#1
Geef mij nou maar gelijk!
Dat komt ten goede aan mij oh zo hoge ego

Dat komt ten goede aan mij oh zo hoge ego


erop!Drientje zei:Liefde is mooi, maar zoals met alle mooie dingen, hoe mooier het ene is, hoe lelijker of pijnlijker de keerzijde. 2 jaar geleden ging mijn ex vreemd, nu nog steeds durf ik me niet aan iemand te binden, bang om opnieuw verscheurd te worden door verdriet. Ik weet zeker dat dit blijvende en zichbare schade heeft aangebracht aan mijn ziel.
Weet je wat nog het ergste is? Hij is vrolijk door aan het leven en heeft ondertussen nog meer vrouwen hetzelfde leed berokkend. Misschein wordt het tijd dat hij een portie terug krijgt van al het leed.... Mijn volgende keer ayahuasca vraag ik of ik ook dit mag loslaten en me echt vrij mag gaan voelen!!
X
Djo zei:Precies, ik ben er helemaal klaar mee!
Na een relatie van 10 jaar, zeg ik hier echt dat ik never en te nimmer meer een relatie wil.
Ik kan me niet indenken, dat ik nog met iemand zo'n band op kan bouwen. Zal best!
Maar ik beloof geen eeuwige trouw, de ware bestaat niet! (althans niet voor mij!)
Ik zou de eerste tijd in een nieuwe relatie me alleen maar elke dag bang zijn, dat het mis zou lopen. Uit zou gaan. Mijn gedachten slaan met me op hol, ik weet het.
Misschien loopt die ene wel ergens rond, maar in elk geval hoop ik dan dat hij me ooit vind!
Maar ik ben er helemaal KLAAR mee.erop!
Ruth, we worden nonnen of zo, in het kadaverklooster!![]()

phy zei:Drientje zei:Liefde is mooi, maar zoals met alle mooie dingen, hoe mooier het ene is, hoe lelijker of pijnlijker de keerzijde. 2 jaar geleden ging mijn ex vreemd, nu nog steeds durf ik me niet aan iemand te binden, bang om opnieuw verscheurd te worden door verdriet. Ik weet zeker dat dit blijvende en zichbare schade heeft aangebracht aan mijn ziel.
Weet je wat nog het ergste is? Hij is vrolijk door aan het leven en heeft ondertussen nog meer vrouwen hetzelfde leed berokkend. Misschein wordt het tijd dat hij een portie terug krijgt van al het leed.... Mijn volgende keer ayahuasca vraag ik of ik ook dit mag loslaten en me echt vrij mag gaan voelen!!
X
Ik ken ook mensen die zijn belazerd duur hun geliefde en er helemaal kapot van zijn. Niemand meer kunnen vertrouwen. Littekens blijven. Je kan er aan krabben. Of er van leren. Is heel simpel gezegd, i kno, maar het is wel de waarheid. Zorg de volgende keer dat ze je niet krijgen. Zonder de hysterische bitch/klootzak uit te hangen natuurlijk.
[SF] Safiertje zei:Komt wel goed lieve doortje! Ga je de 26ste ook weer naar ayahuasca?
Flameon zei:phy zei:Drientje zei:Liefde is mooi, maar zoals met alle mooie dingen, hoe mooier het ene is, hoe lelijker of pijnlijker de keerzijde. 2 jaar geleden ging mijn ex vreemd, nu nog steeds durf ik me niet aan iemand te binden, bang om opnieuw verscheurd te worden door verdriet. Ik weet zeker dat dit blijvende en zichbare schade heeft aangebracht aan mijn ziel.
Weet je wat nog het ergste is? Hij is vrolijk door aan het leven en heeft ondertussen nog meer vrouwen hetzelfde leed berokkend. Misschein wordt het tijd dat hij een portie terug krijgt van al het leed.... Mijn volgende keer ayahuasca vraag ik of ik ook dit mag loslaten en me echt vrij mag gaan voelen!!
X
Ik ken ook mensen die zijn belazerd duur hun geliefde en er helemaal kapot van zijn. Niemand meer kunnen vertrouwen. Littekens blijven. Je kan er aan krabben. Of er van leren. Is heel simpel gezegd, i kno, maar het is wel de waarheid. Zorg de volgende keer dat ze je niet krijgen. Zonder de hysterische bitch/klootzak uit te hangen natuurlijk.
Opzich een goede visie Psy, maar helaas is het makkelijker gezegd dan gedaan. Ook al wil je van een litteken leren, soms blijft de jeuk er toch waardoor je weer moet krabben.
Ik heb ook zoiets dergelijks meegemaakt als Drientje. En tsja ik moet zeggen, ik heb er inderdaad ook veel van geleerd. Maar met name de eerste periode toen het pas uit was had ik daar naast ook nog heel erg veel jeuk en moest ik krabben

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."