Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Japi-10 zei:
Hetero gestemd.
Heb ook niks tegen bi/homo.

Me oom en tante zijn ook lesbi/homo.
Lesbi's altijd leuke grappen over te maken.

Vinden met tantes ook wel leuk.

Zoals wat is een biologische lesbi ?

Een bloempot / potvis .

Lesbi die geld stort ?
Spaarpot.

Etc.
Altijd wel lachen :)
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lijkt tegenwoordig voor jonge meiden wel extra hip om bi-sexueel te zijn, terwijl dat bij de heren toch gezien wordt als XXL not- and never-done!

Hypocriet, wat?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Enesteene zei:
Japi-10 zei:
Hetero gestemd.
Heb ook niks tegen bi/homo.

Me oom en tante zijn ook lesbi/homo.
Lesbi's altijd leuke grappen over te maken.

Vinden met tantes ook wel leuk.

Zoals wat is een biologische lesbi ?

Een bloempot / potvis .

Lesbi die geld stort ?
Spaarpot.

Etc.
Altijd wel lachen :)
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja het is altijd een pot nat bij me tantes :wink:

@ ja ja , ja dat lijkt wel af en toe zo ja :P
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#4
jaja zei:
Het lijkt tegenwoordig voor jonge meiden wel extra hip om bi-sexueel te zijn, terwijl dat bij de heren toch gezien wordt als XXL not- and never-done!

Hypocriet, wat?
Klik om te vergroten...

Idd hypocriet... maar denk dat het nog wel een taboe is om bisex te zijn als je een man bent... Terwijl er best veel mannen bisex zijn, maar er niet openlijk voor durven uit te komen... Ik vind het juist wel wat hebben als een man bi is.. vind het gedurft en best ook wel sexy...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
mannen mogen niet huilen

mannen die kunnen koken zij gay

mannen die een prostaat massage willen zijn waarschijnlijk travestiet

mensen die naar de parenclub gaan zijn ongelukkig.

Vooroordeeltjes genoeg ...

Ik heb ook meer respect voor iemand die leeft en zijn gevoelens kan uiten dan een stoere bonk die zogenaamd nooit getroost hoeft te worden en zegt dat het altijd goed gaat.

Stonie
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
mooi gezegd :beer:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook over bisexualiteit praten wij wel eens met onze beste vrienden. Als je het er dan over hebt, dan wil de mannelijke helft van het koppel niets liever zien dan twee vrouwen samen. Een bisex vrouw, dat is de natte droom van veel mannen. Maar als je dan begint over de bisex man, dan neemt het gesprek een heel andere wending..."ik ben geen homo", "mijn uitgang is geen ingang"....maar, ze willen wel allemaal graag hun vrouwtje anaal nemen? :wave: Waarom de vrouw dan allemaal wel, maar de man niet?

Maar, als je er dan wat vaker en serieuzer over praat, dan komt er vaak toch wel iets meer op tafel; "ja, één vinger in kijn kont, dat is niet echt vervelend", "ach, nieuwsgierig zijn we allemaal wel eens", "nee, het is niet echt vervelend". Ik weet inmiddels wel beter...Ik hoef me voor niemand "stoer" of "macho" voor te doen, ik doe gewoon graag mijn ding, take it or leave it. En als ik nieuwsgierig ben hoe het voelt om een man te pijpen, dan zeg ik dat. :mrgreen: (voelt trouwens heel anders dan je verwacht :wink: )

Hemi
A
AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bi :)
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hetero, maar ik mag ook graag naar lesbisch kijken :tearsofjoy:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja op internet wel :wave:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#11
liefst naakt dan :wave:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
dallandra zei:
kaalkopje zei:
hetero

ieder doet en is verder wat hij wil
Klik om te vergroten...

zelfde
Klik om te vergroten...
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#13
mmm

