Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEP - waarschuwing!

NEP - waarschuwing!

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is nu ongeveer 4 dagen geleden na mijn 30h binge met NEP (om en beide 0,5gr gebruikt gedurende die tijd) en de zenuwpijnen zijn nog altijd in men handen aanwezig.

Ik hield mij in die 24h - 30h aan 2h tussen elke dosis, en nooit meer als tussen 15mg - 25mg.

Wel moet ik erbij zeggen (eigen schuld), dat ik een fles wijn, en een fles rum met cola hierop gedronken heb gedurende die 30h tijd. Is dat 'em geweest?

Werd wakker met een verdoofd gevoel in mijn beide pinken en de zenuwpijnen merkte ik pas op nadat men pinken terug in werking schoten of terug normaal deden.

Momenteel zeer angstig, brainfog, terugkerende depressieve gevoelens. De mensen met een bad-drug-ervaring kennen de symptomen wel ...

Tijdens de NEP-ervaring zoals bij de meeste hier wel zeggen: blauwe knieën. Maar geen ellebogen of koude ledematen, hartslag gaf geen errors. Gewoon een chille euforie met een beetje angst toen ik het inneens 12h - smiddags zag worden.

Ik hou jullie up to date. Ik wil niet met geleerde benamingen smijten, maar is dit een "neuro-toxische"-reactie?

Aan toevoegen: ik neem geen drugs meer en drink ook niet meer. Ook probeer ik forums te vermijden, want je komt horror tegen. Maar ik wil jullie wel men verhaal delen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
RosseGod96 zei:
Aan toevoegen: ik neem geen drugs meer en drink ook niet meer.
Klik om te vergroten...
Dit zeggen we allemaal wel eens na een slechte ervaring.
We weten ook allemaal dat deze woorden niet veel waard zijn.

Wel een leermoment, zorg goed voor jezelf en zoek wat afleiding met andere dingen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
RosseGod96 zei:
Het is nu ongeveer 4 dagen geleden na mijn 30h binge met NEP (om en beide 0,5gr gebruikt gedurende die tijd) en de zenuwpijnen zijn nog altijd in men handen aanwezig.

Ik hield mij in die 24h - 30h aan 2h tussen elke dosis, en nooit meer als tussen 15mg - 25mg.

Wel moet ik erbij zeggen (eigen schuld), dat ik een fles wijn, en een fles rum met cola hierop gedronken heb gedurende die 30h tijd. Is dat 'em geweest?

Werd wakker met een verdoofd gevoel in mijn beide pinken en de zenuwpijnen merkte ik pas op nadat men pinken terug in werking schoten of terug normaal deden.

Momenteel zeer angstig, brainfog, terugkerende depressieve gevoelens. De mensen met een bad-drug-ervaring kennen de symptomen wel ...

Tijdens de NEP-ervaring zoals bij de meeste hier wel zeggen: blauwe knieën. Maar geen ellebogen of koude ledematen, hartslag gaf geen errors. Gewoon een chille euforie met een beetje angst toen ik het inneens 12h - smiddags zag worden.

Ik hou jullie up to date. Ik wil niet met geleerde benamingen smijten, maar is dit een "neuro-toxische"-reactie?

Aan toevoegen: ik neem geen drugs meer en drink ook niet meer. Ook probeer ik forums te vermijden, want je komt horror tegen. Maar ik wil jullie wel men verhaal delen.
Klik om te vergroten...
Sterkte kerel. Toen ik 2gr NEP in 2 dagen had weggesnoven duurde het 6 weken voordat ik weer emotioneel enigszins stabiel was. Moe, bang, en achterdochtig :( Ik hoop dat jij sneller herstelt.

Dank je voor het delen. Dit spul is echt leip als je weet dat je compulsief redoset op stims.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
NEP is echt linke soep ..... ook mijn ervaring.
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacht een tijdje af, ik heb ook wel eens dit soort symptomen gehad, was achteraf gezien ook vooral stress. Geef het een paar dagen, probeer te ontspannen (zonder drugs). Ik snap de paniek als je dit soort lichamelijke klachten krijgt, maar alles wordt beter met tijd en rust
L
LeeghoofdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het blijft vage shit, al die cathinonen. Ik blijf er graag ver vandaan. En begin er ook nooit meer aan zonder benzo's in huis. Af en toe dan doe ik nog wel eens NEP, bij gebrek aan beter. Mijn ervaring is dat juist deze RC nog wel enigszins te handelen is. Maar dan nog blijft het een alles ondermijnende activiteit.
W
WauzelingLid
01-01-2024, 00:00
#7
RosseGod96 zei:
Ik hou jullie up to date. Ik wil niet met geleerde benamingen smijten, maar is dit een "neuro-toxische"-reactie?
Klik om te vergroten...
Ben geen dokter en dat wil ik ook zeker niet uithangen, maar misschien dat de extreme vasoconstriction het e.e.a. heeft aangericht. NEP staat hier sws wel bekend helaas..

