#1
Oom Klaas zei:Of pis recht in zijn of haar gezicht![]()
Maar een taart in het gezicht blijft een topper,
alleen zal het niet zoveel pijn doen wanneer je geen punaises door het beslag hebt gedaan![]()
of kwak in het beslag, stuur de taart op, en bel haar twee dagen later op om haar te vragen of het slikken toch wél meevalt

en natuurlijk even aanbellen