat dit dan bijgemengen, of zelfs in zijn geheel verkopen als 3M. Dus als je 3M ineens heel sterk waus/ MDMA aanvoelt zou ik hem zeker laten testen, tenzij je Parkinson of Alzheimer niet erg vind. Klik om te vergroten... Ik had laatst 3mmc van een dealer, leek wel of ik xtc op had, niet wat ik gewend was. Dus dit zou wel een verklaring kunnen zijn"
"Gympie zei: kheb een keer ca. 20 mg genomen.. dat ging lekker toen vrij daarop bij genomen.. de weegschaal stond per ongeluk op ounces en omgerekend 50 mg er boven op genomen.. dat leverde me een gigantische druk en hoofdpijn op in m'n hoofd die uren durde voor het weg ging. duz ik raad je aan minder dan 70 mg te nemen. 😅 30 mg is wss zat. Klik om te vergroten... Thanks! En welke setting was dit? Was je duidelijk onder invloed voor de omgeving?"
"Ik rij echt als een dwaas de dag na eti, 2x gedaan beide keren kwamen er autos van rechts: 'boeie' denk je dan. Never"
"De Dunne zei: Nooit meer doen dus!!! Daarom wil ik het zeker weten. Vals nuchter is een groot probleem bij benzo’s. Klik om te vergroten... Ik heb mn lesje wel geleerd, onder invloed rijden is echt het domste wat je kunt doen"
"Kan wel, andersom niet. Dagen na 3mmc voel ik niks van pep/sos.."
"Alcohol Thc Truffels(nooit meer) 2cb Pep Xtc Coke 2fa 3fa 3mmc Keta Dexamfetamine Efedrine"
"1x 4fma geprobeerd. Na een uur voelde ik niks en paar keer bijgenomen. Was geen slim plan. Halve gram erdoorheen, 3 dagen was ik opgepept... week depri ervan geweest. Doe mij maar 3mmc Ben wel benieuwd naar 3fma"