#1
Ik zal nooit wraak nemen op m'n ex, als je een leuke tijd met haar hebt gehad ga ik geen wraak nemen, of ze moet natuurlijk vreemd gaan met m'n beste maat of zoiets ergs, dan is het pas tijd voor wraak
Randje zelfmoord is ideaal natuurlijk. Zelf krijg ik geen machtsgevoel door iemand kapot te maken, het doet me weinig; ik zou het zelf alleen doen als het om een strategische zet gaat. Afhankelijkheid is de beste manier. Maar als jij haar dan langzaam los laat word zij langzaam minder afhankelijk. Minder pijnlijk dus.Mindgamer zei:Ja, de eer aan jezelf nemen, negeren, langzaam afkicken, en keihard pijn lijden.
Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Als ik nu nog een vriendin krijg dan ga ik alvast zorgen dat ze afhankelijk van me wordt van een paar dingen (de mens haat het om van beter naar slecht te gaan bijv)
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt. Dat gaat weer te fur...
Post je tips!!

Mindgamer zei:Ja, de eer aan jezelf nemen, negeren, langzaam afkicken, en keihard pijn lijden.
Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Als ik nu nog een vriendin krijg dan ga ik alvast zorgen dat ze afhankelijk van me wordt van een paar dingen (de mens haat het om van beter naar slecht te gaan bijv)
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt. Dat gaat weer te fur...
Post je tips!!
Wromtraxe zei:Randje zelfmoord is ideaal natuurlijk. Zelf krijg ik geen machtsgevoel door iemand kapot te maken, het doet me weinig; ik zou het zelf alleen doen als het om een strategische zet gaat. Afhankelijkheid is de beste manier. Maar als jij haar dan langzaam los laat word zij langzaam minder afhankelijk. Minder pijnlijk dus.
Kan... wel zorgen dat jij eerder klaar komt. Alleen zal ik nooit zo'n daad kunnen doen omdat het mij niet uitmaakt of zij pijn heeft of niet. Waarom zou je je daar bezig mee houden. Als je van haar af bent wat wil je dan meer. Wat heeft leed van anderen voor zin bij jou? Betekend meer dat jij van haar afhankelijk bent.Mindgamer zei:Wromtraxe zei:Randje zelfmoord is ideaal natuurlijk. Zelf krijg ik geen machtsgevoel door iemand kapot te maken, het doet me weinig; ik zou het zelf alleen doen als het om een strategische zet gaat. Afhankelijkheid is de beste manier. Maar als jij haar dan langzaam los laat word zij langzaam minder afhankelijk. Minder pijnlijk dus.
Dus dan gedraag jij je tegen haar zoals je altijd doet en als je weer eens een keer seks hebt, nadat je bent klaargekomen kijk je haar diep aan in haar ogen en zeg je dat je geen trek meer hebt ik een relatie en wil dat het eindigen gaat, zo snel mogelijk!!
Mindgamer zei:Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt.
:P:P niet denken dat ik het doe hoor :P. Lees maar mn voorgaande bericht.Ellesdee zei:
a) Haal je toch niet, ben JIJ mentaal veel te zwak voor.Mindgamer zei:Ja, de eer aan jezelf nemen, negeren, langzaam afkicken, en keihard pijn lijden.
Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Als ik nu nog een vriendin krijg dan ga ik alvast zorgen dat ze afhankelijk van me wordt van een paar dingen (de mens haat het om van beter naar slecht te gaan bijv)
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt. Dat gaat weer te fur...
Post je tips!!
Dus projecteer jij je zwakte op diegene die dat besef van je zwakte bij je liet opspelen en ga je het klein meppen met een honkbal knuppelMarla Singer zei:Wraak is een teken van je eigen zwakte.
Mindgamer zei:Dus projecteer jij je zwakte op diegene die dat besef van je zwakte bij je liet opspelen en ga je het klein meppen met een honkbal knuppelMarla Singer zei:Wraak is een teken van je eigen zwakte.![]()
Hmm, in praktijk ben ik dat ook niet meer zo snel, maar als ik over bepaalde dingen nadenk dan word ik overvallen door emoties, voel ik me machteloos, en denk ik alleen aan oplossingen die mijn boosheid bedenken, en het rationele niet. Het is moeilijk, maar het lukt, ik kan me er overheen zetten en verder kijken dan me neus lang isMarla Singer zei:Mindgamer zei:Dus projecteer jij je zwakte op diegene die dat besef van je zwakte bij je liet opspelen en ga je het klein meppen met een honkbal knuppelMarla Singer zei:Wraak is een teken van je eigen zwakte.![]()
Nee, ik ga schrijven, ik ben niet zo agressief...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."