#1
yo AT
ik zou gewoon een hond nemen![:tearsofjoy:]()
ik zou gewoon een hond nemen
Haha, dan ben jij volgens mij de uitzondering.026chickie026 zei:en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden

Pak Suiker zei:026chickie026 zei:nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand![]()
Maar dan is "zichzelf geweldig vinden" nogsteeds een twijfelachtige uitspraak, want dat kan zowel positief (bewustzijn van iemands talenten) als negatief (arrogant, verwaand, bot) zijn.![]()
026chickie026 zei:nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand![]()
0penmindeD zei:@ Pak Suiker, ja strepen kunnen wel maar ik bedoel geen 70's style![]()
Nee, stop mij maar in een isoleercel, waar ik regels, potloden, schriften en literatuur in mijn bezit heb. Daar word ik veel gelukkiger van, en niet die eeuwige drang om seks te hebben met wijven, ongeacht hoe mooi, lief en lekker ze ook zijn, je na het ejaculeren in hun baarmoeder zich aan hun gaat storen, omdat ze vreten van je willen en je liefde, warmte, veiligheid, grote handen en aandacht. Ik kots op wijven! Ik kots op mensen overigens..Ik ga deze hele wereld veroveren en omtoveren in een plek waar men één geheel is. Waar het verdomme niet nodig is om je zelf voort te planten en de wedstrijden met je maten aan te gaan met wie de meeste chicks kan scoren in de lokale discotheek, want je bereikt een hoop met coke in je neus en veel vreten in je aderen. Onthoud mijn naam goed, want jullie gaan op mij stemmen, jullie kiezen er zelf voor om bevrijdt te worden van die pathologische dwang om te neuken, om aan je toekomst te werken. Je wordt bevrijd door mij! Door mij hoor je dat? Door mij!Volgens mij is dat wel waar ja. Alhoewel ik me dan niet ga vergelijken met die ex-en. Ik ben gelukkig geen jaloers type. Wat ik vaak wel om me heen zie met stelletjes.nicolai zei:dat is typisch vrouwelijk ja...van alles willen weten over ex-en.
Het is vaak meer om te weten hoe de man in kwestie met vrouwen omgaat...Vrouwen denken dat ze op die manier te weten komen hoe hun eigen relatie eruit kan gaan zien. In principe is dat niet helemaal een irrationele gedachte, maar sommige vrouwen draven er in door.Drientje zei:Volgens mij is dat wel waar ja. Alhoewel ik me dan niet ga vergelijken met die ex-en. Ik ben gelukkig geen jaloers type. Wat ik vaak wel om me heen zie met stelletjes.nicolai zei:dat is typisch vrouwelijk ja...van alles willen weten over ex-en.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."