#1
Oom Klaas zei:of dan nu een man in een mini rokje is of een vrouw in een bouwvakkers outfit...'t is allemaal geil![]()
TrippyShit zei:Juist! Dendrofilie! Fok mensen, ik val op bomen en planten.
Oom Klaas zei:of dan nu een man in een mini rokje is of een vrouw in een bouwvakkers outfit...'t is allemaal geil![]()
Hier ben ik het niet mee eens :P Een man in een mini rokje moet bij me uit de buurt blijven(niks tegen homo's opzich, heb ik al uitgelegd) en vrouwen in een bouwvakkers outfit is nou ook mn wildste fantasie niet.. Kan het niet gewoon andersom![]()
scenemeisjeedana zei:Ik zelf heb niks tegen mensen die homo ofzo zijn aangezien ik zelf bi ben.. En iedereen moet doen waarvan hij/zij/het gelukkig word.
Nou dat deed ik vroeger ook, en nu ben ik toch echt aangetrokken tot sommige vrouwen. Ze is nog jong, geef haar de kans zichzelf te ontwikkelen.Angramar Temenos zei:scenemeisjeedana zei:Ik zelf heb niks tegen mensen die homo ofzo zijn aangezien ik zelf bi ben.. En iedereen moet doen waarvan hij/zij/het gelukkig word.
Je bent niet bi, je bent een stomme scenehoer die meiden tongt om aandacht te krijgen.
Angramar Temenos zei:Dat meer vrouwen bi zijn is echt onzin, en vooral zo'n hoog percentage.. Het is meer dat vrouwen er eerder voor uitkomen omdat het maatschappelijk meer is geaccepteerd.
Pak Suiker zei:Angramar Temenos zei:Dat meer vrouwen bi zijn is echt onzin, en vooral zo'n hoog percentage.. Het is meer dat vrouwen er eerder voor uitkomen omdat het maatschappelijk meer is geaccepteerd.
Voor de verandering ben ik het eens een keer met je eens.
Als vrouwen zeggen dat ze biseksueel zijn hoor je (vooral uit de mond van mannen): "oké, cool/geil".
Als ik zeg dat ik ook interesse heb in jongens hoor ik uit de mond van diezelfde mannen: "gadver, rot op, ik wil niet meer met je omgaan".
See the difference?
KapiteinKoekWaus zei:ben ik hier de enige homo? Kheb btw niets tegen hetro's hoor, zolang ze maar van me af blijven
![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."