Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEP - waarschuwing!

NEP - waarschuwing!

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DeypenLid
01-01-2024, 00:00
#1
RosseGod96 zei:
Het is nu ongeveer 4 dagen geleden na mijn 30h binge met NEP (om en beide 0,5gr gebruikt gedurende die tijd) en de zenuwpijnen zijn nog altijd in men handen aanwezig.

Ik hield mij in die 24h - 30h aan 2h tussen elke dosis, en nooit meer als tussen 15mg - 25mg.

Wel moet ik erbij zeggen (eigen schuld), dat ik een fles wijn, en een fles rum met cola hierop gedronken heb gedurende die 30h tijd. Is dat 'em geweest?

Werd wakker met een verdoofd gevoel in mijn beide pinken en de zenuwpijnen merkte ik pas op nadat men pinken terug in werking schoten of terug normaal deden.

Momenteel zeer angstig, brainfog, terugkerende depressieve gevoelens. De mensen met een bad-drug-ervaring kennen de symptomen wel ...

Tijdens de NEP-ervaring zoals bij de meeste hier wel zeggen: blauwe knieën. Maar geen ellebogen of koude ledematen, hartslag gaf geen errors. Gewoon een chille euforie met een beetje angst toen ik het inneens 12h - smiddags zag worden.

Ik hou jullie up to date. Ik wil niet met geleerde benamingen smijten, maar is dit een "neuro-toxische"-reactie?

Aan toevoegen: ik neem geen drugs meer en drink ook niet meer. Ook probeer ik forums te vermijden, want je komt horror tegen. Maar ik wil jullie wel men verhaal delen.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je verhaal,en dat is jou verhaal.
Ja dat ken ik bad drug ervaring,maar ja kan gebeuren.
Als je lang van alles probeert,dan een keer bad gaat is keer te verwachten.
Het is soms gewoon te lekker dat op een gegeven moment het niks meer doet.
Dan moet je gaan opletten ga ik rare dingen uit proberen zodat je dat gevoel terugkrijgt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deypen zei:
Bedankt voor je verhaal,en dat is jou verhaal.
Ja dat ken ik bad drug ervaring,maar ja kan gebeuren.
Als je lang van alles probeert,dan een keer bad gaat is keer te verwachten.
Het is soms gewoon te lekker dat op een gegeven moment het niks meer doet.
Dan moet je gaan opletten ga ik rare dingen uit proberen zodat je dat gevoel terugkrijgt.
Klik om te vergroten...
Met zelfdiscipline kan je er misschien op een verantwoorde manier van genieten. Want NEP is bekend als compulsive redosing substance.

Be safe en neem liefst zoveel mogelijk pauze heb al teveel mensen aan o.a NEP hun levenskwaliteit eronder zien gaan denderen naar beneden helaas.

Maar geniet ervan nu!

En fijn weekend gewenst
Peace ✌️ ☮️
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
Met zelfdiscipline kan je er misschien op een verantwoorde manier van genieten. Want NEP is bekend als compulsive redosing substance.
Klik om te vergroten...

Vind het het niet waard.

Maar ga het toch weer doen.

Tijdloos zei:
Be safe en neem liefst zoveel mogelijk pauze heb al teveel mensen aan o.a NEP hun levenskwaliteit eronder zien gaan denderen naar beneden helaas
Klik om te vergroten...

Ben het er niet mee oneens dat het nu verboden is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."