Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHaarkleur

Haarkleur

149 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zwart haar en het liefst een bleke huid :hearteyes:






Dread kunnen trouwens ook heel leuk zijn.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Amy Lee. Bloedmooie meid ja.. :hearteyes:

Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreads vind ik echt zonde, stijl haar is net zo mooi bij vrouwen en dat ga je dan inruilen voor een hoofd vol pluis :openmouth: Krullen heb ik ook niets mee, te frivool :grin:

Zowiezo vind ik dreads een beetje standaard voor drugsgebruikers of stoners enzo. Maar goed, geschoren hoofd is ook allesbehalve origineel dus ik kan beter zwijgen, haha. :grin:

Fishhead0707 zei:
Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

De zwarte markt zeker. Ja flauw :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Dreads vind ik echt zonde, stijl haar is net zo mooi bij vrouwen en dat ga je dan inruilen voor een hoofd vol pluis :openmouth: Krullen heb ik ook niets mee, te frivool :grin:

Zowiezo vind ik dreads een beetje standaard voor drugsgebruikers of stoners enzo. Maar goed, geschoren hoofd is ook allesbehalve origineel dus ik kan beter zwijgen, haha. :grin:

Fishhead0707 zei:
Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

De zwarte markt zeker. Ja flauw :grin:
Klik om te vergroten...

haha die ook natuurlijk.. :sunglasses:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Fishhead0707 zei:
Amy Lee. Bloedmooie meid ja.. :hearteyes:

Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Of niet? :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
weyoun22 zei:
Fishhead0707 zei:
Amy Lee. Bloedmooie meid ja.. :hearteyes:

Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Of niet? :grin:
Klik om te vergroten...

Nee zeker wel.. :sunglasses: So much love to give.. :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fishhead0707 zei:
Nee zeker wel.. :sunglasses: So much love to give.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Aan mij?? Lievv :hearteyes:

:grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
Fishhead0707 zei:
Nee zeker wel.. :sunglasses: So much love to give.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Aan mij?? Lievv :hearteyes:

:grin:
Klik om te vergroten...

Nou, ik ga meer voor de leuke vrouwtjes... :flushed: :P Ik zie ze hier gelukkig genoeg voorbij komen op DF.... :wave:

Maar ik wi je best een hug geven hoor :wink:

Show me the love.. :sunglasses:

En ik ben natuurlijk ook heel lief gewoon, een grote teddybear.. :sunglasses:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
Klik om te vergroten...

Damn... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb het de laatste tijd wel voor roodharige dames. Liefst in combinatie met groene ogen.
Maar ik heb blond-, bruin-, zwartharige vriendinnen gehad.
Maar nog geen roodharige...

@ SperSIZEboon,

die foto's van die roodharige op het strand :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."