Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde is kut!

Liefde is kut!

194 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geef mij nou maar gelijk!
Dat komt ten goede aan mij oh zo hoge ego :rock:
:kots:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echte liefde kan heel mooi zijn, en echte liefde kan heel goed zijn. Vindt maar eens de midden weg :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Djo en ik zijn van mening dat liefde één van de kutste dingen is die er bestaat.. In dit topic mag je zo veel zeiken, zeuren, frustraties eruit gooien, janken, etc als je maar wilt..

Ik begin wel.. Mijn hart is écht compleet, finaal gebroken.. Als de hopeloze romanticus die ik ben zal ik ongetwijfeld wel weer een keer erin trappen.. Maar de komende tijd wil ik echt absoluut geen relatie meer.. Durf ik me eindelijk weer over te geven aan liefde en dan wordt niet veel later je hart compleet vermorzelt.. Het doet me zo ontzettend veel pijn :( Ik haat liefde..
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies, ik ben er helemaal klaar mee!
Na een relatie van 10 jaar, zeg ik hier echt dat ik never en te nimmer meer een relatie wil.
Ik kan me niet indenken, dat ik nog met iemand zo'n band op kan bouwen. Zal best!
Maar ik beloof geen eeuwige trouw, de ware bestaat niet! (althans niet voor mij!)

Ik zou de eerste tijd in een nieuwe relatie me alleen maar elke dag bang zijn, dat het mis zou lopen. Uit zou gaan. Mijn gedachten slaan met me op hol, ik weet het.

Misschien loopt die ene wel ergens rond, maar in elk geval hoop ik dan dat hij me ooit vind!

Maar ik ben er helemaal KLAAR mee. :kots: erop!

Ruth, we worden nonnen of zo, in het kadaverklooster! :grin:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mja, liefde kan je ongelofelijk kut doen voelen, kan geen kater tegen op.

Ik zit zelf met een probleempje dat het lijk dat ik maar nooit de ideale vriendin tegenkom.
Pas als het gedaan is, begin ik te beseffen hoe leuk ze waren. Tjah, rare hersenkronkel. Ik wouw dat ik wat sneller tevreden was.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik geloofde ooit oprecht in ware liefde.. Maar op dit moment geloof ik uberhaupt niet meer in liefde.. At least.. Wel in de vorm van vriendschap of familie.. Maar niet meer in écht liefde op de relatie manier. Het is één grote teleurstelling en één groot drama. Je stelt je open naar iemand en dan wordt je gekwetst of pijn gedaan.. Fak liefde!!
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben het compleet eens met ''liefde is kut'' Maar toch is het iets waar je de rest van je leven mee bezig blijft, bewust of onbewust.. :(
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
True.. Helaas wel. Ik begin me recentelijk steeds vaker af te vragen of de mooie momenten in een relatie wel opwegen tegen de ongelovelijke pijn er na.. Is het het allemaal wel waard?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Liefde zijn stofjes die je uitscheid om mensen zich aan jou te laten koppelen, wanneer je genen erover eens zijn dat je een persoon bent tegen gekomen, waarmee je een sterk nageslacht kan maken.

Ik ga voor een meid die achter mij aan loopt, veel geld verdient en waar ik goed mee kan praten. Zo 1 wil ik de rest van mijn leven mee gaan delen, maar voor de lusten zou ik ook weleens van een ander lekkertje willen genieten. Liever zou ik het zo zien dat mijn geliefde deze behoeftens niet heeft en mij gewoon mijn gangetje laat gaan, maar vaak pak het anders uit :(

Ennuh: Liefdesverdriet is harstikke kut! Maar wel leerzaam :)
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#10
voor mij is het het zeker allemaal waard!
als een relatie gedaan is voel je je een tijdje slecht maar dat is toch maar tijdelijk?

