#1
SperSIZEboon zei:ik weet niet wat het is met die roodharigen,maar het zijn altijd van die lekkere aparte vrouwen![]()
Laten we het houden op meestal, want ben er ook wel eens wat tegen gekomen waar ik niet van ondersteboven was. :P
SperSIZEboon zei:ik weet niet wat het is met die roodharigen,maar het zijn altijd van die lekkere aparte vrouwen![]()
wobble zei:Hislordship zei:Brunette en zwart haar vind ik heel mooi.
ImmortalTech zei:Als ik haar zie, krijg ik de neiging om taart op te sturen.
Loki zei:Dit is zo'n egoboost. Ik heb rood haar :')
SperSIZEboon zei:http://www.redtube.com/24508
![]()
BewijzenTrippyShit zei:PresentIce queen zei:Ik kan met elke haarkleur perfect samen 'leven'
Maar OMG als het blauwe ogen en donker haar heeft dan grrrrrrr![]()
![]()
SperSIZEboon zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."