#1
Ja, goed.. donderdag heb ik ontzettend ruzie gemaakt.. gister aan de telefoon..
Ik kon niet wachten. Het liep uit de hand.. ik ben blij dat ik dit gedaan heb.
En wat is valentijnsdag? Je kan iedere dag laten zien dat je van iemand houdt. Valentijn = onzin.
Ik kon niet wachten. Het liep uit de hand.. ik ben blij dat ik dit gedaan heb.
En wat is valentijnsdag? Je kan iedere dag laten zien dat je van iemand houdt. Valentijn = onzin.

