Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re:

mushroompiet zei:
ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
Klik om te vergroten...
Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Re:

laan zei:
mushroompiet zei:
ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
Klik om te vergroten...
Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :P
Klik om te vergroten...
Doet die ook niet en is daarom gebanned :beer:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na alles gelezen te hebben:

Ikzelf ben hoogstwaarschijnlijk bisexueel. Ik ben nog steeds aan het expirimenteren wat nou echt mijn voorkeuren zijn. Ik val op vrouwen en mannen dus bi lijkt me het meest voor de hand liggend. Soms vind ik het wel lastig aangezien ik niet echt weet welke kant ik nu op moet later. Vrouwen zijn mooie wezens. Mannen hebben ook hun charmes.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zodat ze nog meer drugs gaat gebruiken? :sunglasses:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pff, gewoon niet serieus op reageren op Kim, waar doe je moeite voor :tongueout:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#6
vode zei:
Pff, gewoon niet serieus op reageren op Kim, waar doe je moeite voor :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik wil gewoon dat ze bewust wordt van haar eigen niveau :grin:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#7
jcutter zei:
Zodat ze nog meer drugs gaat gebruiken? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Als dat haar reactie daarop is, ja
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
^zie onderschrift. Meneer heeft vast een hele nare dag gehad, je kunt het hem niet kwalijk nemen.

Mindgamer, we houden van je hoor!
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
laan zei:
vode zei:
Pff, gewoon niet serieus op reageren op Kim, waar doe je moeite voor :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik wil gewoon dat ze bewust wordt van haar eigen niveau :grin:
Klik om te vergroten...

Waarom zou je daar moeite voor doen, dat weet ze zelf hoogstwaarschijnlijk ook wel.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
laan zei:
vode zei:
Pff, gewoon niet serieus op reageren op Kim, waar doe je moeite voor :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik wil gewoon dat ze bewust wordt van haar eigen niveau :grin:
Klik om te vergroten...

Waarom zou je daar moeite voor doen, dat weet ze zelf hoogstwaarschijnlijk ook wel.
Klik om te vergroten...
Het koste me geen moeite :rolleyes:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben hoe stom ik het ook vind helaas hetero :P
je zou op het persoon verliefd moeten worden geslacht zou er niet toe moeten doen.
maar dat kan ik helaas niet, 't zal wel aan men chromosomen liggen of zo :tongueout:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik dacht eigenlijk hetero te zijn (nouja, hetero is niet het goede woord denk ik, gezien ik me geen man voel, maar ook geen vrouw).
Maar de laatste tijd wekken jongens mijn interesse ook wel meer dan gebruikelijk.
Ik denk dat ik op personen 'val', dus best speciale gevoelens zou kunnen hebben bij een jongen, maar lichamelijk gezien spreken vrouwen me meer aan. :)

Dat je pas hetero/bi/homo/iets anders zou zijn als je verliefd wordt op iemand van een bepaald geslacht ben ik het overigens niet mee eens, er zijn echt zó veel factoren die meespelen omtrent die gevoelens en geaardheid.

Ik zou mezelf vooralsnog dus als "bi-schierig" bestempelen, maar aangezien dat geen optie is heb ik maar "random gelegenheidshomo" gekozen. :P
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha: "random gelegenheidshomo"...zo kun je t ook noemen ja :) I like it :wink:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben hetero en ik ben eerlijk gezgt eigenlijk ook een beetje tegen homoseksualiteit.

Niet dat ik de mensen haat of af ga zeiken ofzo, iedereen mag in principe doen van mij wat hij/zij wil als je er anderen maar niet mee lastig valt.
Maar het is zwaar tegennatuurlijk, het hoort niet en het past niet. Andere dieren doen het ook bijna niet.

En ik stoor me vooral aan die gayparade pride gasten. Het lijkt vaak ook steeds meer een liftstyle te worden. Als ze dan nog een beetje kiezen voor enige klasse en smaak in plaats van massaal verkleed te gaan als the village people.

