Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerlijk zijn tegen mijzelf en tegen jullie over gebruik (2mmc)

Eerlijk zijn tegen mijzelf en tegen jullie over gebruik (2mmc)

64 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
2-mmc is zo compulsief door de korte rush, maar ondertussen stapelen de after effects zich wel op. Dat maakt logisch redeneren ook al wat lastiger. Het middel is heel specifiek ook slecht voor het korte termijn geheugen.

Wat je niet hebt kan je niet snuiven.
R

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
Raver
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Thuis een junk, uit een junk.
Klik om te vergroten...

Dit.

Sowieso is het een illusie om alleen nog maar op festivals te gaan gebruiken. Ik voel dit al aankomen namelijk bij ts.

Ja dan wil ik alleen nog maar op feestjes gebruiken...
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Je moet je echt gaan realiseren dat dit precies is wat stimulerende drugs met je doen. Nu kies je er steeds voor om het te gebruiken, en dan heb je weer spijt van je keuze. Dus de truc is nu om je steeds sneller te realiseren dat je alleen maar schuld, schaamte, en spijt gaat ervaren van het gebruiken van dit soort drugs. Je moet daar dan wel actief over gaan nadenken.

Een sleutelmoment voor het realiseren van de ware aard van stimulerende drugs is voordat je ze aanschaft. Want we weten allemaal dat als je zulke drugs hebt liggen, dat ze opgaan, en doorgaans sneller dan gepland ook. Je moet er dus voor zorgen dat je het niet in je bezit hebt. En je moet ook oppassen met mensen in je omgeving die dat soort drugs gebruiken, want dat is weer een ander achterdeurtje hoe dit soort drugs zich toch weer een weg naar je brein weten te werken.
Klik om te vergroten...
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Bij mij bij 3-MMC werkte en andere ROA dan snuiven (nl. IV of boofen) tegen het eindeloos bijpakken.
Klik om te vergroten...
Mwa eenmaal onder invloed, maak je sowieso geen betrouwbare keuzes. Dus het is geen zekerheid. Bij mezelf vaak zat voorgekomen dat ik besloten had deze keer alleen bommetjes te doen om die reden, en dan halverwege toch weer ging snuiven omdat ik geen zin had om te wachten tot het effect op kwam.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
volgens mij ben je dit vraagstuk nu al weken, zo niet maanden aan het uit een zetten hier. En zowel in je topics als in pb’s hebben mensen erg hun best gedaan je met dat vraagstuk te helpen, dus daarin zitten je antwoorden al…

ik denk dat je het vaak genoeg geprobeerd hebt en als je terugkomt van van je reis en je nog gezeik ermee blijft houden je wel echt beter helemaal kan stoppen, als het nodig is met hulp🤷🏻‍♀️
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Als ik uit ging hield ik me ook wel in. Maar eenmaal thuis kon ik eigenlijk op de manier gebruiken die ik wilde, want daar zag niemand het.
Klik om te vergroten...

Ja dit is zó herkenbaar haha

Ik schaamde mezelf voor hoe veel en hoe vaak ik pakte. Als ik met anderen was ging ik op een gegeven moment, naast in de kamer/op een feestje gebruiken, ook naar de WC om meer te pakken. Later ging ik vroeg naar huis om ongestoord ècht te gaan gebruiken. Alsof het dan pas ècht kom beginnen.

En niet veel later kwam ik gewoon niet meer buiten. Ik trok het nog geen uur meer zonder drugs.

@ReggaeBlaster je verhaal is voor mij herkenbaar. Als je jezelf ziet als een verslaafde, het graag anders wilt en open staat voor die oplossing, dan kan ik je tips geven. Met gebruik minderen of af en toe gebruiken, kan ik je helaas niet helpen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Als ik met anderen was ging ik op een gegeven moment, naast in de kamer/op een feestje gebruiken, ook naar de WC om meer te pakken
Klik om te vergroten...
Op je eigen feestje thuis overal flessen sterke drank neerzetten en lijntjes coke neerleggen op de boekenkast/achter wc rol/etc. om extra slokjes en nakkies te nemen, terwijl er al volop door iedereen gedronken en gesnoven wordt😂
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Op je eigen feestje thuis overal flessen sterke drank neerzetten en lijntjes coke neerleggen op de boekenkast/achter wc rol/etc. om extra slokjes en nakkies te nemen, terwijl er al volop door iedereen gedronken en gesnoven wordt😂
Klik om te vergroten...

Ja precies dit ja haha
En de grap is dat anderen in diezelfde kamer misschien nog precies hetzelfde doen en we allemaal naar elkaar laten blijken alsof ons gebruik nog onder controle is.