Toen ik 3-FPM had gebruikt dat ook enorme vasoconstriction heeft, heb ik ook meerdere dagen na gebruik nog tintelingen/steken in m’n linker arm gehad met extreem koude/wit-paarsige vingers. Is uiteindelijk wel overgegaan gelukkig.

Veel sterkte en herstel toegewenst en als het langer dan een week aanhoudt, sws eff huisarts bezoeken denk ik.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sterkte man, hopelijk ben je snel weer de oude.
NEP is inderdaad echt vervelend spul.
Compusive redosing is echt een ding met dat spul, en met alle andere rookbare stims/Pyro's.
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoals beloofd een update:
- 15 dagen geen druppel, stofje, of eender wat aangeraakt.
- Jammer genoeg zo hier - en daar nog wat zenuwen die vervelend doen, dit wordt opgevolgd. Ik heb vorige week een qEEG en een HRV-test laten afnemen, hier weet ik de uitslag volgende week dinsdag van, adhv deze data gaat er meer te zien zijn wat de NEP, alcohol, of gewoon mijn angst heeft aangericht in men brein.
- Ik heb even het stofje afgewogen wat ik in een week zou genomen hebben: welgeteld 1gr, met de avond van de klachten een max 400mg NEP in 24h - 30h, deze om de 2h bijgedoseerd.
- Imo heb ik nog altijd een neurotoxische reactie gehad op de drug.

Hou jullie verder op de hoogte!

Stay safe!:redheart:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
RosseGod96 zei:
Zoals beloofd een update:
- 15 dagen geen druppel, stofje, of eender wat aangeraakt.
Klik om te vergroten...
Lekker man! Keep going!
RosseGod96 zei:
- Jammer genoeg zo hier - en daar nog wat zenuwen die vervelend doen, dit wordt opgevolgd. Ik heb vorige week een qEEG en een HRV-test laten afnemen, hier weet ik de uitslag volgende week dinsdag van, adhv deze data gaat er meer te zien zijn wat de NEP, alcohol, of gewoon mijn angst heeft aangericht in men brein.
Klik om te vergroten...
En dan? Wat wil je daar mee?
RosseGod96 zei:
- Ik heb even het stofje afgewogen wat ik in een week zou genomen hebben: welgeteld 1gr, met de avond van de klachten een max 400mg NEP in 24h - 30h, deze om de 2h bijgedoseerd.
Klik om te vergroten...
Zou je het niet beter weggooien? Of heb je geen NEP afgewogen?
RosseGod96 zei:
- Imo heb ik nog altijd een neurotoxische reactie gehad op de drug.
Klik om te vergroten...
Dat is het risico dat je neemt met RCs. Maar maak je geen zorgen. Blijf clean dan komt 't wel goed.
RosseGod96 zei:
Hou jullie verder op de hoogte!

Stay safe!:redheart:
Klik om te vergroten...
Topper. Doe de goede dingen 👍
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heftig spul zeg dat NEP! Veel sterkte toegewenst!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Research chemicals kunnen niet voor niks heel gevaarlijk zijn, het zijn research chemicals!


Uw lichaam is prima instaat om te herstellen en de balans in alles weer terug te vinden dus geen stress
(Wel afhankelijk van uw fysieke conditie en mentale gesteldheid)

Maar wel een les dat je beter zulke drugs links kan laten

Ikzelf zou ook niet zomaar elke RC uitproberen voorral cathinonen niet
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Paranoize. zei:
Research chemicals kunnen niet voor niks heel gevaarlijk zijn, het zijn research chemicals!


Uw lichaam is prima instaat om te herstellen en de balans in alles weer terug te vinden dus geen stress
(Wel afhankelijk van uw fysieke conditie en mentale gesteldheid)

Maar wel een les dat je beter zulke drugs links kan laten

Ikzelf zou ook niet zomaar elke RC uitproberen voorral cathinonen niet
Klik om te vergroten...
NEP was voor mij de analoog dat het dichtst met cocaïne te vergelijken was/is ...

