Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafknappers in de liefde

afknappers in de liefde

196 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
yo AT

ik zou gewoon een hond nemen :tearsofjoy:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik knap af op mensen die mij niet in mijn waarde laten.
Proberen me te veranderen, geen vertrouwen hebben en jaloers zijn.
Zichzelf anders voordoen als ze in werkelijkheid zijn.
En liegen.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afknapper:

Mannen die te dominant zijn. Je allerlei adviezen geven en boos worden als je die niet opvolgt. Beslissingen voor je maken en je behandelen als een klein kind dat zelf te dom is om voor zichzelf te denken of te beslissen.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
026chickie026 zei:
en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden
Klik om te vergroten...
Haha, dan ben jij volgens mij de uitzondering. :wink:
Ik hoor namelijk zó veel vrouwen zeggen "een zelfverzekerde man die weet wat hij wilt en kan, tikkeltje arogant" als een onderdeel van de krankzinnig lange eisenlijst die veel vrouwen hebben over mannen. :P (can't blame 'em though, mannen hebben hun minder mooie lichaam gewoon te compenseren)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Giraffen :beer:
0
026chickie026Lid
01-01-2024, 00:00
#6
nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand :wink:
0
026chickie026Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nou ik bedoel het dan in de negatieve vorm :wink:
Pak Suiker zei:
026chickie026 zei:
nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand :wink:
Klik om te vergroten...

Maar dan is "zichzelf geweldig vinden" nogsteeds een twijfelachtige uitspraak, want dat kan zowel positief (bewustzijn van iemands talenten) als negatief (arrogant, verwaand, bot) zijn. :wink:
Klik om te vergroten...
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
026chickie026 zei:
nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand :wink:
Klik om te vergroten...

Maar dan is "zichzelf geweldig vinden" nogsteeds een twijfelachtige uitspraak, want dat kan zowel positief (bewustzijn van iemands talenten) als negatief (arrogant, verwaand, bot) zijn. :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
0penmindeD zei:
@ Pak Suiker, ja strepen kunnen wel maar ik bedoel geen 70's style :grin:
Klik om te vergroten...

Kaal vind ik sowieso gewoon echt niet mooi...wat mij betreft mag er echt wel wat haar zitten.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik knap af op vrouwen die weigeren lijntjes sos van mijn pielywiely te snuiven voor/tijdens de blowjob.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mensen die:
- zichzelf hoger plaatsen dan een ander
- onzeker zijn (en dan heb ik het over continu om bevestiging vragen)
- hun lichaam niet als tempel zien en dit misbruiken
- materialistisch zijn
- anderen altijd bekritiseren
- altijd alles beter weten


Met dit soort mensen heb ik niet veel op. Gelukkig heb ik nog nooit in een relatie gezeten met iemand die een van bovenstaande eigenschappen als leidraad in zijn/haar leven had.

Het is wel een soort vereiste dat je op hetzelfde niveau elkaar aanvult. Dat je dezelfde interesses en filosofie deelt of in ieder geval dit probeert. Genoeg mensen die leegheid vullen met leegheid, ik zou niet met een leeghoofd samen kunnen leven.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Afknappers:

- luiheid
- de 'slachtoffer' houding = altijd anderen de schuld geven van de shit in je leven
- geen verantwoordelijkheidsgevoel
- nog bij mama wonen
- een hekel aan dieren hebben
- lafheid maar wel een grote bek
- altijd negatief zijn over andere mensen / roddelen
- suffe en saaie types
- weinig libido
- houterig en onhandig zijn in bed
- mij niet aanbidden en behandelen als een prinses. :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maatschappelijk verantwoord zijn (met uitspraken komen als "als iedereen dat doet stort de samenleving in elkaar", een probleem hebben met een uitkering "trekken", politiek correct zijn)

Er heel "standaard" uitzien. Toon wat creativiteit!

Zich niet aan afspraken kunnen houden (half zeven is ook echt half zeven, niet dat ik om kwart voor zeven moet bellen waar ze blijft).

Een probleem maken van woorden zoals "kanker".