Nu kan ik erom lachen. Maar het is wel een sneu bestaan hoor 😅
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Ja precies dit ja haha
En de grap is dat anderen in diezelfde kamer misschien nog precies hetzelfde doen en we allemaal naar elkaar laten blijken alsof ons gebruik nog onder controle is.

Nu kan ik erom lachen. Maar het is wel een sneu bestaan hoor 😅
Klik om te vergroten...
Klopt als een bus. Beiden
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heel goed. Ga daar inderdaad maar even op zitten, op die blaren. En realiseer je dat dít dus is hoe je je voelt als je je een paar dagen laat gaan: kapotte neus, fysiek niet fit, mentale kater. Worth it? Ik hoop oprecht dat je je even goed kut voelt en je realiseert dat dit anders moet.

Sterkte! 😘
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb gister na 3 dagen gebruik weer niks gebruikt en wat ben ik blij. Het voelt weer als bevrijding. Ik ben namelijk echt vreselijk ziek nu ervan. Ik ben nog steeds niet helemaal fit, klier onderin m'n kaak rechts doet pijn en ik heb weer een opgezwollen bovenlip. Verder is mijn neus helemaal kapot van t snuiven met wonden en korsten erin. Het is nu gewoon weer op de blaren zitten
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
ReggaeBlaster zei:
Ik heb gister na 3 dagen gebruik weer niks gebruikt en wat ben ik blij. Het voelt weer als bevrijding. Ik ben namelijk echt vreselijk ziek nu ervan. Ik ben nog steeds niet helemaal fit, klier onderin m'n kaak rechts doet pijn en ik heb weer een opgezwollen bovenlip. Verder is mijn neus helemaal kapot van t snuiven met wonden en korsten erin. Het is nu gewoon weer op de blaren zitten
Klik om te vergroten...

Als je denkt dat dit erg is.. Hou je maar vast. Ik zal je beloven dat dit niets voorstelt in vergelijking met de toekomst die je tegemoed ligt als je niet nu écht iets gaat doen aan je probleem.

De hulpvraag is er wel namelijk. Wat je nu ervaart ben je straks weer vergeten. De controleverlies en problemen die je ervaart nu door je gebruik gaat toch erg lijken op verslaving.

Ben je al bij een huisarts geweest?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nu je je tóch zo slecht voelt...

DOE JEZELF EEN PLEZIER EN SPOEL DIE SHIT DOOR DE PLEE.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jazz35 zei:
Nu je je tóch zo slecht voelt...

DOE JEZELF EEN PLEZIER EN SPOEL DIE SHIT DOOR DE PLEE.
Klik om te vergroten...
En zoek hulp.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ReggaeBlaster zei:
Ik hoor graag jullie tips/advies en commentaar.
Klik om te vergroten...
Ik hoor graag met elke tips en advies je ook echt daadwerkelijk iets mee gaat doen (hebt gedaan)

Want hier op DF vragen vaak mensen om hulp/advies om vervolgens het tegenovergestelde te doen.

( is niet erg maar ik heb dan zoiets vraag dan niet om advies als men er toch niks mee gaat/wil doen)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
N3K0 zei:
Want hier op DF vragen vaak mensen om hulp/advies om vervolgens het tegenovergestelde te doen.

( is niet erg maar ik heb dan zoiets vraag dan niet om advies als men er toch niks mee gaat/wil doen)
Klik om te vergroten...
Dat is nou precies wat verslaving doet.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ReggaeBlaster zei:
Ik heb gister na 3 dagen gebruik weer niks gebruikt en wat ben ik blij. Het voelt weer als bevrijding. Ik ben namelijk echt vreselijk ziek nu ervan. Ik ben nog steeds niet helemaal fit, klier onderin m'n kaak rechts doet pijn en ik heb weer een opgezwollen bovenlip. Verder is mijn neus helemaal kapot van t snuiven met wonden en korsten erin. Het is nu gewoon weer op de blaren zitten
Klik om te vergroten...
Dit is nog maar het begin 😔
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@ReggaeBlaster laat je nog even weten hoe het nu is?

Wie zwijgt zit aan de 2m... Denk ik dan. 😅
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
N3K0 zei:
Ik hoor graag met elke tips en advies je ook echt daadwerkelijk iets mee gaat doen (hebt gedaan)

Want hier op DF vragen vaak mensen om hulp/advies om vervolgens het tegenovergestelde te doen.

( is niet erg maar ik heb dan zoiets vraag dan niet om advies als men er toch niks mee gaat/wil doen)
Klik om te vergroten...
"Is het verstandig om pillen te injecteren? Nee? Oh, nu heb ik het al gedaan."
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Willen dat je iets wil en het daadwerkelijk willen zijn twee verschillende dingen helaas. 🤐😆
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."