Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsValentijnsdag

Valentijnsdag

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
blu zei:
Prima dat je geen Valentijnsdag wil vieren, maar kom niet aan met die onzin van "door de regering bedacht feest om geld mee te verdienen." Natuurlijk word er geld verdiend met Valentijnsdag, maar wat is er verkeerd aan om 1 dag in het jaar te nemen waarop je mensen kan vertellen dat je ze lief vindt? Volgens mij ben jij een beetje een eenzame zuurpruim.
Klik om te vergroten...

Ik ben verre van eenzaam, hoewel ik wel een persoon ben die van alleen zijn houd maar ik ben niet eenzaam. Echter heb ik vrede met single zijn en vind ik het absoluut niet erg om geen vriendin te hebben van tijd tot tijd.

En overigens ben ik er heilig van overtuigd, ik had het inderdaad niet als een feit moeten voortbrengen maar als een mening dus hier komt ie: Mijn mening is dat Valentijnsdag zo populair is geworden omdat als je vaak genoeg iets herhaald zoals "je moet een cadeau voor de persoon kopen die je lief hebt anders ben je asociaal" mensen dat gaan geloven. En hiermee word geld verdient, gebeurt ook bij vele andere feestdagen.
En wat is er verkeerd met een dag waarop je kan zeggen 'ik hou van jou'? Niks... Maar ik heb Valentijnsdag niet nodig om dat te zeggen :).
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik verplaats deze ook ff naar liefde, seks en relaties.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat heb jij gedaan? of heb je er een hekel aan?


ik had gewoon dezelfde kaart als mn vriendin gekocht :grin:
passen we dan bij elkaar of niet :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb geen hekel aan valentijnsdag maar ik vier het niet. Stiekem hoop ik natuurlijk wel eens een kaartje te krijgen van iemand die heimzaam een crush op mij heeft :wink:.
Als ik mijn geliefde een cadeau wil geven doe ik dat wanneer ik dat wil en niet op valentijnsdag. Bovendien kan ik nooit wachten als ik een cadeau voor iemand heb om het te geven.

Volgens mij is valentijnsdag trouwens voor je geheime geliefde dus en niet zomaar je vriend(in).
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahahaha, dat is toevallig Oscar! :)

Wij doen zelf niks aan Valentijn, we zeggen toch al bijna dagelijks dat we van elkaar houden... :wink:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een gedicht gemaakt, een tijdje geleden al. Die heb ik hem vannacht laten lezen en toen hebben we samen gehuild.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een ex wilde mijn valentijn zijn. En dan nog de minst leuke ex ook. :(

Olle
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriend. Gister toen hij me belde was het er al uit, omdat hij vroeg of ik er een punt achter wilde zetten.. maar ik heb het net definitief gemaakt..
Het voelde heel vreemd, ik ga hem best missen.. maar goed.. ik heb hem inderdaad veel vreselijks gedaan..
Ik heb die tijd oogkleppen opgehad..maar ik zag hoe ik langzaam toch veranderde..
Had steeds minder zin hem te zien, hij werd meer een vriend dan 'mijn' vriend, ik werd stiller als ik bij hem was, kreeg toch wel schuldgevoelens..vooral als ik met hem ging slapen..
Ik kon dit niet meer..dus heb hem net álles verteld..

:cry:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
lekker om dat met valentijn te doen :rolleyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Extisi zei:
Ja, goed.. donderdag heb ik ontzettend ruzie gemaakt.. gister aan de telefoon..
Ik kon niet wachten. Het liep uit de hand.. ik ben blij dat ik dit gedaan heb.
En wat is valentijnsdag? Je kan iedere dag laten zien dat je van iemand houdt. Valentijn = onzin.
Klik om te vergroten...
true
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik doe er niet aan, vind het een beetje ridicuul dat je speciaal op 14 Februarie iets moet kopen voor je geliefde. Ik geef liever onverwachte dingen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb heerlijk geslapen
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik geef normaal vaak een roos aan mijn vriendin, dit jaar niet want ik had afgelopen vrijdag niet echt tijd. Boeit ook niet, verder zal ik haar vanavond vertellen dat ik van haar hou en dan gaan we samen slapen. GESELLAGGG

Ow ben afgelopen donderdag naar Valentine's Day geweest (ja dat was haar keus), en wij vonden het een slechte film.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb in de spiegel gekeken en mezelf weer verteld dat ik er uit zie als een winnaar.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
wobble zei:
ik heb heerlijk geslapen
Klik om te vergroten...

Daar kan ik best inkomen ja. :tearsofjoy:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#16
wat een kut dag maarja moet meisje weer blij maken dus knuffeltje gekocht met kaart erbij
voor een gratis pijptegoed
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hellraiser_[NL] zei:
wat een kut dag maarja moet meisje weer blij maken dus knuffeltje gekocht met kaart erbij
voor een gratis pijptegoed
Klik om te vergroten...
Stoer :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."