Constant over blowen praten en vervelende stonerhumor hebben. Niks mis met blowen, wel met mensen die enorm hard "erbij" willen horen in de "blowscene".

Sletterig gedrag

Heel erg alles willen doen "zoals het hoort".

Zich te veel aantrekken van regels

Agressief gedrag

Spelletjes spelen, roddelen, etc.

Kinderen willen

Niet naar argumenten luisteren maar een plaat voor de kop hebben (simpel voorbeeld: Drugs is slecht. Ik: Waarom is drugs slecht? Zij: Ik wil het niet horen is gewoon slecht!). Discussies aangaan = een must.

Obviously: Gebrek aan hygiene

Gebrek aan intelligentie
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat is typisch vrouwelijk ja...van alles willen weten over ex-en.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je na 2 maanden erachter komt dat ze eigenlijk zéér egoïstisch is, steeds meer over haar ex'en begint te praten, en zelf met de dag dikker en lelijker wordt. Daarom probeer ik nu dames rationeel uit te kiezen....Met als gevolg dat ik dus geen één meisje meer hoef, want ik vind het eigenlijk allemaal maar van die nutteloze dozen. Godver, je moet er toch niet aandenken om zo'n hoer zwanger te pompen en je dan te beseffen dat je zoontje zwemt in zaad van al haar slachtoffers. Vieze nazi-monster met haar gele, scheve tanden en 4 jaar oud, rottend zaad in haar baarmoeder :kots: Nee, stop mij maar in een isoleercel, waar ik regels, potloden, schriften en literatuur in mijn bezit heb. Daar word ik veel gelukkiger van, en niet die eeuwige drang om seks te hebben met wijven, ongeacht hoe mooi, lief en lekker ze ook zijn, je na het ejaculeren in hun baarmoeder zich aan hun gaat storen, omdat ze vreten van je willen en je liefde, warmte, veiligheid, grote handen en aandacht. Ik kots op wijven! Ik kots op mensen overigens..Ik ga deze hele wereld veroveren en omtoveren in een plek waar men één geheel is. Waar het verdomme niet nodig is om je zelf voort te planten en de wedstrijden met je maten aan te gaan met wie de meeste chicks kan scoren in de lokale discotheek, want je bereikt een hoop met coke in je neus en veel vreten in je aderen. Onthoud mijn naam goed, want jullie gaan op mij stemmen, jullie kiezen er zelf voor om bevrijdt te worden van die pathologische dwang om te neuken, om aan je toekomst te werken. Je wordt bevrijd door mij! Door mij hoor je dat? Door mij!
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ Mindgamer:
Slechte relatie achter de rug ofzo? :wink:

Vind het toch wel apart dat voor velen praten over exen een nono is. Vindt het juist jammer als een man niet over zijn exen wil vertellen. Hoe iemand zn liefdesleven is geweest zegt me een hoop over die persoon.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
nicolai zei:
dat is typisch vrouwelijk ja...van alles willen weten over ex-en.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is dat wel waar ja. Alhoewel ik me dan niet ga vergelijken met die ex-en. Ik ben gelukkig geen jaloers type. Wat ik vaak wel om me heen zie met stelletjes.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
overgevoelige vrouwen zijn stom, praten praten praten.

en kommentaar leveren op alle dingen die ik doe en die ik niet doe.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
nicolai zei:
dat is typisch vrouwelijk ja...van alles willen weten over ex-en.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is dat wel waar ja. Alhoewel ik me dan niet ga vergelijken met die ex-en. Ik ben gelukkig geen jaloers type. Wat ik vaak wel om me heen zie met stelletjes.
Klik om te vergroten...
Het is vaak meer om te weten hoe de man in kwestie met vrouwen omgaat...Vrouwen denken dat ze op die manier te weten komen hoe hun eigen relatie eruit kan gaan zien. In principe is dat niet helemaal een irrationele gedachte, maar sommige vrouwen draven er in door.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Arrograntie en egoisme.

Oh, en meisjes die zichzelf heel wat vinden terwijl ze niet bepaald 'moeders mooiste' zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."