Wil het nog wel een suitleggen, zij het met een aantal correcties

Ik hou van jou
Jeg elsker dig

>> Jaj élskuh daj
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ontopic:

val vooral op jongens, maar ook wel op meiden
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hetero, maar heb geen problemen met de geaardheid van andere mensen
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
space scientist zei:
Hetero, maar heb geen problemen met de geaardheid van andere mensen
Klik om te vergroten...
same here :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik dacht een tijdje dat ik misschien bi was, omdat ik een periode vaak fantaseerde over vrouwen, dus heb toen uit nieuwsgierigheid twee keer seks gehad met een meisje. Het was leuk en had de ervaringen ook zeker niet willen missen! Daarnaast vind ik het ook een interessante verrijking van mijn (seks)leven :wink:. Toch was er destijds - tijdens de seks zelf - duidelijk wel iets van een gemis hoor (waarschijnlijk gewoon een lul :wink: ). Voor mij waren deze twee ervaringen in iedergeval de bevestiging dat ik toch meer voor mannen val. Fantaseren over vrouwen doe ik sinds die tijd ook niet echt meer en van een lesbische scene in een pornofilm word ik ook totaal niet (meer) opgewonden ofzo. Ik heb er heel leuk mee geexperimenteerd en daar is het verder tot nu toe bij gebleven voor mij.
Ik zie mezelf dus wel als hoofdzakelijk hetero, hoewel ik soms (meestal dan in iets van een dronken toestand) voor de grap ook nog wel eens met een vriendin kan gaan zoenen. Of ik in de toekomst ooit nog eens seks met een vrouw zal hebben, sluit ik ook niet helemaal voor 100% uit. Ik ben dus namelijk ook weer niet helemaal vies van vrouwen en ik weet dat - en dan vaak ook weer in een niet nuchtere toestand - er soms toch nog wel eens ongeplande en aparte avontuurtjes kunnen ontstaan (met wel of geen spijt achteraf, maar dat terzijde)......
Tyler is overigens 100% bi, hij heeft voordat hij mij leerde kennen ook relaties/seks met mannen gehad en voelt zich nog steeds ook tot mannen aangetrokken. Daar heb ik totaal geen problemen mee (sowieso met niemands geaardheid). Behalve dat ik op deze manier nu natuurlijk wel concurentie van zowel vrouwen als mannen heb, maar dat neem ik dan maar voor lief hahaha!
Door zijn biseksualiteit hebben we trouwens wel twee keer een trio gehad met een (ook biseksuele) mannelijke kennis van ons. Was best geil! :hearteyes: Een trio met een meisje erbij lijkt me dan overigens wel weer echt een stuk minder interessant. Tyler daarintegen wil dit stiekem eigenlijk weer wel graag een keer met mij meemaken en we hebben het hier dus uiteraard ook al meerdere malen serieus over gehad, maar ten eerste voel ik me dus toch niet echt direct aangetrokken tot vrouwen en ten tweede denk ik dat ik dan ook echt stikjaloers zou worden... Hier was tijdens die twee trio's met die jongen dan weer totaal geen sprake van, vind ik wel apart eigenlijk! Ik denk dat ik iemand van mijn eigen geslacht waarschijnlijk eerder als een bedreiging zie en dat ik me daar onzekerder bij voel....

Maar goed om een lang verhaal even kort te maken - ik heb weer eens pep lulkick :rolleyes: - mijn conclusie hierover is, dat ik dan maar gewoon voor ongeveer 75% hetero moet zijn en voor de overige 25% bi! :wink:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet het echt niet :(
Net 2,5 jaar een relatie met een meisje gehad ging ik er van uit dat ik gewoon 100% hetero was. Maar sinds ik bij m'n (homo)huisgenoot woon en ik veel meer in aanraking ben gekomen met homo's ben ik toch gaan twijfelen. Inmiddels heb ik 'het' twee keer met een jongen gedaan, allebei de keren niet echt succesvol, maar daar geef ik de xtc die ik op had de schuld van.

Voorlopig hou ik het gewoon bij bi, ik sta 'open' voor allebei de seksen :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn seksuele voorkeur is voor het grootste deel hetero. Maar ik ben wel ontzettend benieuwd naar de seks met een vrouw. Maar om nou over die drempel heen te stappen vind ik ook nog doodeng, ik zal me toch niet op m'n gemak voelen, helemaal naakt bij een andere vrouw, ook helemaal naakt met het doel; seks. Het is me te pornografisch misschien, maar het lijkt me stiekempjes wel heel spannend :flushed:
Ik hou het maar gewoon bij mijn lieve mannelijke piemel, Willem.
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben bi, maar ik zie mezelf niet samen wonen met iemand van het vrouwelijke geslacht. Sex en verliefd worden kan ik op beide sexen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."