Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerlijk zijn tegen mijzelf en tegen jullie over gebruik (2mmc)

Eerlijk zijn tegen mijzelf en tegen jullie over gebruik (2mmc)

64 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jazz35 zei:
Heel goed. Ga daar inderdaad maar even op zitten, op die blaren. En realiseer je dat dít dus is hoe je je voelt als je je een paar dagen laat gaan: kapotte neus, fysiek niet fit, mentale kater. Worth it? Ik hoop oprecht dat je je even goed kut voelt en je realiseert dat dit anders moet.

Sterkte! 😘
Klik om te vergroten...
Verslaving kan heel veel goed praten.
Junkie excuses is een echt ding helaas.
Altijd maar dat stemmetje dat je probeert te overtuigen dat het niet zo erg was en dat je het nu wel gecontroleerd zal kunnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jazz35 zei:
@ReggaeBlaster laat je nog even weten hoe het nu is?

Wie zwijgt zit aan de 2m... Denk ik dan. 😅
Klik om te vergroten...
Geef hem nog een paar dagen. Of nog een dagje extra. Of ja, tot de voorraad op is.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel de lusten niet de lasten. 😌🥲
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben zelf ook nog in die veronderstelling hoor TS. 😘
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
ReggaeBlaster zei:
Ik ga nu open en eerlijk zijn. Ik schaam me ervoor maar ik wil advies/tips. Commentaar mag uiteraard maar ik weet dat het dom/stom is en dat t me niks brengt behalve laat slapen, slechte gezondheid en nog meer ongein.

Ik heb zo nu en dan wel is een periode met veel gebruik van 3cmc of ketamine of allebei dus eerst 3cmc en dan verder dat de avond/nadert verloopt overgaan op ketamine.

Laatste terugval was de week na koningsdag. Had enkele dagen voor willie's verjaardag 3 grammetjes 3cmc gescoord. Op t festival zelf ongeveer een halve gram opgemaakt. Toen ik thuiskwam kon ik t niet laten om het niet verder op te maken. Toen volgde snel de andere 2 zakjes. Ergens in die week toen ook 2 gram keta gekocht. Daar toen ook weer in teruggevallen sinds laatste week maart. Gelukkig de keta niet aangeraakt na dat deze 2 zakjes op waren.

Waar t nu om gaat:
Gister mijn bestelling opgehaald van research chemicals. Waaronder 2mmc. Ik dacht gister middag: ik wil gwn ff 1 puntje proberen. Kijken hoe t voelt, t ruikt, t brandt. Uurtje of 15:00 begon ik. Toen de hele dag door gebruikt tot in de nacht om 05:00 gestopt. Uiteindelijk lag ik eindelijk om 8 te slapen en heb ik nog tot 1 in de middag kunnen slapen omdat ik moest werken vandaag om 2. Toen ik thuiskwam rond half 9 zaterdagavond (dus gisteravond zegmaar) zonder na te denken gewoon weer gelijk die sleutel in de zak gedaan. En nu zit ik redelijk onder invloed als een zwetende otter met zieke zweethanden (echt abnormaal die zweethanden die ik van dit spul krijg. Nog nooit gehad) dit te typen om 04:30 's nachts.

Ik hoor graag jullie tips/advies en commentaar.
Klik om te vergroten...
Goed dat je eerlijk bent. Het lezen van jouw bericht, de staat waarin je verkeerd en ook jouw situatie (meerdere oncontroleerbare binges achter elkaar) is voor mij meer dan 2 jaar geleden het moment geweest dat ik de huisarts heb gebeld. Mijn huisarts heeft mij toen gekoppeld aan ambulante verslavingszorg. Ik vond dat zeer confronterend, maar het heeft mij er bovenop geholpen.

Bel je huisarts als je uit je binge bent en zoek hulp. Het geluk dat jij zoekt is niet te vinden is op de door jou ingezette koers. Je zult moeten leren om op andere manieren te ontspannen. En dat gaat met de juiste hulp absoluut lukken.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."