#1
Je bereikt helemaal niks met wraak. Wanneer je relatie net voorbij is, voelen veel mensen zich gekwetst en machteloos. En die pijn wil eruit. Voor veel mensen geldt dan het motto: oog om oog, tand om tand.Begrijpelijk natuurlijk, maar je schiet er natuurlijk helemaal niks mee op. Wraak is negatieve energie die uiteindelijk terugslaat op jezelf. Dat neemt niet weg dat het boeiend is om te zien hoe andere mensen omgaan met hun wraakgevoelens 


en natuurlijk even aanbellen