#1
Beste mensen,
Ik heb een vraagje betreft vitamine C. Ik ga elke zaterdag opstap, altijd veel gedronken, en dan de volgende dag zwaar brak zijn. Ik heb daar iets op gevonden, althans het werkt tegen de kater. Ik vraag me alleen af of het niet erg slecht voor je is.
Vitamine C, als ik redelijk wat gedronken heb, en ik ben van plan nog een uurtje of twee te blijven neem ik altijd 2 a 3 tabletjes vitamine C, werkt erg goed ik voel me na een half uurtje duidelijk frisser. Op de etiquette van het potje staat dat je maximaal 3 tabletten tegelijk mag nemen en zo nodig meer maal per dag.
Kan ik dit gewoon blijven doen? Of moet ik die pillen dumpen en een citroentje eten?
Ik heb een vraagje betreft vitamine C. Ik ga elke zaterdag opstap, altijd veel gedronken, en dan de volgende dag zwaar brak zijn. Ik heb daar iets op gevonden, althans het werkt tegen de kater. Ik vraag me alleen af of het niet erg slecht voor je is.
Vitamine C, als ik redelijk wat gedronken heb, en ik ben van plan nog een uurtje of twee te blijven neem ik altijd 2 a 3 tabletjes vitamine C, werkt erg goed ik voel me na een half uurtje duidelijk frisser. Op de etiquette van het potje staat dat je maximaal 3 tabletten tegelijk mag nemen en zo nodig meer maal per dag.
Kan ik dit gewoon blijven doen? Of moet ik die pillen dumpen en een citroentje eten?