Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHaarkleur

Haarkleur

149 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#1
snap jij het nog hier ? ik niet joh :rolleyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
psychedelicchick zei:
snap jij het nog hier ? ik niet joh :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik wel , maar we mogen niet teveel offtopic gaan , of de modjes komen weer opduiken uit het niets. :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:


:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Damn... dat is een mooie red head :hearteyes:

Ik ben normaal meer een fan van blond of brunette. Maar aziatische vrouwen blijven de mooiste, dus zwart haar.

Maar uiteindelijk is de haarkleur niet beslissend..

:)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij wel :grin: Heb wel al mooie blonde vrouwen gezien, maar nog nooit op gevallen ofzo. :P Degene waar ik echt denk "wow" hebben altijd bruin of zwart haar :grin: Gelukkig maar, want dat zijn de mooiste types :P

Maar goed in de toekomst misschien, wie weet :tearsofjoy:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zwart haar en het liefst een bleke huid :hearteyes:






Dread kunnen trouwens ook heel leuk zijn.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Amy Lee. Bloedmooie meid ja.. :hearteyes:

Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreads vind ik echt zonde, stijl haar is net zo mooi bij vrouwen en dat ga je dan inruilen voor een hoofd vol pluis :openmouth: Krullen heb ik ook niets mee, te frivool :grin:

Zowiezo vind ik dreads een beetje standaard voor drugsgebruikers of stoners enzo. Maar goed, geschoren hoofd is ook allesbehalve origineel dus ik kan beter zwijgen, haha. :grin:

Fishhead0707 zei:
Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

De zwarte markt zeker. Ja flauw :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
Dreads vind ik echt zonde, stijl haar is net zo mooi bij vrouwen en dat ga je dan inruilen voor een hoofd vol pluis :openmouth: Krullen heb ik ook niets mee, te frivool :grin:

Zowiezo vind ik dreads een beetje standaard voor drugsgebruikers of stoners enzo. Maar goed, geschoren hoofd is ook allesbehalve origineel dus ik kan beter zwijgen, haha. :grin:

Fishhead0707 zei:
Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

De zwarte markt zeker. Ja flauw :grin:
Klik om te vergroten...

haha die ook natuurlijk.. :sunglasses:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Fishhead0707 zei:
Amy Lee. Bloedmooie meid ja.. :hearteyes:

Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Of niet? :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
weyoun22 zei:
Fishhead0707 zei:
Amy Lee. Bloedmooie meid ja.. :hearteyes:

Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Of niet? :grin:
Klik om te vergroten...

Nee zeker wel.. :sunglasses: So much love to give.. :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Fishhead0707 zei:
Nee zeker wel.. :sunglasses: So much love to give.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Aan mij?? Lievv :hearteyes:

:grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Fishhead0707 zei:
Nee zeker wel.. :sunglasses: So much love to give.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Aan mij?? Lievv :hearteyes:

:grin:
Klik om te vergroten...

Nou, ik ga meer voor de leuke vrouwtjes... :flushed: :P Ik zie ze hier gelukkig genoeg voorbij komen op DF.... :wave:

Maar ik wi je best een hug geven hoor :wink:

Show me the love.. :sunglasses:

En ik ben natuurlijk ook heel lief gewoon, een grote teddybear.. :sunglasses:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
SperSIZEboon zei:
Klik om te vergroten...

Damn... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb het de laatste tijd wel voor roodharige dames. Liefst in combinatie met groene ogen.
Maar ik heb blond-, bruin-, zwartharige vriendinnen gehad.
Maar nog geen roodharige...

@ SperSIZEboon,

die foto's van die roodharige op het strand :hearteyes: :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Brokaatrood uit een pakje :rolleyes: :grin:
b
blondje1992Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mannen met donker haar :hearteyes: :hearteyes:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind een haarstijl met heel veel kleurtjes altijd wel leuk... Maar geverfd rood haar vind ik toch wel zeer sexy :hearteyes:.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het wel een mooie foto hoor. :hearteyes:

Maar je had toch een keertje de zijkant weg geschoren? Deadly shame. :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou willen stellen dat ik het allemaal mooi vind en dat het niet zo veel uitmaakt, maar geschiedenis heeft mij geleerd dat ik uitsluitend op mannen val met bruin tot zwart haar, dat mag dan licht-bruin, rood-bruin, donkerbruin of zwart. Heb eigenlijk alleen donkerbruin en zwart gehad wat mensen betreft waar ik echt compleet verliefd op ben. Dan het liest met hazel kleurige, groene, bruine of grijze ogen. Blauw vind ik niet geweldig. Lichte huid is dan mooi, en sproeten zijn helemaal cool. Beetje 'tan' mág nog wel, maar bleek is beter.

Wat veel belangrijker is dan de kleur is trouwens de lengte, ik val vooral op mannen met láng haar. Lang, donker stijl haar, vind ik mooi (ja ik heb helemaal de juiste vriend, bijna 1 meter bruin-zwart compleet stijl haar :hearteyes: )
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik begin een afkeer te kweken tegen blondines!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."