Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gezond leef jij?

Hoe gezond leef jij?

51 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook al zijn goede voornemens bullshit,
ga wel proberen me wat te verbeteren hehe

Doordeweeks minder blowen,
Minder shit eten,
Meer fruit,
Wat beter slapen (doordeweeks:wink: )

Kijken of het lukt!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ontbijt niet
Middag eten is een redbull en een croisantje
Ik rook
Ik gebruik te veel pep
Ik slaap slecht
Het avondeten thuis is mijn enigste regelmaat
Ik heb zwaar ondergewicht
Ik sport niet
Als ik eet eet ik ongezond
Ect.

Misschien toch beter eten, meer slapen en beter voor mezelf zorgen
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik eet één salade van 100 gram per dag en één appel. Daarnaast eet ik 's avonds overwegend gezond.

Ik drink regelmatig een biertje teveel maar daar heb ik eigenlijk nooit last van.

@alle drugsdebieltjes; Weet je dat je veel meer kan gebruiken en het veel langer uit kan houden als je er voor de rest een gezonde levensstijl op nahoudt?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Winehouse zei:
Ik ontbijt niet
Middag eten is een redbull en een croisantje
Ik rook
Ik gebruik te veel pep
Ik slaap slecht
Het avondeten thuis is mijn enigste regelmaat
Ik heb zwaar ondergewicht
Ik sport niet
Als ik eet eet ik ongezond
Ect.

Misschien toch beter eten, meer slapen en beter voor mezelf zorgen
Klik om te vergroten...

Je maakt je naam wel waar zo idd
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu nog een bespottelijk kapsel en het plaatje is compleet.

Dat en een crackpijpje.

Olle
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#6
nu eet ik vaak ongezond
sport niet
drink af en toe

maar dit gaat veranderen dit jaar :)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Eet vaak ongezond
Slaap weinig per nacht(6uur max)
Sport niet

ook al blijf ik dun toch gaat dat net als bij ragnarok veranderen dit jaar :)
Klik om te vergroten...

Dikzak. :rolleyes:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eigenlijk leef ik best wel ongezond. Heel onregelmatig, Tot 3 uur slapen in dan tot 5 uur 's nachts wakker blijven is geen uitzondering. Dit zorgt ervoor dat ik dan 'ontbijt', en dan later op de avond mn avond eten eet (meestal niet zo veel want dan heb ik geen trek). Tegen de nacht aan veeeel snacken, ships koekjes andere warme snacks etc. Voor ik ga slapen 2 jointjes, wat er voor zorgt dat ik die volgende dag weer kaat wakker word. Doe ook niet aan sport, daarin tegen fiets ik wel veel (eigenlijk alleen met het doel van punt a naar b gaan, tenzij ik uit mn dak ben).
Soms periodes van heeeeel veel ongezond eten (gelukkig kom ik toch nauwelijks aan :P )en soms weer heel weinig.

Maaarrr binnenkort gaat hier wel verandering in komen, als ik met een opleiding ga beginnen, dan word het wel weer wat gezonder :)
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afgelopen jaar heb ik heel ongezond geleefd, veel gerookt, geblowd, gedronken, gebruikt. Weinig slapen, veel pizza eten, weinig bewegen, veel achter de computer gezeten.

Ben sinds een maandje of 2 een stuk gezonder bezig, slaap regelmatiger, eet gezonder en rook/blow veel minder, en heb niks gebruikt. Morgenochtend half 11 begin ik weer met fitnessen, en dat wil ik dan ook 5 dagen in de week gaan doen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Extisi zei:
Lauu zei:
Eet vaak ongezond
Slaap weinig per nacht(6uur max)
Sport niet

ook al blijf ik dun toch gaat dat net als bij ragnarok veranderen dit jaar :)
Klik om te vergroten...

Dikzak. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
\\

Dus je vind me dik??!! :openmouth:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik slaap meestal wel minstens 8 uur per nacht; misschien niet op het juiste tijdstip maar lang genoeg is het sowieso meestal wel, alleen bij uitzonderingen als ik vroeg op moet kan het eens minder zijn maar dan let ik er op dat ik het inhaal.

Qua voedsel eet ik sowieso elke dag gewoon gezond avond eten met veel groente en ik drink 1 gram vitamine C in een glas elke dag, eet de meeste dagen wel fruit, vooralgrapefruits, kiwi's etc. Ik drink hoofdzakelijk thee en vruchtensap. Ik ontbijt ook netjes elke dag hoewel dat eigenlijk vaak rond lunchtijd valt en dan lunch ik meestal na mijn avond eten ergens midden in de nacht, eigenlijk zoals de fransen eten maar dan gewoon alles een paar uur later.

