Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe wreedste vormen om wraak te nemen op je ex

De wreedste vormen om wraak te nemen op je ex

111 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal nooit wraak nemen op m'n ex, als je een leuke tijd met haar hebt gehad ga ik geen wraak nemen, of ze moet natuurlijk vreemd gaan met m'n beste maat of zoiets ergs, dan is het pas tijd voor wraak
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindgamer zei:
Ja, de eer aan jezelf nemen, negeren, langzaam afkicken, en keihard pijn lijden.
Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Als ik nu nog een vriendin krijg dan ga ik alvast zorgen dat ze afhankelijk van me wordt van een paar dingen (de mens haat het om van beter naar slecht te gaan bijv)
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt. Dat gaat weer te fur...

Post je tips!!
Klik om te vergroten...
Randje zelfmoord is ideaal natuurlijk. Zelf krijg ik geen machtsgevoel door iemand kapot te maken, het doet me weinig; ik zou het zelf alleen doen als het om een strategische zet gaat. Afhankelijkheid is de beste manier. Maar als jij haar dan langzaam los laat word zij langzaam minder afhankelijk. Minder pijnlijk dus.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
:rolleyes:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindgamer zei:
Ja, de eer aan jezelf nemen, negeren, langzaam afkicken, en keihard pijn lijden.
Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Als ik nu nog een vriendin krijg dan ga ik alvast zorgen dat ze afhankelijk van me wordt van een paar dingen (de mens haat het om van beter naar slecht te gaan bijv)
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt. Dat gaat weer te fur...

Post je tips!!
Klik om te vergroten...

Jij bent ook al zo'n zielig figuur!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wromtraxe zei:
Randje zelfmoord is ideaal natuurlijk. Zelf krijg ik geen machtsgevoel door iemand kapot te maken, het doet me weinig; ik zou het zelf alleen doen als het om een strategische zet gaat. Afhankelijkheid is de beste manier. Maar als jij haar dan langzaam los laat word zij langzaam minder afhankelijk. Minder pijnlijk dus.
Klik om te vergroten...


Dus dan gedraag jij je tegen haar zoals je altijd doet en als je weer eens een keer seks hebt, nadat je bent klaargekomen kijk je haar diep aan in haar ogen en zeg je dat je geen trek meer hebt ik een relatie en wil dat het eindigen gaat, zo snel mogelijk!!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Flappie:
Ja, wraak nemen is zwak, treurig, en moet je eigenlijk niet doen, maar ik kan er altijd wel van genieten wanneer ik mensen pijn zie lijden nadat ze mij ook pijn hebben zien lijden. Stupid bitchess!! :smilingimp:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindgamer zei:
Wromtraxe zei:
Randje zelfmoord is ideaal natuurlijk. Zelf krijg ik geen machtsgevoel door iemand kapot te maken, het doet me weinig; ik zou het zelf alleen doen als het om een strategische zet gaat. Afhankelijkheid is de beste manier. Maar als jij haar dan langzaam los laat word zij langzaam minder afhankelijk. Minder pijnlijk dus.
Klik om te vergroten...


Dus dan gedraag jij je tegen haar zoals je altijd doet en als je weer eens een keer seks hebt, nadat je bent klaargekomen kijk je haar diep aan in haar ogen en zeg je dat je geen trek meer hebt ik een relatie en wil dat het eindigen gaat, zo snel mogelijk!!
Klik om te vergroten...
Kan... wel zorgen dat jij eerder klaar komt. Alleen zal ik nooit zo'n daad kunnen doen omdat het mij niet uitmaakt of zij pijn heeft of niet. Waarom zou je je daar bezig mee houden. Als je van haar af bent wat wil je dan meer. Wat heeft leed van anderen voor zin bij jou? Betekend meer dat jij van haar afhankelijk bent.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindgamer zei:
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt.
Klik om te vergroten...

Hoe weet je dan dat je volgende ex je al pijn gaat doen. SUKKEL! :openmouth:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
:rolleyes:
Klik om te vergroten...
:P:P niet denken dat ik het doe hoor :P. Lees maar mn voorgaande bericht.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindgamer zei:
Ja, de eer aan jezelf nemen, negeren, langzaam afkicken, en keihard pijn lijden.
Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Als ik nu nog een vriendin krijg dan ga ik alvast zorgen dat ze afhankelijk van me wordt van een paar dingen (de mens haat het om van beter naar slecht te gaan bijv)
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt. Dat gaat weer te fur...

Post je tips!!
Klik om te vergroten...
a) Haal je toch niet, ben JIJ mentaal veel te zwak voor.
b) Is het fout om de pijn die jij door zo'n wrede wezens hebt verkregen, aan andere mensen geven, puur en alleen omdat jij die pijn ook hebt moeten doorstaan. Wat een onzin. Er zijn genoeg mensen die hun kinderen mishandelen omdat zij zelf een fucked up jeugd gehad hebben. Wil je zo zijn?


Ot: Ik heb nooit echt de behoefte om wraak te nemen, ben een hippie he. :grin:
Maar ik denk dat foto's van het neuken bij ouders in de brievenbus gooien wel een grappige manier is, hoewel een aantal van de ouders die ik ken daar uiteindelijk zelfs om zouden kunnen lachen. Hmm, dan zouden 't wel heftige foto's moeten zijn wrs.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#11
OT: Zorgen dat je een echte vent wordt....
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een sexfoto laten zien aan haar nieuwe vriendjes en telkens zeggen dat 'ie van twee dagen ervoor was :smilingimp: :grin: :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Twintig pizza's laten bezorgen op haar adres.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een baan zoeken
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#15
geen wraak nemen, wel gaan zuipen met je kameraden in een willekeurige kroeg
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wraak is een teken van je eigen zwakte.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Wraak is een teken van je eigen zwakte.
Klik om te vergroten...
Dus projecteer jij je zwakte op diegene die dat besef van je zwakte bij je liet opspelen en ga je het klein meppen met een honkbal knuppel :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindgamer zei:
Marla Singer zei:
Wraak is een teken van je eigen zwakte.
Klik om te vergroten...
Dus projecteer jij je zwakte op diegene die dat besef van je zwakte bij je liet opspelen en ga je het klein meppen met een honkbal knuppel :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, ik ga schrijven, ik ben niet zo agressief...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Mindgamer zei:
Marla Singer zei:
Wraak is een teken van je eigen zwakte.
Klik om te vergroten...
Dus projecteer jij je zwakte op diegene die dat besef van je zwakte bij je liet opspelen en ga je het klein meppen met een honkbal knuppel :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, ik ga schrijven, ik ben niet zo agressief...
Klik om te vergroten...
Hmm, in praktijk ben ik dat ook niet meer zo snel, maar als ik over bepaalde dingen nadenk dan word ik overvallen door emoties, voel ik me machteloos, en denk ik alleen aan oplossingen die mijn boosheid bedenken, en het rationele niet. Het is moeilijk, maar het lukt, ik kan me er overheen zetten en verder kijken dan me neus lang is :hearteyes: Wat is zelfkennis toch heerlijk :grin: Schrijven is inderdaad goed, mag ik ook graag doen :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haar beste vriendin gaan daten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."