#1
Dat steeds willen bijnemen dat ken ik wel, 2c-b duurt gewoon vrij lang voordat het inslaat. Dan ben je vervolgens maar aan het wachten totdat er iets gebeurt en denk je van, komt ie nou nog of niet. Is overigens niet alleen met 2c-b, maar met alles wat langer duurt om in te slaan dan verwacht.HopsaPlop zei:Zeer mooi geschreven handleiding met voldoende informatie.
De combinatie 2-cb met keta vind ik zelf niet speciaal omdat keta veel krachtiger is, en ook minder lang werkt, maar dat terzijde. Ik heb een vraag!
Wanneer ik thuis een tripje maak (in bed vaak), neem ik ongeveer 48-50mg en duurt het ongeveer 2,5 uur voordat ze echt lekker werken, maar tot dat punt heb ik steeds het gevoel dat ik 'iets' erbij moet nemen om het een aangename trip te maken.
Hiermee bedoel ik niet perse 2-cb maar nog een halve fles passoa (of een andere drank), tegelijk met een hoge dosis ritalin (40, 60, 60mg in 1 uur) (ik heb ADD).
En daarna is het een mooie trip, maar nu is mijn vraag dus:
- Is het normaal dat ik steeds 'iets' bij wil nemen?
- Maakt het bijnemen een (groot) verschil? of haalt het alleen de onrust weg in m'n hoofd?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Bijnemen versterkt bij 2c-b (net zoals bij andere tripmiddelen) het effect niet (tenzij je een lage startdosis hebt genomen, dan wordt het nog wel een beetje sterker). Enige wat er gebeurt, is dat het effect langer zal duren. Dus je kan het doen, maar het zal niet per se sneller inslaan of iets dergelijks.