Ongezonde snacks doe ik wel eens maar eigenlijk hoofdzakelijk dingen als losse kaas en chips, soms in het weekend in de stad een broodje kroket omdat dat lekker is. Ik ben sowieso al (te) mager met een (bijna te) lage bloeddruk dus dat zout en vet kan ik wel gebruiken.

Qua drugs is het enige echt ongezonde wat ik doe de vele, vele joints. Mijn longen zijn niet blij en daar ben ik me ook bewust van; ik krijg ontzettend makkelijk bronchitis. Wat overige middelen betreft pas ik altijd goed op, als ik ga feesten (op lsd) zorg ik dat ik binnen 24-48 uur de verloren slaap heb ingehaald en ketamine doe ik absoluut niet vaker dan 2x per maand.

Ik ben in ieder geval niet vaak ziek, wel 2-3 keer per jaar een verkoudheid die dan 3-5 dagen duurt maar verder helemaal nooit iets (ja bronchitis na elke van die verkoudheden maar ik weet dus al hoe dat komt).
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik leef semi-gezond
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik leef al jaren ongezond

Geen ontbijt,geen fruit,geen middageten,1 1/2 liter cola perdag,1 pakje sigaretten,max 7 uur slaap.
Avondeten is hier wel gezond dit ivm de kids(die ik overiggens wel gezond laat eten).
Eigenlijk ben ik niet echt een goed voorbeeld maar gelukkig weten ze dat niet :P
Alhoewel ze wel protest geven dat ze alleen in het weekend cola mogen drinken(iedere dag 1 glas) :rolleyes: en ik de hele dag en de hele week.
Ik ben ondertussen 36 maar ondanks mijn ongezonde levenssteil is er bij mij geen rimpel te bekennen en denkt iedereen oprecht dat ik rond de 25 ben. :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
melissa zei:
Alhoewel ze wel protest geven dat ze alleen in het weekend cola mogen drinken(iedere dag 1 glas) :rolleyes: en ik de hele dag en de hele week.
Klik om te vergroten...

Evil woman! :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
melissa zei:
Ik ben ondertussen 36 maar ondanks mijn ongezonde levenssteil is er bij mij geen rimpel te bekennen en denkt iedereen oprecht dat ik rond de 25 ben. :wink:
Klik om te vergroten...

Ooooh, dan kan je makkelijk doorgaan toch?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
acidboy zei:
melissa zei:
Ik ben ondertussen 36 maar ondanks mijn ongezonde levenssteil is er bij mij geen rimpel te bekennen en denkt iedereen oprecht dat ik rond de 25 ben. :wink:
Klik om te vergroten...

Ooooh, dan kan je makkelijk doorgaan toch?
Klik om te vergroten...

Idd, ook een goed voorbeeld voor de kids :)
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
acidboy zei:
melissa zei:
Ik ben ondertussen 36 maar ondanks mijn ongezonde levenssteil is er bij mij geen rimpel te bekennen en denkt iedereen oprecht dat ik rond de 25 ben. :wink:
Klik om te vergroten...

Ooooh, dan kan je makkelijk doorgaan toch?
Klik om te vergroten...

Idd, ook een goed voorbeeld voor de kids :)
Klik om te vergroten...

Ehhhmmm nou klink ik eigenlijk als iemand die er trots op is dat ze zo ongezond leeft,maar zo is het echt niet hoor :(
Ik heb gewoon bijna nooit honger overdag,en ben helaas zwaar verslaafd aan cola en sigaretten(maar hee ik snuif niet meer :wink: )
En geloof me dat mijn kids echt wel gezond moeten eten(wat de oudsten op school achterover drukken weet ik natuurlijk niet).
Daarbij hebben mijn kids echt geen flauw idee wat ik overdag wel/niet eet.
Alleen in het weekend ontbijt ik mee.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
melissa zei:
en ben helaas zwaar verslaafd sigaretten(maar hee ik snuif niet meer :wink: )
Klik om te vergroten...
Nou weet ik niet wat erger is..
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Andrew zei:
melissa zei:
en ben helaas zwaar verslaafd sigaretten(maar hee ik snuif niet meer :wink: )
Klik om te vergroten...
Nou weet ik niet wat erger is..
Klik om te vergroten...

Dit bedoelde ik enigzins cynisch :wave:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het heel goed van je dat je streng voor je kinderen bent, ondanks je eigen ongezonde levensstijl. Het lijkt misschien hypocriet, maar je zorgt in ieder geval goed voor je kroost.

Al zou het natuurlijk wel beter zijn als je uiteindelijk zelf ook gezond gaat leven. Dan geef je ook het goede voorbeeld, maar 't is al heel wat dat je je kinderen niet volstopt met cola en junkfood zoals zo veel ouders wél doen.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."