ik zou absoluut niet mijn hele leven alleen kunnen zijn. Ok, er is ook nog famillie en vrienden maar voor sommige dingen is een vriendin/vriend hebben toch wel "nodig".
En dan heb ik het niet alleen over seks, seks kan ook zonder liefde.. hoewel er dan niet veel aan is.
Ik geloof ook niet dat er maar 1 persoon bestaat die perfect bij je past. Meer zelfs, ik denk dat er meerdere personen zijn waarmee iemand zijn/haar leven kan delen. Dit wil niet zeggen dat al die personen perfect bij je passen.
Maar als je een tijdje gelukkig bent geweest bij iemand is dat toch mooi meegenomen, dat nemen ze je niet meer af hoor.
Achteraf kan alles wel bedrog lijken maar niet alles is bedrog geweest, daar ben ik zeker van.

liefdespijn valt alleen te genezen met meer liefde
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Liefde is mooi, maar zoals met alle mooie dingen, hoe mooier het ene is, hoe lelijker of pijnlijker de keerzijde. 2 jaar geleden ging mijn ex vreemd, nu nog steeds durf ik me niet aan iemand te binden, bang om opnieuw verscheurd te worden door verdriet. Ik weet zeker dat dit blijvende en zichbare schade heeft aangebracht aan mijn ziel.

Weet je wat nog het ergste is? Hij is vrolijk door aan het leven en heeft ondertussen nog meer vrouwen hetzelfde leed berokkend. Misschein wordt het tijd dat hij een portie terug krijgt van al het leed.... Mijn volgende keer ayahuasca vraag ik of ik ook dit mag loslaten en me echt vrij mag gaan voelen!!

X
Klik om te vergroten...

Ik ken ook mensen die zijn belazerd duur hun geliefde en er helemaal kapot van zijn. Niemand meer kunnen vertrouwen. Littekens blijven. Je kan er aan krabben. Of er van leren. Is heel simpel gezegd, i kno, maar het is wel de waarheid. Zorg de volgende keer dat ze je niet krijgen. Zonder de hysterische bitch/klootzak uit te hangen natuurlijk.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Djo zei:
Precies, ik ben er helemaal klaar mee!
Na een relatie van 10 jaar, zeg ik hier echt dat ik never en te nimmer meer een relatie wil.
Ik kan me niet indenken, dat ik nog met iemand zo'n band op kan bouwen. Zal best!
Maar ik beloof geen eeuwige trouw, de ware bestaat niet! (althans niet voor mij!)

Ik zou de eerste tijd in een nieuwe relatie me alleen maar elke dag bang zijn, dat het mis zou lopen. Uit zou gaan. Mijn gedachten slaan met me op hol, ik weet het.

Misschien loopt die ene wel ergens rond, maar in elk geval hoop ik dan dat hij me ooit vind!

Maar ik ben er helemaal KLAAR mee. :kots: erop!

Ruth, we worden nonnen of zo, in het kadaverklooster! :grin:
Klik om te vergroten...


Whehehehe! Wij hebben ons voornamelijk gedragen als nonnen! :P
Nonsens!
:rockband:

Whehehehe! En nu ben ik verliefd of zo en het is wederzijds of zo!
Maar 2 of 3 keer in mijn leven overkomt me dit speciale gevoel, dat gevoel dat zegt, dat alles goedkomt. Dat ene speciale gevoel! :hearteyes:

Djo playt de Madhirockband!
:rockband:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
phy zei:
Drientje zei:
Liefde is mooi, maar zoals met alle mooie dingen, hoe mooier het ene is, hoe lelijker of pijnlijker de keerzijde. 2 jaar geleden ging mijn ex vreemd, nu nog steeds durf ik me niet aan iemand te binden, bang om opnieuw verscheurd te worden door verdriet. Ik weet zeker dat dit blijvende en zichbare schade heeft aangebracht aan mijn ziel.

Weet je wat nog het ergste is? Hij is vrolijk door aan het leven en heeft ondertussen nog meer vrouwen hetzelfde leed berokkend. Misschein wordt het tijd dat hij een portie terug krijgt van al het leed.... Mijn volgende keer ayahuasca vraag ik of ik ook dit mag loslaten en me echt vrij mag gaan voelen!!

X
Klik om te vergroten...