Had men research gedaan, maar helaas pindakaas ...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
RosseGod96 zei:
NEP was voor mij de analoog dat het dichtst met cocaïne te vergelijken was/is ...

Had men research gedaan, maar helaas pindakaas ...
Klik om te vergroten...

Snuiven leek er inderdaad een beetje een keer van één batch helemaal op. En een kennis die het gebruikte dacht ook dat het coke was.

Maar NEP roken is anders dan base/crack roken.

De na-effecten duren veel langer.

Met NEP roken zit ik het dichtste tegen de verslaving aan als ik ooit heb gezeten.

Heb het al een twee keer weggedaan voor het op was.

En de derde keer ge-carpetsurfd en mijn pijp jankend in de container gegooid, vlak voor werk op een feest... vorige week.

Gelukkig was mijn roes al weg voor we begonnen.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wil hier graag ook even mijn ervaring met NEP plaatsen. Eigenlijk ben ik meer van de geestverruimende middelen, als van de stimulerende middelen,
Stimulerende middelen vind ik heerlijk, maar de kater die je ervan krijgt is bij mij zo erg, dat ik er liever met een grote boog omheen loop.

toch kwam ik in de verleiding. Een vriend van mij had NEP bij zich. En vertelde dat het fijn en euforisch zou zijn, en niet zo lang werkt. Dat klonk goed dacht ik. Dus toch een klein beetje geprobeerd. En het klopte wat hij mij vertelde.
En… de volgende dag voelde ik niet eens een kater. (Waarschijnlijk omdat het heel weinig was

zonder na te denken of er iets over te lezen had ik het ook besteld.
De volgende dag kwam het binnen en dacht ff een lijntje.17:00 En nog een, en nog een. Totdat ik op de klok keek ging het goed. Maar ik zag dat het ineens 04:00 was. Damn. Ik moet slapen, en dat lukte dus niet.
ben ruim 24 uur wakker geweest. Ik voelde me zo ontzettend raar. Heb nog nooit zoiets ervaren. Ik heb in totaal 3 kleine lijntjes op van ongeveer 60 mg.

De afgelopen week was ik er zwaar aantoe emotioneel. Wat een hel was het. Zo erg dat hele gekke gedachten kreeg. Wil dat hier liever niet uitspreken.
Het heeft 6 dagen geduurd voordat ik weer iets van positieve gedachten kreeg.

ik wil iedereen waarschuwen. Lees je heel goed in voordat je iets tot je neemt wat onbekend is voor je.
En persoonlijk vind ik NEP zeer gevaarlijk spul!

sowiso RC is iets waar je heel bewust mee om moet gaan.

pas op lieve mensen!
en een fijne dag gewenst 🤗
T
TOSI010Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Snuiven leek er inderdaad een beetje een keer van één batch helemaal op. En een kennis die het gebruikte dacht ook dat het coke was.

Maar NEP roken is anders dan base/crack roken.

De na-effecten duren veel langer.

Met NEP roken zit ik het dichtste tegen de verslaving aan als ik ooit heb gezeten.

Heb het al een twee keer weggedaan voor het op was.

En de derde keer ge-carpetsurfd en mijn pijp jankend in de container gegooid, vlak voor werk op een feest... vorige week.

Gelukkig was mijn roes al weg voor we begonnen.
Klik om te vergroten...
Ik ben niet onder de indruk van hersencellen die afsterven en je lichaam die een klap krijg ik gebruik vanaf ik 13 ben ik ben nu 34 en leeg nog steeds en ben niet achterlijker geworden dan ik al was dus komt goed mensen behalve dat het wel zwaar verslavend is dat ervaar ik jammer genoeg ook laat aub weten als je ook verslavings trekjes ervaart gr tosi010
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
TOSI010 zei:
Ik ben niet onder de indruk van hersencellen die afsterven en je lichaam die een klap krijg ik gebruik vanaf ik 13 ben ik ben nu 34 en leeg nog steeds en ben niet achterlijker geworden dan ik al was dus komt goed mensen behalve dat het wel zwaar verslavend is dat ervaar ik jammer genoeg ook laat aub weten als je ook verslavings trekjes ervaart gr tosi010
Klik om te vergroten...
Misschien was je wel briljant geworden zonder drugs. Bovendien kan je ook na je 34ste nog drugsgerelateerde klachten krijgen (zoals de ziekte van parkinson).
T
TripVonSpeaz88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
RosseGod96 zei:
Het is nu ongeveer 4 dagen geleden na mijn 30h binge met NEP (om en beide 0,5gr gebruikt gedurende die tijd) en de zenuwpijnen zijn nog altijd in men handen aanwezig.

