Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe wreedste vormen om wraak te nemen op je ex

De wreedste vormen om wraak te nemen op je ex

111 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
n
nouscheziganLid
01-01-2024, 00:00
#1
de beste wraak is je compleet van die persoon afsluiten en gewoon verder je eigen leven leven met de gedachte dat je die persoon kan vergeten en helemaal niet meer nodig hebt. voordat je die persoon kende kon je ook zonder en dacht je geen seconde aan die persoon dus moet kunnen. (kost je een hoop energie en wilskracht maar heb je uiteindelijk het meeste aan denk ik)

alle andere acties bevestigen alleen maar dat je die persoon niet kan loslaten en daarmee is die persoon je dus altijd een stap voor en zal je wraak altijd negatief uitwerken tegenover jezelf
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je ex aan een auto vastbinden, hem een kilometer meesleuren achter de auto, niet te hard, hij moet erna nog leven. Vervolgens aan een boom vastmaken, vervolgens de huid die er dan nog aanzit met een kaasschaaf eraf halen en hem tot slot in een bad met zoutzuur gooien :)
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#3
"vergeven doe je voor jezelf"

weer eens wat anders dan wraak...... :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
vertel gewoon in haar stamkroeg dat je nu een soa hebt, door haar
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, die is goed. Beter zet jij de biobak gewoon overeind, bind je er een touw omheen, en maak je dit vast aan haar deur knop. Aansteken die handel XD
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stuur haar een Trouwkaart, waar jou naam op staat en die van je nieuwe(fictiefe) lover
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een baan zoeken
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#8
geen wraak nemen, wel gaan zuipen met je kameraden in een willekeurige kroeg
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wraak is een teken van je eigen zwakte.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Wraak is een teken van je eigen zwakte.
Klik om te vergroten...
Dus projecteer jij je zwakte op diegene die dat besef van je zwakte bij je liet opspelen en ga je het klein meppen met een honkbal knuppel :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindgamer zei:
Marla Singer zei:
Wraak is een teken van je eigen zwakte.
Klik om te vergroten...
Dus projecteer jij je zwakte op diegene die dat besef van je zwakte bij je liet opspelen en ga je het klein meppen met een honkbal knuppel :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, ik ga schrijven, ik ben niet zo agressief...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Mindgamer zei:
Marla Singer zei:
Wraak is een teken van je eigen zwakte.
Klik om te vergroten...
Dus projecteer jij je zwakte op diegene die dat besef van je zwakte bij je liet opspelen en ga je het klein meppen met een honkbal knuppel :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, ik ga schrijven, ik ben niet zo agressief...
Klik om te vergroten...
Hmm, in praktijk ben ik dat ook niet meer zo snel, maar als ik over bepaalde dingen nadenk dan word ik overvallen door emoties, voel ik me machteloos, en denk ik alleen aan oplossingen die mijn boosheid bedenken, en het rationele niet. Het is moeilijk, maar het lukt, ik kan me er overheen zetten en verder kijken dan me neus lang is :hearteyes: Wat is zelfkennis toch heerlijk :grin: Schrijven is inderdaad goed, mag ik ook graag doen :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haar beste vriendin gaan daten.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Foto op 4chan zetten met dr gegevens erbij en de mededeling dat ze haar tieten laat zien bij 200 telefoontjes.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindgamer zei:
@Flappie:
Ja, wraak nemen is zwak, treurig, en moet je eigenlijk niet doen, maar ik kan er altijd wel van genieten wanneer ik mensen pijn zie lijden nadat ze mij ook pijn hebben zien lijden. Stupid bitchess!! :smilingimp:
Klik om te vergroten...


Tja en daar zit de knik in de kabel...vaak merk of hoor je niks van de door toegebrachte "schade". Dus is het zonde van je "werk".

Astrid Joosten die heeft toen ze merkte dat haar echtgenoot vreemd ging alle knopen en linker mouwen/broekspijpen van haar man eraf geknipt en er een briefje bij gedaan met: als ze zo goed kan naaien....... Dat is humor!

Al neem ik geen wraak, het is heerlijk om van alles te verzinnen en je bij de gedachte hoe het slachtoffer zal reageren te verkneukelen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
De beste wraak is een knipoog geven, en glimlachen als je je ex ooit een keer tegenkomt. en verder niets zeggen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarom zou je wraak willen, is een relatie die uit gaat niet vervelend genoeg voor beide?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Waarom zou je wraak willen, is een relatie die uit gaat niet vervelend genoeg voor beide?
Klik om te vergroten...

het ligt eraan wat de reden is, als je als oud vuil aan de kant bent gegooid, door leugentjes toch nog even de laataste maand, bij haar (of hem)bent gebleven. waarna bljkt dat je voor de gek bent gehouden. Dan is wraak wel gepast.

Anders gebeurt het de volgende ook weer, en die ernaa. Niet dat het me uitmaakt wat mijn ex met haar nieuwe vriendje doet. Een beetje respect mag iedereen wel hebben.

Andere relaties lopen gewoon stuk, en is t voorbij en duidelijk. Dan zal t gewoon voorbij zijn.

Er zijn helaas uitzonderingen,...
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://www.youtube.com/watch?v=A92qgDSFsGE

uitzien :grin:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#20
steelpad zei:
http://www.youtube.com/watch?v=A92qgDSFsGE

uitzien :grin:
Klik om te vergroten...

Damn, het zal je maar gebeuren. Ik zou heeelemaal door flippen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."