Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe moet een lul of poes geschoren zijn?

Hoe moet een lul of poes geschoren zijn?

84 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik een ongeschoren kut moet likken, dan trek ik eerst al die haren eruit met mijn tanden. Niks is zo kut, om het tongzoenen met een kut, te moeten stoppen, omdat je haren uit je mond moet trekken. Ik vind schaamhaar, trouwens ook; hartstikke lelijk staan. Bij zowel: mannen en vrouwen. Het doet me teveel, aan de jaren: '60 denken. Niet dat, dat zo'n probleem is :stoned: Maar qua uiterlijk; vond ik de mensen, nogal primitief lijken. Maar dat is altijd zo, als alles is gemoderniseerd. Overigens vind ik niks zo lekker, om een kut volledig, uit te likken. En niks vind ik zo kut, om gepijpt te worden. Naja, kut is ook weer overdreven, maar het voegt imo weinig toe. Zo genoeg grof geluld vandaag :stoned:
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindgamer zei:
En niks vind ik zo kut, om gepijpt te worden. Naja, kut is ook weer overdreven, maar het voegt imo weinig toe. Zo genoeg grof geluld vandaag :stoned:
Klik om te vergroten...

Nooit goed gepijpt dus? :beer:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben een man/jongen en ik scheer gewoon mijn balzak, het liefst trim ik mijn schaamhaar tenminste dit heb ik al een beetje geprobeerd om wat weg te halen om het wat minder een bosje te maken maar dit is niet wat ik bedoel.

Ik wil graag dat het getrimd is zoals je je hoofd kaal scheert maar nog wel wat haar laat staan.
Volgens mij zijn hier apparaten voor mij die zijn nog wel een beetje te duur vind ik.
Dus ik denk dat ik het maar hou bij me balzak.

Alleen is het wel rot als je je achterste haren weg doet :flushed:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
Zolang het geen wild oerwoud is, maar gewoon netjes verzorgd is, moet iedereen lekker zelf bepalen waar hij/zij zich het fijnst bij voelt! :wink:
Klik om te vergroten...

Idem, al vind ik het wel wat persoonlijker overkomen als er iets zit... hoe dat in elkaar zit is me ook nog een beetje een vraag.. maar wat zal dat.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik trim het mijne en van een vrouw heb ik dat liefst ook :hearteyes:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#6
bij een vrouw liefst kaal of streepje, maar zeker geen huge bos haar.
en bij mezelf hou ik het gewoon netjes kort en me zak scheer ik. :P
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#7
geschoren kut
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wromtraxe zei:
geschoren kut
Klik om te vergroten...
ja, kaal
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Helemaal kaal vind ik bij een man, ja weetniet. Beetje gladjes ofzo :P
Bij een vrouw weer niet. Kaal, streepje, ander leuk figuurtje :P
Beetje hypocriet (c of k :openmouth: ?) maarja.

Een vriend van me die wat ouders is, had zn borsthaar tot aan zn schaamhaar in een pijl geschoren. Naar beneden dus :P Zou het zelf niet doen maar vond toch wel prachtig om te horen :grin:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
kaal <3
Klik om te vergroten...
Moet je dan ook dat haar bij je navel weghalen? dan heb je ook een kale buik :confused:
E
EenblokhasjLid
01-01-2024, 00:00
#11
cobhc zei:
kaal

haar is vies als je een meisje beft is het net alsof je je snor die je sochtends hebt geschoren weer 10x zo hard terug is
Klik om te vergroten...

Deze man weet het
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
3970 zei:
Ellesdee zei:
lol :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, dat wil dus ook zeggen dat jij nu een grotere voorsprong op haar hebt :grin:
Klik om te vergroten...
Damn, wil jij me niet scheren dan?
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moeten het wel scheermesjes zijn met trilfunctie
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Slijmbal! :rolleyes: :P
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Aking zei:
Slijmbal! :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

Bespeur ik daar een tikkeltje jalouzie? :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
bij een meisje het liefst maar een klein streepje is ook niet echt. heb mn eigen zaakie als man zijnde altijd lekker kort. niet kaal
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
3970 zei:
Aking zei:
Slijmbal! :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

Bespeur ik daar een tikkeltje jalouzie? :grin:
Klik om te vergroten...
Aw, ik hou wel van jaloerse mannen, die kan je helemaal gek maken.... :hearteyes:
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
plastician zei:
Gewoon een beetje onderhouden bij mannen , en bij meisjes zie ik het liefst het baby-kale poesje :grin:
Klik om te vergroten...
Moet ook anders is t keiiii viess hou niet van haar …nog steeds blijft er alles in hangen en het kietelt.. ghe ghe
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
De maker van dit topic zou zichzelf door z'n hoofd moeten schieten. Niet alleen vanwege het zeer banale zelfonterende onderwerp maar ook vooral voor de afgrijselijke woordkeuze wat betreft de titel.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goedemorgen Deranged. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."