Ik hield mij in die 24h - 30h aan 2h tussen elke dosis, en nooit meer als tussen 15mg - 25mg.

Wel moet ik erbij zeggen (eigen schuld), dat ik een fles wijn, en een fles rum met cola hierop gedronken heb gedurende die 30h tijd. Is dat 'em geweest?

Werd wakker met een verdoofd gevoel in mijn beide pinken en de zenuwpijnen merkte ik pas op nadat men pinken terug in werking schoten of terug normaal deden.

Momenteel zeer angstig, brainfog, terugkerende depressieve gevoelens. De mensen met een bad-drug-ervaring kennen de symptomen wel ...

Tijdens de NEP-ervaring zoals bij de meeste hier wel zeggen: blauwe knieën. Maar geen ellebogen of koude ledematen, hartslag gaf geen errors. Gewoon een chille euforie met een beetje angst toen ik het inneens 12h - smiddags zag worden.

Ik hou jullie up to date. Ik wil niet met geleerde benamingen smijten, maar is dit een "neuro-toxische"-reactie?

Aan toevoegen: ik neem geen drugs meer en drink ook niet meer. Ook probeer ik forums te vermijden, want je komt horror tegen. Maar ik wil jullie wel men verhaal delen.
Klik om te vergroten...
Heb je wel eens last gehad van psychosis?

Alle stims lokken dat bij gevoelige mensen uit na uitputting....niet alleen slaap, maar zeker vitamines zijn heel belangrijk om niet te verdwalen in je eigen hoofd...is mijn ervaring
T
TripVonSpeaz88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
RosseGod96 zei:
Zoals beloofd een update:
- 15 dagen geen druppel, stofje, of eender wat aangeraakt.
- Jammer genoeg zo hier - en daar nog wat zenuwen die vervelend doen, dit wordt opgevolgd. Ik heb vorige week een qEEG en een HRV-test laten afnemen, hier weet ik de uitslag volgende week dinsdag van, adhv deze data gaat er meer te zien zijn wat de NEP, alcohol, of gewoon mijn angst heeft aangericht in men brein.
- Ik heb even het stofje afgewogen wat ik in een week zou genomen hebben: welgeteld 1gr, met de avond van de klachten een max 400mg NEP in 24h - 30h, deze om de 2h bijgedoseerd.
- Imo heb ik nog altijd een neurotoxische reactie gehad op de drug.

Hou jullie verder op de hoogte!

Stay safe!:redheart:
Klik om te vergroten...
Ik heb vaker op donkere plekken gezeten mentaal door een jonge speed verslaving, later hetzelfde met coke. Heb ook wel eens 4mmc 3mmc gebruikt...nep is goed spul, maar zoals alles wat goed is zorgt het er wel voor dat je geluks hormoontjes uitputten als je overdrijft, geen rust neemt, op verkeerde momenten pakt en in mijn ogen het belangrijkste, als je een periode te weinig vitamines binnen krijgt...

Te weinig gezonde dingen in je buik is echt gif voor je hoofd!!!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Snuiven leek er inderdaad een beetje een keer van één batch helemaal op. En een kennis die het gebruikte dacht ook dat het coke was.

Maar NEP roken is anders dan base/crack roken.

De na-effecten duren veel langer.

Met NEP roken zit ik het dichtste tegen de verslaving aan als ik ooit heb gezeten.

Heb het al een twee keer weggedaan voor het op was.

En de derde keer ge-carpetsurfd en mijn pijp jankend in de container gegooid, vlak voor werk op een feest... vorige week.

Gelukkig was mijn roes al weg voor we begonnen.
Klik om te vergroten...

Nawoord:

Achteraf hebben ze het wel gemerkt.

Vasoconstrictie met NEP duurt lang (kan dagen duren). Ben in de weer geweest met L-Citrulline en ook met Ibuprofen (L-Citrulline werkte een beetje om het tegen te gaan, maar ook dat werkt beperkt).

Afgelopen vrijdagmiddag heb ik alle tasjes/doosje omgekeerd om de laatste resten NEP te kunnen vinden, en ondanks dat er maar kruimels over waren heb ik na twee uur de dunste van de dunste rook-kringeltjes roken nu nog een beetje vasoconstrictie in mijn pinken.

Ik vind het experimenteren met NEP een waardevolle ervaring, maar ik ga er zelf -hoewel ervaren- praktisch elke keer te ver mee, en dat is mét Pyrazolam en vaatverwijders.

Kijk er a.u.b. mee uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."