Als laatste vind ik (en dat doen ze gelukkig ook niet vaak) dat ze openbaar (homo-events natuurlijk niet) gewoon niks moeten doen in de zin van zoenen enzo. Weinig hetero's worden graag geconfronteerd met 2 zoenende mannen. Natuurlijk zie ik 2 zoenende vrouwen dan ook wel graag, maar dat doet er niet aan af dat ik er toch op tegen ben.

Aan de andere kant vind ik dat andere mensen ook niet moeten zeiken dat ik wel eens drugs gebruik etc., dus moet ik andere ook in hun waarde laten, wat ik dus ook altijd doe.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
hodgepodge zei:
Ik ben hetero en ik ben eerlijk gezgt eigenlijk ook een beetje tegen homoseksualiteit.

Niet dat ik de mensen haat of af ga zeiken ofzo, iedereen mag in principe doen van mij wat hij/zij wil als je er anderen maar niet mee lastig valt.
Maar het is zwaar tegennatuurlijk, het hoort niet en het past niet. Andere dieren doen het ook bijna niet.

En ik stoor me vooral aan die gayparade pride gasten. Het lijkt vaak ook steeds meer een liftstyle te worden. Als ze dan nog een beetje kiezen voor enige klasse en smaak in plaats van massaal verkleed te gaan als the village people.

Als laatste vind ik (en dat doen ze gelukkig ook niet vaak) dat ze openbaar (homo-events natuurlijk niet) gewoon niks moeten doen in de zin van zoenen enzo. Weinig hetero's worden graag geconfronteerd met 2 zoenende mannen. Natuurlijk zie ik 2 zoenende vrouwen dan ook wel graag, maar dat doet er niet aan af dat ik er toch op tegen ben.

Aan de andere kant vind ik dat andere mensen ook niet moeten zeiken dat ik wel eens drugs gebruik etc., dus moet ik andere ook in hun waarde laten, wat ik dus ook altijd doe.
Klik om te vergroten...

Blij dat je ondanks alles toch in de laatste zin je nuance terug vind. Bekijk de mens als individu en beoordeel niet. Je zult zien dat de leukste mannen vaak homo zijn, en dat juist die mensen jou in je waarde laten over je drugs gebruik. (mijn eigen ondervinding)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#16
En dát wilt met kinderen werken..
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Je zult zien dat de leukste mannen vaak homo zijn, en dat juist die mensen jou in je waarde laten over je drugs gebruik. (mijn eigen ondervinding)
Klik om te vergroten...

Maar het kunnen vaak wel verschrikkelijke bitches zijn, sommige homo's...maar inderdaad zijn het erg leuke mensen, net als lesbiennes :hearteyes:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mwa, ik ben hetero, maar niks is eigenlijk zo vernederend als verkrachting, dus als iemand mij goed verneukt, dan verkracht ik hem hard en mep ik zijn kop aan stukken. Zou ie dan nog aangifte doen??, hehe. Heb weleens gehoord van patiënten dat sommige criminelen iemand met 10 man verkrachten voor straf :tearsofjoy: Tja, eigenlijk niks grappigs aan, maarja...Weten jullie softe boomknuffelaars ook eens hoe ziek het leven kan zijn en hoe hard mensen tegen elkaar kunnen zijn... :rock: :tearsofjoy:

(Yeti stijl)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Okeee :grin:

Nee, mijn dag ging goed. Ben naar een afkick kliniek geweest om te praten met mensen daar. Was heel gezellig en voor 25,- euro had ik me laten afzuigen door een poolse hoer, zonder condoom!! Ja, met een vreemde soa aan mijn lul, was het een leuk dagje vandaag :)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
vode zei:
En dát wilt met kinderen werken..
Klik om te vergroten...
Je vind het maar al te leuk om te reageren op mij he..
Please, zet mij nou maar op je negeer lijst en reageer gewoon NIET op mijn posts!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."