Ik ken ook mensen die zijn belazerd duur hun geliefde en er helemaal kapot van zijn. Niemand meer kunnen vertrouwen. Littekens blijven. Je kan er aan krabben. Of er van leren. Is heel simpel gezegd, i kno, maar het is wel de waarheid. Zorg de volgende keer dat ze je niet krijgen. Zonder de hysterische bitch/klootzak uit te hangen natuurlijk.
Klik om te vergroten...


Opzich een goede visie Psy, maar helaas is het makkelijker gezegd dan gedaan. Ook al wil je van een litteken leren, soms blijft de jeuk er toch waardoor je weer moet krabben.
Ik heb ook zoiets dergelijks meegemaakt als Drientje. En tsja ik moet zeggen, ik heb er inderdaad ook veel van geleerd. Maar met name de eerste periode toen het pas uit was had ik daar naast ook nog heel erg veel jeuk en moest ik krabben
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
liefde is heerlijk :hearteyes: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
[SF] Safiertje zei:
Komt wel goed lieve doortje! Ga je de 26ste ook weer naar ayahuasca?
Klik om te vergroten...

Ik wacht even tot na Boom/ de zomer... Geld speelt een grote rol en ik wil het uiterste uit deze sessie halen.... :hearteyes:

Ik wens jou echt een goede reis toe met ayahuasca, je krijgt wat je nodig hebt! Dat kan heel heftig zijn of heel zacht. Het zat er een beetje tussenin bij mij, precies wat ik aan kon...

X
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe kut het ook mag zijn: ik kan niet wachten totdat ik weer eens verliefd ben op een meisje die ook verliefd op mij is.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
phy zei:
Drientje zei:
Liefde is mooi, maar zoals met alle mooie dingen, hoe mooier het ene is, hoe lelijker of pijnlijker de keerzijde. 2 jaar geleden ging mijn ex vreemd, nu nog steeds durf ik me niet aan iemand te binden, bang om opnieuw verscheurd te worden door verdriet. Ik weet zeker dat dit blijvende en zichbare schade heeft aangebracht aan mijn ziel.

Weet je wat nog het ergste is? Hij is vrolijk door aan het leven en heeft ondertussen nog meer vrouwen hetzelfde leed berokkend. Misschein wordt het tijd dat hij een portie terug krijgt van al het leed.... Mijn volgende keer ayahuasca vraag ik of ik ook dit mag loslaten en me echt vrij mag gaan voelen!!

X
Klik om te vergroten...

Ik ken ook mensen die zijn belazerd duur hun geliefde en er helemaal kapot van zijn. Niemand meer kunnen vertrouwen. Littekens blijven. Je kan er aan krabben. Of er van leren. Is heel simpel gezegd, i kno, maar het is wel de waarheid. Zorg de volgende keer dat ze je niet krijgen. Zonder de hysterische bitch/klootzak uit te hangen natuurlijk.
Klik om te vergroten...


Opzich een goede visie Psy, maar helaas is het makkelijker gezegd dan gedaan. Ook al wil je van een litteken leren, soms blijft de jeuk er toch waardoor je weer moet krabben.
Ik heb ook zoiets dergelijks meegemaakt als Drientje. En tsja ik moet zeggen, ik heb er inderdaad ook veel van geleerd. Maar met name de eerste periode toen het pas uit was had ik daar naast ook nog heel erg veel jeuk en moest ik krabben
Klik om te vergroten...

Eens. Mijn littekens hebben ook krabsporen. Het is natuurlijk ook een kwestie van tijd.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik moet ook geen relatie meer hebben,
ben gedumpt door men meisje paar maand geleden voor m'n beste maat :(
meest kut gevoel ter wereld geen ruzie met die vriend meer :)hij heeft haar gedumpt omdat ze irritant deef (deed ze tegen mij ook wel maar ik wist hoe ik haar moest aanpaken)
en nu wilze persé iets beginen met een jongen die haar al heeft bestolen om heroine te kopen :confused:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Liefde is maar verwarrend.
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ooohkee speciaal voor jou!!!

mannen kunnen niet mee-emanciperen waardoor alle relaties stuklopen!!!!
Foei mannen!!


Aantstootgevend genoeg??? :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."