#1
Re:
Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :Pmushroompiet zei:ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.

