Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe moet een lul of poes geschoren zijn?

Hoe moet een lul of poes geschoren zijn?

84 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Persoonlijk zie ik het liefst een geheel kale en zachte ingang. Lekker fris en schone uitstraling. jullie?
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Maakt voor mij niet erg uit, zolang het verzorgt is. Een stoppelerige poes vind ik net zo storend als een 10 jaar niet geschoren poes.

Maar mn voorkeur gaat uit naar trimmen, gewoon netjes maar niet al te moeilijk. Verzorgdheid!
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kaal hoeft niet echt hoor, als het maar verzorgd is idd. Beetje trimmen of zo.
Vind het wel een verschil of het om mannen of vrouwen gaat. Mannen mogen van mij ook wel puur natuur :grin: dat vind ik nou eenmaal stoer en mannelijk. Maar ook wat borsthaar, graag :hearteyes:

:wave:
e
elstinkydermeisterLid
01-01-2024, 00:00
#4
second that.
af en toe eens trimmen als het te gortig wordt :grin:
ik vind kaal er ook redelijk raar uitzien (waarom zouden je geslachtsdelen er moeten uitzien als die van een kind terwijl de rest daar in het geheel niet bij past?), en dat het een betere hygiene geeft is zever. dan nog al dat geprul om alles kaal te krijgen, keer op keer opnieuw, no thanks. en mijn vriendin beweert bovendien dat bij ongeschoren mannen de lul veel groter lijkt :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
kaal <3
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Persoonlijk zie ik de dames het liefst volledig geschoren. "een vrouw moet lange haren hebben, en geschoren zijn" zeg ik altijd :grin:

Een man zie ik graag met in ieder geval de balzak geschoren, en de rest lekker getrimd. Ik vind haren daar beneden gewoon niet erg hygiënisch, en ongemakkelijk. Scheer me dus zelf ook regelmatig... :hearteyes:

Hemi
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
kaal of streepje bij de vrouw :grin:

ik trim het zelf :)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik een ongeschoren kut moet likken, dan trek ik eerst al die haren eruit met mijn tanden. Niks is zo kut, om het tongzoenen met een kut, te moeten stoppen, omdat je haren uit je mond moet trekken. Ik vind schaamhaar, trouwens ook; hartstikke lelijk staan. Bij zowel: mannen en vrouwen. Het doet me teveel, aan de jaren: '60 denken. Niet dat, dat zo'n probleem is :stoned: Maar qua uiterlijk; vond ik de mensen, nogal primitief lijken. Maar dat is altijd zo, als alles is gemoderniseerd. Overigens vind ik niks zo lekker, om een kut volledig, uit te likken. En niks vind ik zo kut, om gepijpt te worden. Naja, kut is ook weer overdreven, maar het voegt imo weinig toe. Zo genoeg grof geluld vandaag :stoned:
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindgamer zei:
En niks vind ik zo kut, om gepijpt te worden. Naja, kut is ook weer overdreven, maar het voegt imo weinig toe. Zo genoeg grof geluld vandaag :stoned:
Klik om te vergroten...

Nooit goed gepijpt dus? :beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Netjes getrimd of kaal.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
pfff...daar maak ik me nou niet druk over.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit forum was toch bedoeld voor vragen die te maken hadden met drugs en seks?

Ik ga niet vertellen wat ik het liefste heb, daar is een zoek functie voor want ik blijf in herhaling vallen met dit soort stomme topics.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij kan ik in je avatar zien hoe jij je poesje het liefst hebt :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Precies! lekker lui aant soezen.... :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zolang het geen wild oerwoud is, maar gewoon netjes verzorgd is, moet iedereen lekker zelf bepalen waar hij/zij zich het fijnst bij voelt! :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
Zolang het geen wild oerwoud is, maar gewoon netjes verzorgd is, moet iedereen lekker zelf bepalen waar hij/zij zich het fijnst bij voelt! :wink:
Klik om te vergroten...

"- Jezelf beminnen is het begin van een levenslange romance!" :sunglasses:
.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ikzelf, als jongen, ben een voorstander van alles kaal. Hou het zelf ook netjes bij. Maar een beetje haar is niets mis mee, bij vrouwen dan een streepje of iets dergelijks. Bij mannen vind ik een vormpje niet echt iets, en puur natuur vind ik veel te harig, dus daarbij kaal.

PS: Deranged ik ben het niet met je eens dat dit een banaal, zelfonterend onderwerp is. Er is zo'n forumdeel, dan moet het gebruikt worden ook. De woordkeuze had misschien wel anders gekund, maar je kunt ook niet alles hebben.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Poppemans, dit zijn oude topics en je voegt niet echt meer iets toe vind je wel?

Niet iedereen vind het leuk oude topics uit de kast te trekken.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom moet jij weten wiens tampeloeris of poes hier geschoren is, Atropa? :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
loadrunner zei:
Het kan ook leuk zijn, om elkaar te scheren. :)
Klik om te vergroten...
Dat is vaak al onderdeel van het voorspel
Klik om te vergroten...

Nou ik hoef echt geen vrouw met een scheermes bij mijn balzak xD. Ik vind 't al te eng om het zelf te doen, laat staan een ander!

Voor de rest trim ik m'n bal haar en scheer ik de rest kaal of erg kort. En bij een vagina zou 't wel mooi en fijn zijn als 't getrimd is/kaal is, maar ik zou niet achteruit deinzen als 't wat langer was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."