Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1




T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Juist! Dendrofilie! Fok mensen, ik val op bomen en planten.

Oom Klaas zei:
of dan nu een man in een mini rokje is of een vrouw in een bouwvakkers outfit...'t is allemaal geil :grin:
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het niet mee eens :P Een man in een mini rokje moet bij me uit de buurt blijven(niks tegen homo's opzich, heb ik al uitgelegd) en vrouwen in een bouwvakkers outfit is nou ook mn wildste fantasie niet.. Kan het niet gewoon andersom :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zeg ook niet dat dat mijn fantasien zijn, alleen het gaat erom wat onder die kleding zit!
Het menselijk lichaam is gewoon mooi!
En bomen trouwens ook!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Bomen zijn lief :hearteyes:
Klik om te vergroten...

SM met bomen is niet OK
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
Juist! Dendrofilie! Fok mensen, ik val op bomen en planten.

Oom Klaas zei:
of dan nu een man in een mini rokje is of een vrouw in een bouwvakkers outfit...'t is allemaal geil :grin:
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het niet mee eens :P Een man in een mini rokje moet bij me uit de buurt blijven(niks tegen homo's opzich, heb ik al uitgelegd) en vrouwen in een bouwvakkers outfit is nou ook mn wildste fantasie niet.. Kan het niet gewoon andersom :grin:
Klik om te vergroten...

Wie zegt dat mannen die een rokje dragen homo zijn?
Dit alles is puur hypothetisch though, ik zelf loop ook niet graag de hele dag in een rokje of zo hoor. :P
Maar het gaat erom dat ik het persoonlijk belangrijk vind dat iedereen mag zijn wie hij/zij/het wilt zijn.
Zolang diegene maar gelukkig is en niemand kwetst, zullen we maar zeggen.. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een vriend van mij loopt graag in een sarong en op Ruigoord loopt Jerry de lak en leer fetist altijd in een leren rokje. Toch echt mannen die overtuigd hetero zijn.
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zelf heb niks tegen mensen die homo ofzo zijn aangezien ik zelf bi ben.. En iedereen moet doen waarvan hij/zij/het gelukkig word.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
scenemeisjeedana zei:
Ik zelf heb niks tegen mensen die homo ofzo zijn aangezien ik zelf bi ben.. En iedereen moet doen waarvan hij/zij/het gelukkig word.
Klik om te vergroten...

Je bent niet bi, je bent een stomme scenehoer die meiden tongt om aandacht te krijgen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Aandacht en spanning.
Daar zijn ze verzot op. Het zijn echt letterlijk net kleine kinderen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
scenemeisjeedana zei:
Ik zelf heb niks tegen mensen die homo ofzo zijn aangezien ik zelf bi ben.. En iedereen moet doen waarvan hij/zij/het gelukkig word.
Klik om te vergroten...

Je bent niet bi, je bent een stomme scenehoer die meiden tongt om aandacht te krijgen.
Klik om te vergroten...
Nou dat deed ik vroeger ook, en nu ben ik toch echt aangetrokken tot sommige vrouwen. Ze is nog jong, geef haar de kans zichzelf te ontwikkelen.
Jij doet nu hetzelfde als iedereen bij jou deed en jou aanviel, dat voelde toch ook niet fijn? Het is toch veel fijner geaccepteerd te worden en dat iedereen je graag ziet zoals je bent. En zullen we het over aandacht trekken maar hebben he? Ik heb wel eens iemand gemeet die zo trots was op zijn paddestoelen dat hij er mee liep te zwaaien en ieder afzonderlijk lid van de meet ze uitgebreid moest bestuderen. Dus ik denk niet dat jij het recht hebt om iemand uit te maken voor aandachttrekker.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dat krijg je als je vrouwen een grote bek krijgt he AT. Ik werk zelf veel met vrouwen, dus ik weet precies hoe ze kunnen reageren en wat ze horen willen enzo :P :grin:
K
KapiteinKoekWausLid
01-01-2024, 00:00
#12
:grin: ben ik hier de enige homo? Kheb btw niets tegen hetro's hoor, zolang ze maar van me af blijven :grin: :grin:
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik zou moeten kiezen in de poll dan zou het zijn random gelegenheidshomo. Maar dat vind ik eigenlijk ook niet kloppen.

Zag pas een leuke benaming voor hoe ik mezelf zou omschrijven: heteroflexibel
Klinkt best goed huh.
Ik val echt op mannen, ik zou ook echt niet op vrouwen verliefd kunnen worden. Sex is dan weer net een iets ander verhaal. Maar als het om vrouwen gaat, ben ik nogal kieskeurig hoor :hearteyes:
w
wodansmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
lol :)

homo.

maar ik heb niks tegen hetero's (ik heb zelfs goede heterovrienden).
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Dat meer vrouwen bi zijn is echt onzin, en vooral zo'n hoog percentage.. Het is meer dat vrouwen er eerder voor uitkomen omdat het maatschappelijk meer is geaccepteerd.
Klik om te vergroten...

Voor de verandering ben ik het eens een keer met je eens.
Als vrouwen zeggen dat ze biseksueel zijn hoor je (vooral uit de mond van mannen): "oké, cool/geil".
Als ik zeg dat ik ook interesse heb in jongens hoor ik uit de mond van diezelfde mannen: "gadver, rot op, ik wil niet meer met je omgaan".

See the difference?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pak Suiker zei:
Angramar Temenos zei:
Dat meer vrouwen bi zijn is echt onzin, en vooral zo'n hoog percentage.. Het is meer dat vrouwen er eerder voor uitkomen omdat het maatschappelijk meer is geaccepteerd.
Klik om te vergroten...

Voor de verandering ben ik het eens een keer met je eens.
Als vrouwen zeggen dat ze biseksueel zijn hoor je (vooral uit de mond van mannen): "oké, cool/geil".
Als ik zeg dat ik ook interesse heb in jongens hoor ik uit de mond van diezelfde mannen: "gadver, rot op, ik wil niet meer met je omgaan".

See the difference?
Klik om te vergroten...

Ik vind bi vrouwen niet cool/geil, en ik vind bi mannen niet goor/ranzig.. Heb totaal geen mening over seksuele voorkeur, en ik heb nergens een probleem mee als iemand wat is. Het gaat me eigenlijk ook geen zak aan :P.
S
SsteffanNLid
01-01-2024, 00:00
#17
KapiteinKoekWaus zei:
:grin: ben ik hier de enige homo? Kheb btw niets tegen hetro's hoor, zolang ze maar van me af blijven :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: Soortgenoot!!!! :hearteyes: :hearteyes:

:wave:
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja kijk dat bedoel ik nou.. weer een hokje gecreeerd...
Maakt niet uit hoor :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zo ik heb gestemd, verder geen commentaar. Doet er naar mijn mening weinig toe, behalve voor jezelf dan. :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tot nu toe masturbeer ik met hang kutten in mijn gedachte.
Wat ik jammer vind, is dat ik het niks meer aan vind als ik nou eenmaal een kut heb verovert en mijn pik en zak tussen haar hamburger mag proppen om haar te laten kreunen. Best ziek dat het geilste wat ik vind aan neuken, is dat de hele irritante karaktereigenschappen van wijven verdwijnen met een pik in hun kut en ze dan gaan kreunen, smeken om niet zo hard te stoten, zeggen dat ik het wat rustiger aan moet doen als ik fakkin gefrustreerd met de tanden op elkaar, gebalde vuisten op haar grote vagina in loop te slaan met mijn dikke knots. Heerlijk om vrouwen te zien lijden! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."